منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

تو را خبر ز دلِ بی قرار باید و نیست

 

تو را خبر ز دلِ بی قرار باید و نیست 

غم تو هست ولی غمگسار باید و نیست

 

چو شام غم ‏ دلم اندوهگین نباید و هست 

چو صبحدم نفسم بی غبار باید و نیست 

بیداری سرکوب شدنی نیست


 در حلقه زلف تو ، می میرم و می مانم


من میثمِ تمار و ، گیسوی تو خرمایی


سردارم و خاموشم ، سربازِ کفن پوشم


با لشگر احساسم ، در حال صف آرایی



شرح حال سربازان آمریکایی+ عکس

 در پی دستگیری تعدادی از ملوان های آمریکایی متجاوز به مرز دریایی ایران در خلیح فارس، واکنش های متعددی در محافل خبری و فضای مجازی شکل گرفت.

یکی از واکنش های جالب توجه، انتشار تصاویری از شرح حال این سربازان در فضای مجازی و کانال های تلگرامی است.

 

شرح حال سربازان آمریکایی+ عکس

 

افشای طرح عربستان، موساد و سیا برای ترور سید حسن نصرالله


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، طرح ترور دبیرکل حزب الله لبنان با همکاری سازمان های اطلاعاتی عربستان، بحرین، امارات، موساد و سیا ، به دنبال اظهارات تند سید حسن نصرالله علیه حاکمان عربستان سعودی، برنامه ریزی شده است.
شبکه عرب‌زبان " سما " به نقل از منابع آگاه اعلام کرد پس از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت اعدام شیخ نمر باقر النمر، دستگاه اطلاعاتی عربستان با دستور مستقیم ملک سلمان پادشاه آن کشور با سازمان های اطلاعاتی منطقه ای و بین المللی برای کمک به حذف فیزیکی سید حسن نصرالله تماس برقرارکرد و نام دبیرکل حزب الله لبنان در اولویت فهرست کسانی قرارگرفت که باید ترور شوند.
سما افزود: اتاق عملیاتی مشترکی با حضور نمایندگان سازمان جاسوسی آمریکا" سیا " ، دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی" موساد " و سازمان  های اطلاعاتی عربستان، بحرین و امارات برای جمع آوری اطلاعات ، اجرای هرچه سریعتر طرح ترور سید حسن نصرالله و یافتن راهی برای این اقدام تشکیل شده است.

ایران سرزمین شیران

تجاوز شناورهای رزمی آمریکا به آب های سرزمینی ج.ا.ا را در یک بسته راهبردی و هدفمند باید بررسی و تحلیل کرد.
 همزمانی تجاوز نظامی آمریکا با خارج شدن قلب نیروگاه هسته ای اراک که نشانه متوقف و معکوس شدن برنامه هسته ای ایران است، پیام کار آمدی راهبرد آمریکایی " تهدید، تحریم، تحقیر " را به طرف ایرانی و جهان منتقل می کند.
از سوی دیگر این اقدام تجاوزکارانه آمریکا ناظر بر راهبرد " سخت گیری به ایران در پسا برجام " هم می باشد که مجله آمریکایی فارین افرز در 23 آدر 1394 از آن رو نمایی کرده است.
در این چارچوب، طرف آمریکایی به دنبال ایجاد این ادراک و انتقال این پیام بود که حتی عمل به همه تکالیف از سوی ایران در برجام، باز هم با " سخت گیری، تجاوز و تحقیر " از سوی ایالات متحده در پسا برجام همراه خواهد شد.
آمریکایی ها از این طریق و به زعم خود، می خواستند پاسخ لازم به آز مایش موشک های ایرانی به ویژه موشک عماد را هم داده باشند.
 حالا با دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی و توقیف شناورهای رزمی آمریکا، آن هم در آستانه سخنرانی سالیانه اوباما، این واشنگتن است که پیام لازم را از تهران دریافت می کند.
- آمادگی رزمی نیروهای مسلح ایران
- اقتدار ایران در برابر هر گونه اقدام آمریکا و متحدان آن
-هوشمندی ایران در جنگ ادراکی و عملیات روانی استراتژیک
با این شرایط اکنون آمریکا ضمن تحقیر شدن در برابر ایران، باید برای آزاد سازی نظامیان متجاوز خود، همانند انگلیسی ها مجبور به گدایی از ج.ا.ا بشود   بعبارتی شده است.


مقام معظم رهبری  در دیدار جمعی از مردم متدین و انقلابی قم (به مناسبت ۱۹ دی ماه) با ظرافت منحصر به فرد ، به برخی شبهات مربوط به رهبری و مجلس خبرگان رهبری پاسخ گفتند :

۱ - شبهه ی نظر رهبری در باره ی شورای رهبری که از سوی احدی از اعضای منزوی شده ی خبرگان رهبری مطرح شده بود.
 
معظم له در این باره فرمودند :

"مجلس خبرگان خیلی مهم است ؛ آن روزی که رهبر فعلی در دنیا نباشد یا رهبر نباشد ، این مجلس باید رهبر انتخاب کند که کلید حرکت انقلاب دست او (رهبر) است."

همچنانکه ملاحظه می شود حضرت امام خامنه ای بدون ورود مستقیم به این موضوع ، وظیفه ی مجلس خبرگان رهبری را تعیین رهبری می دانند که کلید حرکت انقلاب در دست اوست.

۲ - ابهام نحوه ی تشخیص خبره ی اصلح که اخیراً بحث خبرگان جوان که طبعاً مورد نظر جامعه ی مدرسین نیست را مطرح کرده و آدرس های جعلی به مردم می دادند .

در این مورد نیز حضرت آقا فرمودند

"اگر کسانی که فهرستی را معرفی کرده اند متدین ، مؤمن و در راه امام باشند ، به حرفشان اعتماد می کنم و رأی می دهم ...اگر دیدم به مسائل انقلاب ، دین و استقلال کشور خیلی اهمیت نمی دهند و دلشان دنبال حرف آمریکا و غیر امریکاست به حرفشان اعتماد نمی کنم"

۳ - شبهه دفاع و حمایت غلط و باطل جماعت اصلاحات چی از مجلس فتنه گر و برانداز ششم و تلاش برای احیای آن مجلس :

ایشان در این مورد خاص ضمن دفاع از مجلس کنونی فرمودند :

"مجلس کنونی در مسائل بین المللی مواضع خیلی خوبی می گیرد که مغتنم است ؛ این کجا و آن مجلسی که در مقابل دشمنان همان حرف آنها را چه در قضیه ی هسته ای ، چه در قضایای گوناگون تکرار می کند"

ایشان به این ترتیب غیر مستقیم از مردم خواستند که به کسانی رأی ندهند که در صدد احیای مشابه مجلس فتنه گر ششم هستند.


۴ - شبهه موقعیت و اختیارات رهبری که از دوره ی اصلاحات بر طبل رهبری در چارچوب قانون اساسی و غیر قدسی بودن رهبری می کوبند.

حضرت ایشان در این مورد با استناد به عقبه ی حوزوی و دیدگاههای حضرت امام خمینی سلام الله علیه فرمودند.

"هر کس با رهبر بیعت می کند با شخص رسول الله بیعت کرده است."

این فرمایش حضرت آقا بیانگر جایگاه ویژه ی ولایت در منطق دینی و طرد دیدگاههای روشنفکر مآبانه و غرب زده است.

۵ - شبهه ی ضرورت تشکیل مجلس خبرگانی که تحول گرا باشد و...

این مورد نیز یکی از موضوعاتی است که اصحاب فتنه در مجالس پنهانی برای آینده ی نظام طرح ریزی کرده اند و لذا حضرت امام خامنه ای با فرمایشات نورانی خود این توطئه ی شیطانی را خنثی کرده و فرمودند :

"آیا خبرگان کسی را انتخاب خواهد کرد که در مقابل هجمه دشمن بایستد ، به خدا توکل کند ، شجاعت نشان دهد و راه امام را ادامه دهد یا کسی را که جور دیگریست"

بدیهی است که دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی و عوامل سرسپرده ی داخلی و فتنه گر آنان شدیداً به این انتخابات دل بسته و امیدوارند که مردم تحت تأثیر ادبیات و تبلیغات فتنه گران مجتهدین خام و جوان را انتخاب کنند و به این ترتیب توطئه ی براندازی روی زمین مانده ی مجلس ششم را این بار مجلس خبرگان رهبری دنبال نماید.

۶ - تعیین و تکلیف برخی ریزش های انقلاب و رفع ابهام از کسانی که دائماً از علت این ریزش و ماندن این افراد در حاکمیت (و حکم رهبری برای آنان) سؤال می کنند

در این مورد نیز حضرت آقا فرمودند:


 از ابتدای انقلاب ریزش‌ها و رویش‌های فروانی داشته‌ایم، عده‌ای از افراد انقلابی به‌خاطر «ظلم فردی احتمالی» که به آنها شده، به ناحق از اصل انقلاب روگردان شده‌اند و عده‌ای هم به‌خاطر مسائل شخصی و خانوادگی مواضع دیگری گرفته‌اند اما مهم این است که رویش‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف از جمله وجود نیروهای «مؤمن، انقلابی، متخصص، تحصیل‌کرده، فن‌آور و کارآمد»، بسیار بیشتر از ریزش‌ها بوده است.

۷ - و بالاخره شبهه تطهیر فتنه گران و گذشت از گناه نابخشودنی آنان به بهانه ی ضرورت وحدت و همدلی.

حضرت آقا طی ۶ سال گذشته مستمراً و مکرر بر خط قرمز بودن فتنه تاکید فرموده و تنها راه حل این مسئله و مشکل را توبه آنان و پذیرش اشتباه خود (هم اغوشی با دشمنان و وطن فروشی و...) و تلاش برای جبران اشتباه و خطای بزرگ وطن فروشی اعلام کرده اند و هم اینک و در ایام انتخابات نیز بر هم اغوشی فتنه گران با شیطان بزرگ تاکید فرمودند :

"کارهایی که سال ۸۸ کردند ابتکارات آمریکایی ها بود که قبلاً در چند کشورتجربه کرده بودند ، آمدند در کشور ما پیاده کنند که آن جور تودهنی خوردند (آنچه که در فتنه ی ۸۸ گذشت) انقلاب و کودتای رنگی بود"

بی شک این فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای به عنوان ولی فقیه یک حکم قطعی شرعی و قانونی است که در مورد فتنه ی ۸۸ صادر می گردد .

معظم له با این حکم ، حجت را تمام آنان که به قدر سر سوزنی تردید داشتند تمام کردند چرا

روضه خوان گفت:"حسن" ....


گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید

روضه خوان گفت:"حسن" توبه من ریخت بهم...

 

کاریکاتور/ تشابه داعش و رژیم سعودی


« هیچ تفاوتی بین اقدامات داعش و رژیم سعودی که از گروه های تروریستی در سوریه حمایت مالی و تسلیحاتی می کند وجود ندارد بنابراین این رژیم نمی تواند بخشی از جنگ برضد تروریسم باشد.»


دانلود کاریکاتور,عکس کاریکاتور,کاریکاتور,جلاد,آل سعود,سقوط,رژیم سعودی,اعدام,داعش


به زودی این پرچم را در حجاز بالا خواهیم برد


به حول و قوه الهی

و به یاری 

امام عصر ارواحنا له الفدا 

به زودی این پرچم را 

در حجاز بالا خواهیم برد

بازخوانی جنایت‌های عربستان در گذار تاریخ


مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گزارشی به جنایت‌های عربستان در گذار تاریخ پرداخته است.
-حمایت تاریخی از گروه های ترویستی ( طالبان در افغانستان)
- جنایت عربستان در سوریه( جبهه النصره -داعش و...)
- حمایت مالی از داعش
-جنایات عربستان در سرکوب قیام بحرین
- جنایات عربستان در یمن
- نقش عربستان در کشتار شیعیان نیجریه و زکزاکی
****دشمنی های طولانی عربستان با ایران و جمهوری اسلامی ایران ****
- عربستان و تلاش برای تغییر نام خلیج فارس
-دشمنی عربستان در رابطه با  جزایر سه گانه
- دشمنی تمام عیار عربستان با جمهوری اسلامی ایران با پیروزی انقلاب اسلامی ایران
- همکاری با آمریکا در حمله به طبس
- سیاست های ضد ایرانی عربستان در بازار نقت
-بی احترامی تاریخی و سیستماتیک  به حجاج ایرانی 
 - حمایت مالی و اطلاعاتی عربستان از صدام حسین
- همکاری کامل عربستان با تحریم­ های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران
- نقش عربستان در بمب گذاری سفارت ایران در لبنان
- طرح مبحث هلال شیعی و مبارزه با دولت ها و گروههای حامی ایران 
- عربستان و  ترغیب آمریکا برای حمله به ایران (همزمان با بحران هسته ای)
- همکاری اطلاعاتی با اسرائیل برای حمله به مراکز هسته ای ایران 
- لابی گری و پرداخت رشوه برای محکومیت حقوق بشری ایران
- فاجعه منا و عدم پاسخگویی رژیم عربستان

کوچه به کوچه جنگیدیم



  

  سریال کیمیا خیانت صداوسیماست به ارتش ایران، ارتشی که اگه در دوران جنگ صلابت خودشو به رخ صدام نشون نمیداد امروزه ایرانی باید عربی صحبت میکرد.   

شهید کردن نمر و حمله وبه آتش زدن سفارت عربستان از یک سناریو حکایت می کند

تحلیل این است اینه که  و این شهید کردت باقرالنمر و  حمله به سفارت عربستان در تهران  توسط یه شطرنج باز قهار اداره شده، احتمالا این ویرانگری بخشی از نقشه از پیش طراحی شده قبل از اعدام بوده، با این کار ایران کاملا در موضع کیش قرار گرفت، الان برگ برنده دست اوناست. این یه اقدام از پیش طراحی شدست و باید ماهیت کسانی که مردم را به این کار تحریک کردند روشن بشه، چون الان توپ دیگه تو زمین ماست. نه تنها نمیتونیم در مورد ایت الله نمر کاری کنم بلکه دیگه هیچ راهی برای کمک به شیعیان مظلوم وگرفتار ما در عربستان وجود نداره، همچنین الان کادر دیپلماتیک ما و خانواده ایشان و بعثه مقام معظم رهبری در عربستان حضور دارند، یعنی دو برابر ان چیزی که عربستان در ایران داشت. ضمن اینکه  این حمله به سفارت  عربستان تامین کننده منافع ملی ما نیست منبوده است.

شهادت هزینه ی ظهور


انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سید الشهداء سرزمین حجاز ، حضرت آیت‌الله شیخ باقر النمر سلام الله علیه را پیشگاه حضرت ولی عصر عج و مسلمانان آزاده ی جهان و امت انقلابی ایران و حجت حق حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای تبریک و تسلیت می گوئیم

شهادت سیدالشهدا حجاز گوشه ای از طرح مثلث شوم "غربی عبری عربی"است

بی تردید شهادت مردان خوب خدا نظیر حضرت آیت الله شیخ باقر النمر ، هزینه ای که عشاق حضرت ابا عبدالله الحسین علیه الصلوه والسلام برای ظهور حضرت عشق ، یوسف زهرا ، حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و انتقام از ددمنشان وهابی و صهیونیستی می پردازند

واقعیت این است که شهادت شیخ النمر نشانه ی اوج استیصال و ناکامی آل سقوط و نگرانی از آینده وحشتناک و کابوسی است که خواب راحت را از وهابیون خونخوار و داعش پرور صهیونیستی ربوده است.

جهان استکبار و مثلث شوم و نکبت بار و شیطانی "عربی عبری غربی" باید از این پس دنیای خود را سیاه و سراسر جهنم بدانند

روز به روز حلقه محاصره این مثلث شوم در منطقه (حجاز ، یمن ، بحرین ، سوریه ، عراق ، فلسطین ، مصر ، نیجریه و...)تنگ تر و تنگ تر خواهد شد و از امروز شمارش معکوس و ناقوس مرگ برای مثلث ترور و خشونت و نامنی به صدا در آمده است.

ألیس الصبح بقریب