منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

برگزاری آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش

 

آزمون ورودی سی و سومین دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) صبح امروز پنجشنبه (۲۹ اردیبهشت ماه) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، آزمون ورودی سی و سومین دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور هزار نفر از افسران ارشد و کارمندان همطراز واجد شرایط عمومی و اختصاصی صبح امروز پنجشنبه (۲۹ اردیبهشت ماه) در این دانشگاه برگزار شد.
این آزمون فردا جمعه نیز با حضور داوطلبانی از نیروها و سازمان‌های تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح برگزار می شود.
داوطلبان در شاخه‌های زمینی، هوایی و دریایی امروز و داوطلبان رشته‌های پدافند هوایی، جنگال، سایبری، انسانی، مالی، آماد و پشتیبانی و آموزش نیز فردا جمعه با یکدیگر به رقابت علمی می‌پردازند.
بنابراین گزارش، دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی بالاترین سطح آموزش های عملیاتی و تاکتیکی در سطح نیروهای مسلح است و دانش‌آموختگان این دوره، مهارت‌های لازم برای انجام طرح ریزی های نظامی مشترک و قابلیت و صلاحیت عهده گیری مسئولیت های فرماندهی و ستاد یگان یگان‌های عمده نیروهای مسلح را به دست می آورند.
همچنین پذیرفته شدگان مرحله اول این آزمون باید برای کسب کرسی دانشجویی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در مرحله دوم در مصاحبه حضوری شرکت نمایند.
شایان ذکر است، این آزمون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور و نظارت نماینده سازمان آموزش و سنجش کشور اجرا می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.