ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
مهدی دانشآشتیانی با بیان اینکه میلاد حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) از مناسبتهایی است که امکان تبلور و تاکید بر شخصیت حاضر و ناظر حضرت(عج) را فراهم کرده است، اظهار کرد: بر این اساس پویش «به عشق مهدی(عج) هواداریم» با هدف راهاندازی جریان یکپارچه اجتماعی و رسانهای در راستای تقویت حس امید و همدلی در میان اقشار مختلف جامعه برای نیمه شعبان امسال برنامهریزی شده است.
وی افزود: یکی دیگر از اهداف راهاندازی این پویش، تعیین و تثبیت روز نیمه شعبان به عنوان نماد دستگیری و گرهگشایی در جامعه است.
مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه شعار این پویش، «هوادار مهدی، هوادار مردم است» تعیین شده، خاطرنشان کرد: تمام اقشار و به طور خاص آنان که دل در گرو امام عصر(عج) داشته و خود را منتظر آن حضرت(عج) میدانند میتوانند با تولید محتوای مناسب و با لحن صمیمی در این پویش شرکت کنند.
وی ادامه داد: محورهای اصلی پویش هواداریم شامل گرهگشایی از همسایگان با محوریت مساجد محل، ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف توسط صنوف، حضور در مراسم گلریزان نیمه شعبان در سراسر کشور و استفاده از ظرفیت شبکههای اجتماعی است.
مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: محتوای تولید شده میتواند در قالب بنر، خبر، مصاحبه، گزارش و یادداشت و آگهی در خبرگزاریها، پایگاههای خبری و روزنامهها، نماهنگ، فلش ماب، تیزر، زیرنویس، خبر و حضور چهرهها در تلویزیون، تیز، مصاحبه و گفتوگو در رادیو، دعوت از چهرهها، پست موشن و استوری موشن در شبکههای اجتماعی و بیلبورد و استرابورد در قالب تبلیغات محیطی باشد.
وی با اشاره به چهار بعد شخصی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی پویش مذکور عنوان کرد: رویدادهای مختلفی برای کنشگری و همچنین برای مخاطبان مختلف در نظر گرفته شده که شامل سفیران مهدوی، فضاسازی شهری، فضای مجازی، مشتریمداری، اپلیکیشنهای خدماتی، اجتماع بزرگ هواداران مهدوی، گلریزان، مراسم استغاثه و مشارکت در جشنوارههای فرهنگی و هنری است.
دانش آشتیانی زمانبندی تبلیغی برای این پویش را مورد توجه قرار داد و گفت: تبلیغات به صورت محیطی، شبکههای اجتماعی و رادیو و تلویزیون از هفته نخست اسفندماه آغاز شده و در روزنامهها، خبرگزاریها و پایگاههای خبری نیز از هفته دوم اسفندماه پی گرفته شده است ضمن اینکه در نیمه دوم اسفندماه و با حضور چهرههای مشهور، بعد دیگری از تبلیغات پیرامون پویش «به عشق مهدی هواداریم» آغاز می شود.