منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

نور الهدی- ختم قرآن در آذر ماه

نور الهدی- ختم قرآن در آذر ماه

ختـم قـرآن مبیـن در اذر مـاه تـوام بـا تدبـر در آیاتــــــ


نیت ختمها تعجیل در ظهور و سلامتی حضرت ولی عصر 

و سعی و تلاش جدی در تهذیب کپ ( انجام واجبات و ترک محرمات جهت خشنودی حضرت)


و آمادگی برای سربازی امام زمان عج الله و شهادت در پیشگاه مولا

و ذخیره آخرت و چراغ شب اول قبرمان باشد 



به نیابت از تمامی شهدا و امام شهدا

زمان قرائت: از اول تا پایان اذر ماه


ذکر صلوات

از عارفی پرسیدند :

چرا اینقدر ذکر صلوات در منابع دینى ما تأکید شده!

و براى آمرزش گناهان، وسعت روزى ، صحت و سلامتى، گشایش در کارها و... صلوات تجویز کرده اند، سِرّ و راز این ذکر چیست؟

فرمودند: اگر به قرآن نگاه کنید فقط یکجا در قرآن هست که خداوند انسان را هم شأن و هم درجه ى خودش میکند

 یعنى از انسان میخواهد که بیاید کنار او و با هم در یک کارى مشارکت کنند

و آن آیه اینست :

"انّ الله و ملائکته یصلّون علی النبی یا ایها الذین آمنوا صلّوا علیه و سلموا تسلیما"

خداوند و ملائکه اش براى پیامبر(ص) صلوات میفرستند شما هم بیایید و همراهى کنید

علّت عظمت و بزرگى ذکر صلوات همین است

که انسان را یکباره تا کنار خداوند بالا میبرد.

دلخوشی

هیچوقت دلخوشی کسی رو ازش

نگیرین این دلخوشی میتونه:

یه سلام
یه احوالپرسی
یه حواسم بهت هست
یه صدای گرم و دوستانه
و یه حس خوب باشه

دوستی ها رو دست کم نگیرین
همین........

بچه ها شوخی شوخی به گنجشک ها سنگ میزنن

ولی گنجشک ها جدی جدی میمیرن.....!!

آدما شوخی شوخی به هم زخم زبون میزنن

ولی دلها جدی جدی می شکنند.....!!!

بیانیه ترامپ درباره خاشقچی جایگاه اخلاقی آمریکا را تنزل داد

بیانیه ترامپ درباره خاشقچی جایگاه اخلاقی آمریکا را تنزل داد

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان به شدت از بیانیه رئیس‌جمهور کشورش درباره قتل جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی انتقاد کرد.

بیانیه ترامپ درباره خاشقچی جایگاه اخلاقی آمریکا را تنزل داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا گفته بیانیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا درباره قتل جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی سطح آمریکا را تنزل داده است. 

کورکر در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت «جیمز متیس»، وزیر دفاع آمریکا، «جینا هاسپل»، رئیس سیا و «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا بایستی هفته آینده در جلسه استماعی در سنا در خصوص جنگ یمن و مسائل پیرامون قتل جمال خاشقچی شرکت کنند.

وی درباره بیانیه ترامپ در خصوص قتل خاشقچی گفت: «کشور ما را از لحاظ جایگاه اخلاقی به سطحی بسیار پایین تنزل داد. در واقع، چیزی که رئیس‌جمهور گفت این بود که در صورتی که من را تحسین کنید و پول زیادی در کشور ما خرج کنید، اگر روزنامه‌نگارها را بکشید و کارهای دیگر انجام بدهید، سرمان را زیر برف فرو می‌بریم.»

وی اضافه کرد: «فکر می‌کنم کل رویکرد او- با آنکه شکی وجود ندارد که عربستان متحد ما است و آنها کشوری تقریباً مهم در دنیا هستند- باعث شد جایگاه اخلاقی ما به عنوان یک ملت به چالش کشیده شود. نمی‌دانم چرا تصمیم گرفت طبق روال خودش اینطور به مسئله نزدیک شود.»

دونالد ترامپ روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای درباره قتل خاشقچی، اطلاع احتمالی «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی از قتل خاشقچی را کم‌اهمیت جلوه داد و تجارت تسلیحاتی عربستان سعودی با آمریکا را ستود. مضمون کلی بیانیه او این بود که آمریکا، صرفنظر از قتل خاشقچی، ارتباطش با رژیم سعودی را ادامه خواهد داد.  

کورکر درباره این بیانیه گفت: «این بیانیه مسئله را اینطور مطرح می‌کرد که نظام ارزشی ما حول محور پول بنا شده، نه حول مفاهیمی مانند حقوق بشر و سایر مضامین اخلاقی که ما در جایگاه یک ملت برای آنها ارزش قائلیم.»

تشریح توانمندی‌های موشکی و پهپادی از زبان سردار حاجی‌زاده بمباران داعش در عراق و سوریه با پهپادهای سپاه

تشریح توانمندی‌های موشکی و پهپادی از زبان سردار حاجی‌زاده بمباران داعش در عراق و سوریه با پهپادهای سپاه/ پایگا‌ه‌های آمریکایی اطراف ایران زیر برد موشکی سپاه هستند

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت:‌ پایگاه‌های آمریکایی اطراف ایران که روزی برای ما تهدید بودند امروز به اهدافی در دسترس و به اصطلاح گوشت زیر دندان ما تبدیل شده‌اند.

بمباران داعش در عراق و سوریه با پهپادهای سپاه/ پایگا‌ه‌های آمریکایی اطراف ایران زیر برد موشکی سپاه هستند

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با حضور در برنامه تلویزیونی ثریا به تشریح برخی نقاط قوت نیروهای مسلح در حوزه موشکی و پهپادی و برخی ناگفته‌ها در این حوزه پرداخت.

  ادامه مطلب ...

سایه دقیق‌ترین راکت ایرانی روی سر دشمنان

قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست. امروز با تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فواصل زمانی کوتاه، موشک‌های جدید و مدرنی توسط نیرو‌های مسلح کشور رونمایی می‌شود که با معرفی هرکدام از آن‌ها دشمنان از پیشرفت ایران در عرصه دفاعی عصبانی‌تر شده و توانایی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی نمایان‌تر می‌شود.

سایه دقیق‌ترین راکت ایرانی روی سر دشمنان

بیشتربخوانید:سایه دقیق‌ترین راکت ایرانی روی سر دشمنان

دیدار نوبخت و دریادار سیاری درباره بودجه ارتش

دیدار محمدباقر نوبخت و دریادار سیاری درباره بودجه ارتش امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه ۲۷ آبان ماه با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه دیدار کردند.

 در این دیدار امیردریادار سیاری و نوبخت درباره بودجه ارتش در لایحه سال آینده و تخصیص‌های سال جاری گفت‌وگو کردند.

دیدار نوبخت و دریادار سیاری

شهری که باید ظرف یک روز آزاد می‌شد

عملیات آزادسازی سوسنگرد یکی از عملیات های مهم در دوران دفاع مقدس است که نقشی حیاتی و مهم دارد. این عملیات در محور سوسنگرد به صورت نیمه گسترده در تاریخ ۱۳۵۹/۸/۲۶ به فرماندهی نیروهای مشترک ارتش و سپاه انجام شد.

براساس اخبار و گزارشات قرار بود این عملیات با مشارکت سپاه پاسداران و تیپ ۲ لشکر ۹۲ زرهی خوزستان و نیروهای ستاد جنگ‌های نامنظم انجام شود. کلیه هماهنگی‌ها برای انجام عملیات و نجات مدافعان توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مقام نماینده امام در شورای عالی دفاع و شهید مصطفی چمران به عنوان وزیر دفاع و رئیس ستاد جنگ های نامنظم انجام شود.

سوسنگرد؛ شهری که باید ظرف یک روز آزاد شود

ادامه مطلب:شهری که باید ظرف یک روز آزاد می‌شد

ارتش ایران یک ارتش کارآزموده و آماده رزم است

ارتش ایران یک ارتش کارآزموده و آماده رزم است عزت الله ضرغامی عضو تشخیص مصلحت نظام روز شنبه ۲۶ آبان ماه با حضور در دانشگاه افسری امام علی(ع) با اشاره به جایگاه ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کشور، منطقه و جهان اسلام گفت: ارتش ایران یک ارتش کارآزموده، جنگ دیده ، آماده رزم و شجاع و مکتبی است.

عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان تفاوت میان ارتش فعلی و زمان طاغوت خاطرنشان کرد: ارتش زمان طاغوت در خدمت مردم نبود و این در حالی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران اسطوره پرور، همگام و در خدمت مردم است.

وی تاکید کرد: با وجود فشار های ۴۰ساله، ایران اسلامی بسیار قدرتمند بوده و در هر جبهه ای که وارد شده پیروز بوده است.

ارتش کارآزموده و آماده رزم 

الحاق زیردریایی "فاتح" و "ناوشکن سهند" به نداجا در آینده نزدیک

ما از تحریم سازندگی به وجود می‌آوریمامیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه در اولین کنفرانس بین المللی «امنیت، پیشرفت و توسعه پایدار مناطق مرزی، سرزمینی و کلانشهرها راهکارها و چالش‌ها»  که امروز شنبه ۲۶ آبان ماه در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از ۲۲ بهمن ۵۷ و شاید حتی قبل تر از آن تحت تحریم بوده و در حال حاضر هم تحریم های همه جانبه وجود دارد.

وی با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه دریایی، ادامه داد: در آینده نزدیک شاهد الحاق ناوشکن سهند و زیر دریایی فاتح به ناوگان نیرو دریایی خواهیم بود.

باید "حشدالشعبی" را حفظ کرد/ مقابل دشمنان با قدرت بایستید

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر  روز (شنبه) در دیدار آقای برهم صالح رئیس جمهور عراق و هیأت همراه، با ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی در عراق و انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر و مسئولان دیگر و ایجاد ثبات و استقرار، تأکید کردند:

راه غلبه بر مشکلات و مقابله با توطئه های بدخواهان، حفظ اتحاد ملی در عراق، شناخت صحیح دوست و دشمن و ایستادگی در مقابل دشمن وقیح، تکیه بر نیروی جوانان و حفظ و تقویت ارتباط با مرجعیت است.

باید "حشدالشعبی" را حفظ کرد

سیا رسماً به ترکیه اطلاع داد بن سلمان دستوردهنده اصلی قتل خاشقجی است

سازمان سیا رسماً به ترکیه اطلاع داد که محمد بن سلمان آمر اصلی قتل خاشقجی استشبکه الجزیره روز شنبه به نقل از منابع ترکیه‌ای گزارش داد سازمان سیا چند روز پیش رسماً به دولت ترکیه اطلاع داده آنها نیز به این نتیجه رسیده‌اند که محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، آمر اصلی قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار عربستانی،  است.

پیش از این نیز واشنگتن‌ پست به نقل از منابع آگاه  اعلام کرده بود سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) پس از بررسی مستندات، با اطمینان بالا به این جمع‌بندی رسیده که بن سلمان شخصا دستور قتل جمال خاشقجی را صادر کرده است.

بن سلمان دستوردهنده اصلی قتل خاشقجی است