منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

انسان

انسانها،تو یک ثانیه قلبشون میشکنه...

تو یک ثانیه،قلب دیگران رو میشکنن...

تو یک ثانیه ،خوشحال میشن...

تو یک ثانیه ،دیگران رو خوشحال میکنن...

تو یک ثانیه ،ناراحت میشن...

تو یک ثانیه ،دیگران رو ناراحت میکنن...

تو یک ثانیه به دنیا میانو

تو یک ثانیه از دنیا میرن!!!

ووو...

اما در این میان یک ثانیه ای،

هیچ وقت قدر هم دیگه رو نمیدونن!!!

این است دنیای ما

معافیت و کسر خدمت سربازی ایثارگری در سال 97 هم ادامه دارد

معافیت و کسر خدمت سربازی ایثارگری در سال 97 هم ادامه دارد/ اعلام نتایج معافیت های 96 تا 10 بهمن

 سردار ابراهیم کریمی جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی گفت: در سال آینده نیز ۲۰ هزارنفر دیگر می‌توانند در صورتی که بالاترین امتیاز را کسب کنند از کسرخدمت‌ و معافیت ایثارگری بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به ثبت نام 375 هزار نفر در طرح معافیت و کسر خدمت سال 96 گفت: طی یکی دو هفته آینده نتایج افراد واجد صلاحیت برای بهره‌مندی از کسرخدمت‌های ایثارگری، آزادگی و رزمندگی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات بررسی مدارک و فرم‌های پر شده توسط این افراد در مراحل پایانی خود قرار دارد، درباره اینکه اسامی افراد واجد شرایط چه زمانی اعلام خواهد شد، گفت: طبق زمان بندی‌های ما، طی یکی - دو هفته آینده اسامی افراد واجد شرایط اعلام خواهد شد و این افراد باید اسناد و مدارک خود را برای تکمیل بررسی‌ها و راستی‌آزمایی به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارائه کنند تا پس از تایید صحت اظهارات‌شان از این کسر خدمت‌ها بهره‌مند شوند.

کاریکاتور/پزشک‌کاخ سفید:حال‌ترامپ‌خیلی‌خوب‌است!!!

پزشک کاخ سفید: حال ترامپ خیلی خوب است / پزشک کاخ سفید پس از انجام آزمایشات مختلف درباره وضعیت سلامتی دونالد ترامپ اعلام کرد که وی در سلامت بسیار خوبی به سر می‌برد. این در حالی است که اکثر کارشناسان و پزشکان جهان بر این باور هستند که رئیس جمهور آمریکا تعادل روانی ندارد و با یک هیتلر دیوانه مواجه هستند.

کاریکاتور/پزشک‌کاخ سفید:حال‌ترامپ‌خیلی‌خوب‌است!!!

تصویرسازی/ ایران در اندوه سانچی

سانچی قلب ملت ایران سرشار از اندوه کرد / بی تردید این حادثه دردناک قلب ملت عزیز ایران را سرشار از اندوه و عزادار ساخت.

تصویرسازی/ ایران در اندوه سانچی

افزایش ۲۰ تا ۵۰ درصدی حقوق کارمندان در لایحه جدید دولت

رئیس سازمان اداری و استخدامی با تشریح جزئیات لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری گفت: امتیازات حقوق و مزایای کارمندان دولتی در این لایحه ۲۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است که دولت متناسب با مشاغل و شرایط خود این افزایش ها را اعمال می کند.

پول اسکناس

http://javaninews.ir

اتهامات آمریکا به حزب‌الله ظالمانه و بی‌اساس است

سید حسن نصرالله

"سید حسن نصرالله" دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت یادبود شهدای قنیطره و اربعین پدر عماد مغنیه گفت: بدون فداکاری شهدا امنیت در کشورمان محقق نمی شد.

وی در این سخنرانی گفت: باید به حق شهدا بر ملت و کشور و امت اعتراف کنیم و زمانی که هر مسئولی درباره امنیت صحبت می کند باید برای همگان این نکته به ذهن خطور کند که امنیت بدون فداکاری شهدا محقق نمی شد و زمانی که درباره شکست آمریکایی ها و پیروزی ملت های منطقه در مقابله با چالش ها حرف می زنیم باید بدانیم که این فضل خداوند بوده و کسانی که فداکاری کرده و مجروحانی که از درد رنگ می برند و کسانی که مقاومت کردند بر گردن ما حق دارند.

عکس/ خودروی «اخلال‌گر» ارتش ترکیه در مرز سوریه

خودروی اخلال گر امواج مدل KORAL ساخت شرکت Aselsan ترکیه متعلق به ارتش این کشور در مرز با سوریه مستقر شده است.

متوسط قیمت نفت ایران در سال ۲۰۱۷ با حدود ۱۲ دلار افزایش نسبت به سال قبل از آن به ۵۱ دلار و ۷۱ سنت رس

اوپک

 اوپک در جدیدترین گزارش ماهیانه خود اعلام کرد قیمت متوسط نفت سنگین ایران در دسامبر 2017 با یک دلار و 60 سنت، معادل 2.7 درصد افزایش نسبت به ماه نوامبر به 60 دلار و 87 سنت رسیده است. همچنین قیمت متوسط هر بشکه نفت سنگین ایران در کل سال 2017، 51 دلار و 71 سنت بوده که رشد قابل توجهی نسبت به 39 دلار و 57 سنت ثبت شده در سال 2016 نشان می دهد.

اوپک همچنین به نقل از منابع ثانویه اعلام کرده که میزان تولید نفت ایران در ماه پایانی سال 2017 با 13 هزار و 200 بشکه افزایش به 3 میلیون و 829 هزار بشکه در روز رسیده است. این دومین ماه متوالی افزایش تولید نفت ایران بوده است.

اما گزارش اعلامی دولت ایران به دبیرخانه اوپک نشان می دهد که تولید نفت ایران در ماه دسامبر با 67 هزار بشکه کاهش به 3 میلیون و 811 هزار بشکه در روز رسیده است.

کاریکاتور/تفاله‌های‌پهلوی‌و‌منافقان جیره‌خوار‌‌ آل‌سعود

سازمان دهی گروهک تروریستی منافقین و عناصر تفاله پهلوی در اغتشاشات ایران توسط ال سعود /فرمان آشوب از اتاق فکر مثلث شوم با پول سعودی و اجرای منافقین / پشت پرده اغتشاشات اخیر/ حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل از اغتشاشات در برخی نقاط کشور محصول هم‌اندیشی آنها در اتاق‌های فکر مشترکی است که از ماهها پیش برای مقابله با اقتدار ایران در منطقه تشکیل شده‌اند.سعودی ها نقش رابط میان اتاق فکر مشترک «آمریکا، صهیونیسم و انگلیس» با عوامل اجرایی برنامه های آنها را ایفا می کنند.

کاریکاتور/تفاله‌های‌پهلوی‌و‌منافقان جیره‌خوار‌‌ آل‌سعود

جملات زیبا

برگرفته از وبلاگ (( زندگی را  به ساز))



برجام چه کمکی به رفع مشکلات معیشتی مردم ایران کرد؟


صبح بدون تحریم

روزنامه‌های اصلاح طلب مدعی بودند که تحریم‌ها به تاریخ پیوست و صبح بدون تحریم فرا رسید. پس چگونه تحریم‌هایی همچون آیسا و کاتسا ۲۰۱۷ (مادر تحریم‌ها)، تمدید و تصویب شد؟

ادامه مطلب:

 http://javaninews.ir 

پیکر یکی از شهدای حادثه ناوشکن دماوند کشف شد


 
شهید بیژن زارع

  به نقل از روابط عمومی ارتش، پیکر تکاور شهید ناو سروان بیژن زارع که در حادثه برخورد ناو دماوند با موج شکن در دریای خزر مفقود شده بود؛ بعد از چند روز جستجو در دریا کشف شد.

سرمای زیر صفر درجه در ۲۲ استان کشور/ گردوخاک و کاهش کیفیت دید در ‌برخی استان‌های غربی

خبرگزاری فارس: سرمای زیر صفر درجه در ۲۲ استان کشور/ گردوخاک و کاهش کیفیت دید در ‌برخی استان‌های غربی

روز جمعه هفته جاری به دلیل افزایش سرعت وزش باد در جنوب غرب کشور، احتمال بروز پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت دید در غرب استان بوشهر، خوزستان و ایلام وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، براساس آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز و فردا با عبور امواج ضعیفی از کشور در برخی مناطق افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود؛ فردا در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز بارش خفیف و پراکنده رخ خواهد داد.

روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به سبب وزش باد شدید گرم جنوبی، در استان‌های گیلان، اردبیل و بخش‌هایی از شمال غرب کشور، دما به‌طور قابل ملاحظه‌ افزایش می‌یابد و از روز شنبه با کاهش دما به شرایط عادی باز می‌گردد.

از امروز تا روز جمعه در اغلب مناطق کشور به ویژه نیمه شمالی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

از روز جمعه‌ سامانه بارشی فعال از غرب به کشور وارد می‌شود که ابتدا غرب، شمال غرب و به تدریج جنوب غرب و ارتفاعات مرکزی زاگرس را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب افزایش ابر، وزش باد شدید، بارش باران و برف و به تدریج کاهش دما می‌شود.

روز جمعه به سبب افزایش سرعت وزش باد در جنوب غرب کشور، احتمال بروز پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت دید در غرب استان بوشهر، خوزستان و ایلام وجود دارد.

شنبه هفته آینده گستره بارش‌ها علاوه بر مناطق فوق، مناطق مرکزی، دامنه‌های جنوبی زاگرس، جنوب کشور، دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر را نیز در برمی گیرد؛ طی این مدت در نوار جنوبی کشور بارش‌ها همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

در روز یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور فعال خواهد بود و انتظار داریم از روز دوشنبه این سامانه بتدریج از مرزهای شرقی کشور خارج شود؛ همچنین با نزدیک شدن سامانه بارشی به کشور، از بعدازظهر روز جمعه، نیمه غربی خلیج فارس و در روزهای شنبه و یکشنبه مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس، به سبب وزش باد شدید، مواج پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا نیمه‌ابری با احتمال بارش پراکنده، به تدریج کاهش ابر و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 11 و 2 درجه خواهد بود.

فردا بندرعباس با بیشینه دمای 25 درجه بالای صفر گرم‌ترین و شهرکرد با کمینه دمای 9 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

فردا کمینه دمای 22 استان صفر و کمتر از صفر درجه خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 22 دی‌ماه امسال 33.4 میلی‌متر ثبت شد. بارش در سال گذشته در همین بازه زمانی 49.4میلی‌متر بود،بنابراین بارش سال جاری 67.6 درصد بارش سال گذشته است، بیشترین میزان بارش در هفته شانزدهم سال زراعی متعلق به رامسر در استان مازندران به میزان 69.4 میلی‌متر بود.

دیلی صاباح: پنتاگون از تصمیم برای تشکیل نیروی جدید در سوریه عقب‌نشینی کرد

دیلی صاباح: پنتاگون از تصمیم برای تشکیل نیروی جدید در سوریه عقب‌نشینی کرد

خبرگزاری فارس: دیلی صاباح: پنتاگون از تصمیم برای تشکیل نیروی جدید در سوریه عقب‌نشینی کرد

وزارت دفاع آمریکا بامداد پنجشنبه از تصمیم برای تشکیل نیروی جدید در سوریه عقب‌نشینی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع آمریکا بامداد پنجشنبه از تصمیم برای تشکیل نیروی جدید در سوریه عقب‌نشینی کرد. 

این خبر را بامداد پنجشنبه، روزنامه دیلی صاباح به نقل از یک سخنگوی پنتاگون منتشر کرده و نوشته این تصمیم همزمان با آماده شدن ترکیه برای آغاز عملیات در «عفرین» اعلام شده است. 

ترکیه روز سه‌شنبه اقدام به ارسال تجهیزات نظامی به منطقه مرزی سوریه کرد و نیروهای خود در نزدیکی منطقه «عفرین» سوریه به حالت آماده‌باش درآورد. 

ائتلاف بین‌المللی موسوم به ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا یکشنبه هفته گذشته اعلام کرده بود به همراه گروه‌های معارض سوریه قصد دارد نیروی مرزی جدیدی متشکل از 30 هزار نفر در سوریه تشکیل دهد.

ائتلاف آمریکا گفته بود این نیرو بر مرزهای سوریه با ترکیه، عراق و رودخانه فرات متمرکز خواهد کرد. منطقه‌ای که آمریکا به آن اشاره کرده است شمال شرق سوریه و مناطق تحت تصرف شبه نظامیان کُرد سوری است.

ترکیه با اعتراض به حمایت‌های آمریکا از شبه نظامیان کرد سوریه، خواستار پایان دادن به این حمایت‌ها شده بود. از نظر آنکارا، این شبه نظامیان شاخه سوری گروه‌ تروریستی «حزب کارگران کردستان» (پ.ک.ک) به رهبری «عبدالله اوجلان» هستند.

به نوشته دیلی صاباح، سخنگوی پنتاگون بامداد پنجشنبه با تکذیب خبر ائتلاف آمریکا گفت که این نیروها تشکیل نخواهند شد و آمریکا تمرکز خود را بر آموزش نیروهای محلی برای جلوگیری از تشکیل مجدد داعش متمرکز خواهد کرد.

این سخنگو همچنین گفت که آمریکا در صدد ایجاد ارتش جدید یا یک «گارد مرزی» نیست. 

 

۷ فینال تا قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ برتر

 تیم فوتبالپرسپولیس در رویایی ترین وضعیت خود قرار دارد. این تیم بدون رقیب در لیگ برتر یکه تازی می کند.

سرخپوشان پایتخت 11 بازی تا پایان فصل  دارند و اگر آنها در 7 بازی به پیروزی دست یابند در آن صورت قهرمانی زود هنگام خود را 4 هفته به پایان بازی ها جشن می گیرند.

 این اتفاق برای برانکو اهمیت زیادی دارد چرا که پروفسور می تواند با قطعی کردن قهرمانی تیم خود خیالش را از ترافیک بازی های پایان فصل که همزمان با بازی های لیگ قهرمانان آسیا است راحت کند.

فشردگی بازی ها در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و اردوهای تیم ملی در سال گذشته نفس پرسپولیس را گرفته بود اما برانکو در فصل جاری با کسب تجربه از سال گذشته می خواهد قبل از موعد مقرر قهرمانی در لیگ برتر را به هواداران تقدیم کند و تیم خود را با خیال راحت برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

اختلاف 11 امتیازی پرسپولیس با تیم دوم جدول حاشیه امنیت برای برانکو و هواداران این تیم ایجاد کرده است. همین موضوع باعث می شود سرخپوشان پایتخت بدون ترس و با شجاعت در مسابقات فوتبال حاضر شوند و با ارائه بازی های منطقی و حساب شده همه رکوردها را ثبت کردند.

تیم پرسپولیس در وضعیتی قرار دارد که این تیم را باید قهرمان زود هنگام لیگ برتر قلمداد کنیم. قهرمانی پرسپولیس امکان پذیر است  در صورتی که این تیم درگیر مسائل حاشیه ای نشود.

سرخپوشان پایتخت با قهرمانی در لیگ هفدهم می تواند جزء معدود تیم هایی شود که قهرمانی در 2 فصل پیاپی را تجربه می کند.

قهرمانی در 2 فصل پیاپی در لیگ برتر و موفقیت در آسیا از برانکو یک چهره محبوب می سازد و به طور حتم منتقدان هم از این مربی حمایت می کنند.

موفقیت ها و افتخارات برای برانکو پشتوانه خوبی است و او می تواند بعد از جدایی کی روش، خود را اصلی ترین گزینه روی نیمکت تیم ملی معرفی کند.

برانکو با وجود اتفاقات و مسائل حاشیه ای، تیم پرسپولیس را به رویایی ترین تیم چند سال اخیر فوتبال ایران تبدیل کرده است و به طور حتم خدمات ارزنده پروفسور در ذهن هواداران این تیم خواهد ماند.

هوادارانی که باید در 7 بازی پیش رو از تیم خود حمایت کنند تا یک قهرمانی دیگر در کارنامه ارتش سرخ ثبت شود. همچنین پرسپولیس باید 7 بازی خود را فینال زود هنگام تصور کند و روی تک تک امتیازات این دیدارها حساب کند تا در ابتدای سال جدید و ترافیک بازی ها ، جام قهرمانی را بدست آورد.

7 بازی مهم پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر

پرسپولیس- گسترش فولاد

پیکان-پرسپولیس

پرسپولیس-سپاهان

صنعت نفت آبادان-پرسپولیس

پرسپولیس- استقلال خوزستان

استقلال- پرسپولیس

پرسپولیس- سایپا

انتهای پیام/

تغییرات در وزارت خارجه نهایی شد

وزارت امور خارجه

 سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه بعد از ظهر امروز طی مراسمی معاونان جدید خود را بر اساس ساختار جدید معرفی کرد.

هوای تهران بعد از یک روز برفی بار دیگر ناسالم شد

هوای تهران بعد از یک روز برفی بار دیگر ناسالم شد؛وضعیت هوای پایتخت بعد از یک روز برفی با شاخص 107 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.

سازمان حفاظت محیط زیست علت افزایش آلاینده ها را در ساعت های انتهایی روز را ترافیک زیاد شهر تهران عنوان کرده است.


کاملا غلط است که میگویند دولت اسلامی کاری به بهشت و جهنم نداشته باشد

معاون اول قوه قضائیه گفت: کاملاً غلط است که می گویند کسی را نمی‌توان به زور به بهشت برد، چرا که نظام اسلامی وظیفه دارد بستر را برای رشد همه فضایل اخلاقی آماده کند.

کاملا غلط است که میگویند دولت اسلامی کاری به بهشت و جهنم نداشته باشد  حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه گفت: این حرف که دولت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی کاری به جهنم و بهشت مردم نداشته باشند، کاملاً غلط است و اینکه کسی را نمی‌توان به زور به بهشت برد به یک معنا غلط است چرا که نظام اسلامی وظیفه دارد که بستر را برای رشد همه فضایل اخلاقی آماده کند و موانع سر راه رسیدن به سعادت که همان بهشت است را بردارد.

وی افزود: اگر این موانع با گفتن، تذکر دادن و اقدامات نرم برطرف نمی‌شود لازم است که با اقدامات سخت تری برداشته شود.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: امنیت و آرامش در دین جامع و کامل ما جایگاه رفیعی دارد و اگر کسی در جامعه ناامنی ایجاد کند،‌  شهر و روستا و محیط کسب و کار را ناامن کند و در صورتی که این ناامنی با ترس و وحشت مردم توأم باشد و افراد همراه با سلاح سرد و گرم قدرت‌نمایی کنند، مجازات سخت گیرانه‌ای در پیش دارد.

انتقال حقیرانه محمدرضا پهلوی به بیمارستان روانی توسط آمریکایی‌ها

انتفال حقیرانه شاه به بیمارستان روانی توسط آمریکایی ها

 شاه خائن که در 26 دی از ایران فرار کرد و سلطنت استبدادی اش به پایان رسید، با سفر به آمریکا چهره اصلی دولتمردان آن کشور را دید. فرح پهلوی بعد از سال ها در فیلمی از رفتار حقارت آمیز آمریکایی ها با شاه مخلوع سخن می گوید.

فرح در این فیلم با اشاره به حضورشان در نیویورک می گوید: آمریکایی ها به ما خبر دادند که قرار است از نیویورک ما را به جای دیگری انتقال دهند و نباید کسی از این اتفاق باخبر شود.

بعد از رسیدن به تگزاس متوجه شدیم آمریکایی ها ما را به یک بیمارستان روانی منتقل کرده اند.