منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

همکاری دوجانبه‌ هلال احمر قزوین با ارتش افزایش می‌یابد

 

امیر سرتیپ دوم مرادعلی بیژنوند گفت: تعامل و همکاری دوجانبه میان لشگر ۱۶ زرهی قزوین و هلال احمر برای مدیریت بحران‌ها و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی افزایش می‌یابد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم مرادعلی بیژنوند، فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه قزوین با اعلام خبر فوق ، برای همکاری هر چه بیشتر با جمعیت هلال احمر اعلام آمادگی کرد.
وی گفت: ما باید سعی کنیم تعاملات بیشتری در بحران‌ها داشته باشیم و با بسیج امکانات، راحت‌تر بتوانیم برای ارایه خدمات تلاش کنیم.
سرتیپ دوم بیژنوند خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه در بهبود عملکرد نیروها در بحران‌ها تأثیرگذار و مثبت است و امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر در زمینه آموزش و دیگر زمینه‌ها بتوانیم خدمات شایسته‌ای به هموطنان عزیز ارائه دهیم.
 در ادامه حسن آصفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در بحران اخیر کرونا و زلزله کرمانشاه از هلال احمر استان به خاطر ارایه خدمات مطلوب تقدیر شد که یکی از دلایل آن، پشتیبانی و همراهمی مجموعه دستگاه‌های استان از جمله لشگر ۱۶ زرهی قزوین بود.
وی با تاکید بر اینکه همکاری بین هلال احمر و ارتش باید ادامه یابد، گفت: هر اقدام ممکن را برای تعامل بیشتر بین دو طرف انجام خواهیم داد که اجرای دوره‌های آموزشی با محوریت هر خانواده یک امدادگر برای آموزش کارکنان ارتش و خانواده‌های آنها یکی از این اقدامات خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.