منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

چربی های پهلویتان را اینگونه آب کنید


به گزارش صدخبر؛ محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه گفت: برای خلاصی از چربی ها، علاوه بر ورزش و تغذیه مناسب، بهداشت و زندگی سالم نیز حائز اهمیت است،توجه داشته باشید که کاهش ساعات خواب شبانه باعث افزایش اشتهایتان خواهد شد.
 
 وی اظهار کرد:هر روز صبح، زمانی که از خواب بیدار می شوید همانطور که به پشت دراز کشیده اید، عضلات شکمتان را منقبض کنید. پس از پنج ثانیه صبر، با نفس عمیق عضلات تان را شل کنید هر قدر که می توانید این حرکت را تکرار کنید.
 
عزیزی ادامه داد:حرکت دیگری که برای آب کردن چربی پهلوها موثر است، این است که به پهلو دراز بکشید، زانوهایتان را روی هم گذاشته و کمی جمع کنید؛ سپس بالاتنه را به آرامی از زمین جدا کرده و سپس به حالت اول بازگردید.
 
وی تاکید کرد:این حرکات را برای هر پهلو 25 تا 30 بار تکرار کنید؛ سپس در همان حالتی که به پهلو خوابیده اید، پاهایتان را دراز کنید و هر دو را با هم از زمین بلند کرده و پس از چند ثانیه به حالت اول بازگردید.
 
 این متخصص تغذیه اذعان داشت: بروملین موجود در میوه آناناس باعث تخریب فیبرهای کلاژن  که سلول‌های چربی را در خود ذخیره دارند،می شود. برای همین هم آب جمع شده در سطح سلولیت‌ها را از بین می‌برد.اما آناناس باعث لاغری نمی شود ولی  می تواند همراه با ورزش و یک رژیم غذایی مناسب اثرگذار باشد.
 
وی ادامه داد : مواد غذایی مثله کرفس،چای سبز و میوه های ترش می توانند چربی سوزی کنند همچنینن برای کاهش وزن از لبنیات و گوشت کم چرب استفاده کنید و میزان مصرف سبزی،میوه،غلات،حبوبات و غذاهایی که فیبر زیاد دارند را زیاد کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

استقبال از ملک فهد با لنگه کفش+ عکس


 فهد بن عبدالعزیز پنجمین پادشاه آل سعود بود که حدود دو سال پیش در 90 سالگی درگذشت .

تندیس این پادشاه در نمایشگاهی در عراق به نمایش گذاشته شده  است. بازدید کنندگان در این نمایشگاه نیز با دیدن تندیس وی، با لنگه کفش او را مورد لطف خود قرار دادند.
 
استقبال از ملک فهد با لنگه کفش+ عکس

تحلیلگر آلمانی: مردم ایران از منافقین، بیشتر از داعش تنفر دارند

خبرگزاری فارس: مردم ایران از منافقین، بیشتر از داعش تنفر دارند

مدیر یک مرکز تحقیقاتی در آلمان ضمن تاکید بر حضور آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در نشست‌های منافقین به خاطر پول گفت که مردم ایران بیشتر از داعش، از منافقین نفرت دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک تحلیلگر ارشد آلمانی با تاکید بر حضور افرادی از آمریکا و کشورهای اروپایی در نشست‌های گروهک منافقین به دلیل مسائل مالی، این اقدام آنها را به شدت محکوم کرد.

مدیر مرکز تحقیقاتی کاربردی در همکاری با اورینت (CARPO) امروز در اظهارنظری در شبکه مجازی خود، بر تنفر مردم ایران، از گروهک تروریستی منافقین تاکید کرده است.

او با اشاره به نشست پاریس به میزبانی منافقین تصریح کرد: «مردم ایران بیشتر از داعش یا القاعده، از مجاهدین خلق تنفر دارند».

وی خطاب به مخاطبان غربی تاکید کرد: «شما فکر می‌کنید که مریم رجوی به نمایندگی از مردم ایران سخن می‌گوید؟ این ملال‌آور و رقت‌انگیز است».

مدیر این مرکز تحقیقاتی مستقر در بن آلمان، با انتقاد شدید از حضور افرادی از آمریکا و اروپا در نشست پاریس، گفته که آنها «به دلارهایی که برای شرکت در این نشست دریافت کرده‌اند، فکر می‌کنند».

وی در پایان خطاب به این افراد تصریح کرد: «اگر می‌خواهید مبارزاتی علیه ایران راه انداخته و مجاهدین خلق (منافقین) را انتخاب کنید، خوب این کار را بکنید اما ادعا نکنید که به مردم ایران اهمیت می‌دهید چرا که شما هیچ اهمیتی به آنها نمی‌دهید».

قدم اول


انسان، آهسته آهسته عقب نشینی می‌کند
هیچکس یکباره معتاد نمی‌شود
یکباره سقوط نمی‌کند
یکباره وا نمی‌دهد
یکباره خسته نمی‌شود
رنگ عوض نمی‌کند تبدیل نمی‌شود و از دست نمی‌رود
زندگی بسیار آهسته از شکل می افتد

ورزش ضد اعتیاد


 ورزش ضد اعتیاد

خرگوش می ره تو جنگل روباه رو می‌بینه داره تریاک می‌کشه!!!

می‌گه: اقا روباه این چه کاریه پاشو بدوییم شاد باشیم!!!

 بعد می‌رن تا می‌رسن به گرگه می‌بینن گرگه داره حشیش می‌کشه!

خرگوش می‌گه: آقا گرگه این چه کاریه پاشو شاد باشیم بدوییم.

گرگم پا می‌شه می‌رن 3تایی می‌رسن به شیره می‌بینن داره تزریق می‌کنه!!!

خرگوش می‌گه: آقا شیره این چه کاریه پاشو بدوییم ورزش کنیم شاد باشیم.

 شیره می‌پره و خرگوشه رو می‌خورتش!!

گرگ و روباه می‌گن: چرا خوردیش این که حرف بدی نزد!؟

 شیره می‌گه: نه بابا این فلان فلان شده هرروز اکس می‌زنه و می‌یاد مارو می دوونه!!!

 

با این سوپر معجون در عرض 20 روز رگهای قلبتان را باز کنید+ دستورالعمل


به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ نوشیدن هر روز این معجون معجزه آسا کمک می کند تا شریان های قلبی از حالت انسداد خارج شده و  با افزایش فشار خون مقابله و کلسترول بد را کاهش می دهد. 
 
بسیاری از افراد از مشکل کلسترول بالا رنج می برند هنگامی که سطح کلسترول از 60 میلی مول بر لیتر بیشتر باشد می تواند موجب بروز مشکلات جدی به خصوص در بیماران قلبی شود.
 
با این سوپر معجون در عرض 20 روز رگهای قلبتان را باز کنید+ دستورالعمل
 
مواد تشکیل دهنده:
1 کیلوگرم لیمو
1 کیسه جوش شیرین
5 یا 6 شاخه جعفری
12 فنجان آب
 
طرز تهیه این معجون معجزه گر:
لیموها را به خوبی با آب سرد بشویید آب را جوشانده و سپس جوش شیرین و لیمو را به آن ها اضافه کنید و اجازه دهید به مدت یک ساعت در این آب باقی بماند.
 
سپس جعفری ها را خرد و به مخلوط اضافه کرده و آن را برای 2 تا 3 ساعت روی حرارت کم قرار دهید.
 
حالا نوشیدنی باز کننده رگ های قلبی، کاهنده فشارخون و کلسترول بد شما آماده است آن را درظرف شیشه ای  ریخته و در یخچال نگه داری  و هر روزصبح با معده خالی 4  قاشق غذا خوری از این معجون را به مدت 20 روز مصرف کرده و نتیجه شگفت آور آن را مشاهده کنید.

مسعود رجوی به درک واصل شد+تصاویر


rajavi

«ترکی الفیصل» رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در اجتماع حامیان منافقین در پاریس ، از مرگ مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی خبر داد.

به گزارش العربیه، الفیصل خطاب به مریم رجوی از مسعود به عنوان «همسر مرحومتان» یاد کرد.

وی در این اجتماع  به اهداف شوم رژیم عربستان و همبستگی این رژیم با منافقین اعتراف کرد و گفت:من هم می‌خواهم که رژیم (ایران) سقوط کند.

۲۹۸۱۴۲_۱۴۵


کاخ تباهی!



افسران - کاخ تباهی!
چون امام علی(ع) وارد کوفه شد، گفتندش: کجا فرود می‌آیی؟ آیا به قصر حکومتی می‌روی؟ فرمود: نه! ولی در رُحْبه (میدان شهر و توقفگاه عمومی) توقّفی خواهم داشت.
چون خستگی‌اش درآمد، به وی گفتند: در کدام قصر حکومتی اقامت می‌کنی؟
گفت: «قَصْرُ الْخَبَالِ لاَ تُنْزِلُونِیهِ.»
مرا در کاخ تباهی اقامت مدهید.
سپس در خانه [خواهرزاده‌اش] جَعْدة‌بن هُبَیْره مَخْزومی منزل کرد.


:خوی کاخ نشینی مسئولین=سرطان بدخیم انقلاب! و این سرطان بدخیم از طریق رانت خواری های ویژه و فیشهای نجومی خودش را نمایان
شده  است هوشیاران انقلاب بهوش باشند بنظر میرسد بدلیل غفلت  بخشی از انقلاب در دست نا اهل افتاده است

 

ملا و جنازه و سن دامادی


 ملا و جنازه و سن دامادی

 

ملانصرالدین  و جنازه

روزی جنازه‌ای را می‌بردند پسر ملا از پدرش پرسید: پدرجان این جنازه را کجا می‌برند؟
ملا گفت او را به جایی می‌برند که نه آب هست، نه نان هست، نه پوشیدنی هست و نه چیز دیگری!!!!!
پسر ملا گفت: فهمیدم او را به خانه ما می‌برند!!!!!!!!!!!!!!

..........................

سن دامادی ملا نصرالدین

 روزی از ملا پرسیدند: شما چند سالگی داماد شدید؟!

ملا گفت به خدا یادم نیست، چونکه آن زمان هنوز به سن عقل نرسیده بودم!!!!!

پیشنهاد نماینده انگلیسی برای تغییر نظام ایران از طریق حمایت از منافقین


خبرگزاری فارس: پیشنهاد نماینده انگلیسی برای تغییر نظام ایران از طریق حمایت از منافقین

یکی از نمایندگان مجلس عوام انگلیس پیشنهاد داده که به جای «گزینه بد» جنگ و اشغال بلندمدت ایران، از منافقین حمایت شود تا بتوانند ایران را از درون تغییر دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سِر دیوید اَمِس» از اعضای مجلس عوام انگلیس با نوشتن مقاله‌ای در نشریه فوربس، باز شدن چشمان غرب در برابر اقدامات و مواضع نظام ایران و «حسن روحانی» و حمایت از گروهک تروریستی منافقین برای براندازی آرام نظام ایران را خواستار شد.


 

ادامه مطلب ...

بیعت دوباره با شیخ «قاسم»؛ برگزاری نماز عید فطر در مقابل منزل وی+تصاویر

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر از تحصن‌کنندگان در مقابل منزل «عیسی احمد قاسم» رهبر شیعیان این کشور ، نماز عید فطر را امروز چهارشنبه در همان محل  به جا آوردند.

بر اساس گزارش وبگاه «مرآه البحرین»، این نماز به امامت شیخ «سعید المادح» برگزار شد، وی در خطبه‌های نماز گفت: تدابیر خطرناک کنونی (از سوی دولت بحرین) توجیهی جز هدف قرار دادن یک طایفه خاص ندارد اما آیا راه‌حل این است؟

هزاران بحرینی از زمان لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم در 20 ژوئن تا کنون در مقابل منزل وی تحصن کرده‌اند و خواستار برگردان این تابعیت هستند.

این در حالی است که امروز نقاط مختلف بحرین نیز شاهد برگزاری تظاهرات در اعتراض به حکم صادر شده و دیگر اقداات دولت بحرین علیه معارضان بود.

 

آقا تو را به جان عزیزت طلوع کن....


کم کم غروب می شود این ماه بندگی
آقا تو را به جان عزیزت طلوع کن....


⚜ اللّٰهُمَّ ارْزُقنٰا کَربَلاء ⚜


 

لب خشک و نفس خسته «مدد یا الله»
نامه ام را بده در دست «اباعبدالله»
«روز پایانی ماه رمضان» لطفی کن
«اربعین» پای پیاده «حرم ثار الله»

⚜ اللّٰهُمَّ ارْزُقنٰا کَربَلاء ⚜