منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

کاریکاتور/ برجام بر علیه مقاومت اسلامی در سوریه

کاریکاتور/ برجام بر علیه مقاومت اسلامی در سوریه


عربستان,وعده,100 روزه,امید,اسرائیل,اعتدال,عدل,روحانی,رئیس جمهور,رکود,اقتصاد,اقتصادی,مریض,کاریکاتور,کاریکاتور سیاسی,عباس گودرزی,آوینی,

95/06/29

دشمنان اجازه تهدید ما را ندارند

دشمنان اجازه تهدید ما را ندارند

دشمنان اجازه تهدید ما را ندارندفرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: حضور نیروهای مسلح آماده در کشور و استفاده از ظرفیت‌های بومی باعث شده است تا کشور در سطح مطلوبی از امنیت پایدار برخوردار باشد و دشمنان اجازه تهدید کشور ما را به خود ندهند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به وجود توانمندی‌های دفاعی متنوع در سطح نیروهای مسلح، این توانمندی‌ها را باعث ایجاد سطح مناسبی از بازدارندگی در مقابل دشمنان دانست.


هلال سفید در پایین ناخن نشانه چیست؟

هلال سفید در پایین ناخن نشانه چیست؟

 

هلال سفید در پایین ناخن نشانه  چیست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ساینس هایر، ساختار ناخن بسیار با اهمیت است. سفیدی ریشه ناخن که به لانولا(lunula) و یا هلال ته ناخن معروف است مسئول حفاظت از رگ‌های خونی واقع در پنجمین لایه پوستی است.
 
آسیب ندیدن هلال ناخن بسیار مهم بوده و اختلال در این مکان موجب بد فرمی‌های ناخن و رشد ناهماهنگ آن خواهد شد.
 
براساس یافته‌های جدید این قسمت بدن ویژگی‌های خاصی دارد و حاکی از سلامت فرد است. در طب چینی هلال ناخن بیانگر سلامت فعلی شخص است و اگر در این قسمت قرمزی ایجاد شود فرد مذکور به نوعی به بیماری‌های قلبی و عروقی مبتلاست.
 
همچنین هلالی نبودن ناخن حاکی از بیماری کم‌خونی و دیابت است و حالت چروکیده در این قسمت ناخن حاکی از میزان سم درون بدن و کاهش متابولیسم است.
 
طب سنتی چینی می‌گوید هلال ناخن میزان سطوح انرژی دریافتی شما را تعیین می‌کند. اگر این قسمت بزرگ و برجسته باشد شما به قدر کافی انرژی دریافت می‌کنید، اما اگر این قسمت کاملا از بین رفته باشد شما انرژی کمی دریافت کرده و دچار سوءتغذیه هستید.
 
هر شخص سالمی هشت تا 10 lunula که غالبا سفید رنگ هستند در دو دست خود دارد. به علاوه اگر فقط شست شما دارای lunula است شما انرژی جسمی کمی دارید و بیشتر اوقات بیمار هستید.

سلام صبح بخیر روشنفکرها!

خب این دهه محرم هم تمام شد

از فردا دیگه وجود آشغال تو خیابون‌ها یا مهم نیست یا اگه باشه تقصیر شهرداریه... از فردا صدای بلند سیستم‌های پخش نه تنها آزاردهنده نیست، بلکه برای پوست‌مونم خوبه

فقرا هم که مثل یازده ماه سال، نیاز به رسیدگی ندارند میتونیم با پولامون بریم کافه پاپ، قهوه به دلار بزنیم

فقط من دلم واسه جوجه روشنفکرا میسوزه چون از فردا مجبورند دوباره «سلام صبح‌بخیر» توییت کنند...

 

کی بمیری؟ باچه ذکری ؟ در کجا ؟

 

گر بپرسی
کی
بمیری؟
باچه ذکری ؟
در کجا ؟

پاسخ آید؛
یامحرم
یاحسین
یا کربلا

قلب شکسته

قلب شکسته

 

از استادى پرسیدند: آیا قلبى که شکسته بازهم می‌تواند عاشق شود ؟

استادگفت: بله

پرسیدند: آیا شما  تا کنون از لیوان شکسته آب خورده‌اید؟

استادپاسخ داد:آیا شما به خاطر لیوان شکسته از آب خوردن دست کشیده‌اید!؟

فواید اسپند برای درمان میگرن


فواید اسپند برای درمان میگرن

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،"بشیر ضیف الله" متخصص طب سنتی تونسی گفت: اسفند گیاهی با عمر طولانی است که درمناطق گرمسیر ازجمله درکشورهای شمال آفریقا و شامات می روید ونام علمی آن peganum harmala است.
 
وی افزود: گیاه اسفند به خودی خود، یک داروخانه مجانی است که دانه های خشک آن، دراز بین بردن گازها و نفخ ها و فعال کردن کلیه ها و از بین بردن سریع کرم های معده موثر است.
 
وی همچنین گفت که اسفند ادرار آور است و جسم را از سم ها رها می کند.
 
این متخصص طب سنتی همچنین گفت : بوییدن پودر دانه های اسفند و یا مصرف آن به صورت انفیه، برای رهایی از میگرن مزمن و سرماخوردگی و آب ریزش بینی و التهاب سینوس ها مفید است.
 
به گفته وی، دانه های اسفند همچنین برای مبارزه با قرمزی چشم براثر آنفلوانزا مفید خواهد بود.

استفاده از بمب‌های نقطه زن بومی در رزمایش نهاجا


30 فروند جنگنده امروز به پرواز درخواهند آمد/ استفاده از بمب‌های نقطه زن بومی در رزمایش نهاجاامیرسرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش سخنگوی رزمایش  فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره سازوکار رزمایش در دو روز آینده عنوان داشت: ما طبق برآوردهایی که از صحنه عملیات داشتیم امروز بالغ بر 30 فروند هواپیما در منطقه رزمایش به پرواز در خواهند آمد.

وی افزود: این هواپیماها با استفاده از تسلیحات مشقی اهداف فرضی را مورد اصابت قرار می‌دهند.

سخنگوی رزمایش فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه پس از ارزیابی از انجام عملیات امروز، چهارشنبه از تسلیحات اصلی با حجم آتش سنگین استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: همچنین از بمب‌های لیزری ساخت متخصصین بومی نیز  بهره خواهیم برد.

امیر روز خوش در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در رزمایش فداییان حریم ولایت از بمب‌های نقطه زن بومی نیز استفاده خواهیم کرد.

هواپیماهای نیروی هوایی ارتش برای شرکت در رزمایش «فدائیان حریم ولایت» به پرواز درآمدند


هواپیماهای نیروی هوایی ارتش برای شرکت در رزمایش «فدائیان حریم ولایت» به پرواز درآمدند + فیلمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعاتی قبل تیزپروازان نیروی هوایی ارتش از پایگاه های خود در سراسر کشور جهت حضور در ششمین رزمایش اقتدار هوایی "فدائیان حریم ولایت" به پرواز درآمدند.
 
لازم به ذکر است که در این رزمایش از انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب افکن، ترابری نیمه سنگین و سبک، هواپیماهای ارتباطی و شناسایی، سوخت رسان و انواع پهپادها استفاده می‌شود.

اف 18 آمریکایی در لباس سوخوی روس+ عکس


جنگنده اف 18 آمریکایی با رنگ استتار روسیه و حتی حک کردن ستاره سرخ ارتش روسیه در سوریه دیده شد. 
به گفته کارشناسان این استتار اف 18 در لباس سوخو برای تدارک عملیات اشتباهی علیه ارتش سوریه و مقاومت و انداختن این اشتباه به گردن ارتش روسیه است.
 
اف 18 آمریکایی در لباس سوخوی روس + عکس

روباهِ پیرِ مغموم!


 
بی‌بی‌سی فارسی با تدبیر رهبر انقلاب یکی از سوژه‌های خود (کاندیداتوری احمدی‌نژاد) را برای حرکت جامعه به سمت دوقطبی شدن از دست داد و حالا تلاش می‌کند رهبری را مخالف مردم‌سالاری جلوه دهد.

- ایران انتخابات دیگری در پیش رو دارد و رسانه وابسته به دولت انگلیس یعنی بی‌بی‌سی فارسی نیز طبق روال گذشته، رویه اثرگذاری و دخالت در انتخابات جمهوری اسلامی را کلید زده تا بتواند با مهندسی افکار عمومی، آن‌گونه که منطق بر سیاست‌های دولت انگلیس است، به انتخابات بپردازد.

در ایامی که فضای رسانه‌ای کشور مشغول موضوعاتی مانند مسائل اقتصادی و برجام و همچنین کاندیدا شدن رئیس جمهور سابق دولت‌های نهم و دهم و جلسه وی با رهبر انقلاب جهت مشورت برای حضور در این عرصه است، بی‌بی‌سی فارسی فرصت را مغتنم شمرده و شبیه انتخابات سال 94 و سال 88 حرکت به سمت دوقطبی کردن فضای جامعه را آغاز کرده است.

 
بی‌بی‌سی فارسی بعد از انتشار خبر نصیحت رهبر انقلاب مبنی بر نهی ورود رئیس جمهور سابق از شرکت در انتخابات، فرصت را مغتنم شمرده و شبیه انتخابات سال 94 و سال 88 حرکت به سمت دوقطبی کردن فضای جامعه را آغاز کرده است 

محمود احمدی‌نژاد که از سال 84 تا 92 ریاست جمهوری ایران را برعهده داشت، نهم شهریورماه سال جاری به دیدار مقام معظم رهبری می‌رود و ایشان در نصیحتی، آقای احمدی‌نژاد را از ورود به میدان انتخابات نهی می‌کنند؛ این نهی نیز به دلیل جلوگیری از دوقطبی شدن فضای جامعه بوده که این اتفاق در صورت وقوع برای کشور مضرّ خواهد بود.

حال پس از رسانه‌ای شدن این جلسه توسط رهبر انقلاب در درس خارج فقه خود، بی‌بی‌سی فارسی که یکی از سوژه‌های خود (کاندیداتوری احمدی‌نژاد) را برای حرکت جامعه به سمت دوقطبی شدن و ایجاد زمینه های شعله‌ور شدن از دست رفته می‌بیند، و دیگر نمی‌تواند دوقطبی‌های دیگر مثل دوقطبی دولت غرب‌زده دولت کریمه، دوقطبی دولت آمریکایی دولت اسلامی، دوقطبی دولت کدخدا دولت امام زمان (عج) را پیاده کند، به دنبال دوقطبی کردن "رهبری - مردم" رفته تا این‌گونه با دخالت خود زمینه آسیب و آشوب به کشور را فراهم کند.


 
بی‌بی‌سی فارسی که یکی از سوژه‌های خود (کاندیداتوری احمدی‌نژاد) را برای حرکت جامعه به سمت دوقطبی شدن از دست رفته می‌بیند، به دنبال دوقطبی کردن "رهبری - مردم" رفته تا این‌گونه با دخالت خود زمینه آسیب و آشوب به کشور را فراهم کند

بی‌بی‌سی در واقع از تلاش رهبر انقلاب برای جلوگیری از دو قطبی شدن کشور عصبانی است و می‌خواهد همه توان خود را برای دوقطبی کردن فضا نظیر آنچه در سال 88 انجام داد را به صحنه انتخابات 96 بیاورد.

بی‌بی‌سی فارسی با اینکه همیشه اعلام می‌کند که «این شبکه در انتخابات کاملا بی‌طرف عمل می‌کند»، اما هر دوره از انتخابات سعی می‌کند به شیوه‌ای دخالت کند تا ابتدا نتیجه انتخابات را تحت تاثیر منافع انگلیس قرار دهد و در گام دوم هزینه برگزاری هر انتخابات را بعد از اعلام نتیجه آن با مهندسی و تحریک افکار عمومی برای جمهوری اسلامی افزایش دهد.

 
بی‌بی‌سی سعی در دیکتاتوری نشان دادن فضای حکومتی ایران دارد تا با تحریک مردم برای اعتراض به بهانه گرفتن حق خود از حاکمیت، یک فضای دو قطبی "رهبری - مردم" ایجاد کند 

برای نمونه در جریان انتخابات 88 با شیوه‌هایی گوناگون مانند اعلام مسیرهای راهپیمایی و ارسال اخبار جهت‌دار از آشوب‌های 88 در جهت تحریک مردم، اقدام به برهم زدن امنیت ملی و دخالت در امور داخلی ایران نمود؛ در نمونه دیگر چند روز قبل از انتخابات ۷ اسفند ۹۴، بی‌بی‌سی فارسی در اقدامی که به نظر نمی‌رسد میان رسانه‌های حرفه‌ای دنیا سابقه داشته باشد، با اعلام اسامی بعضی از نامزدها، از مردم ایران خواست که به آن‌ها رأی ندهند، که این کار نیز دخالت مستقیم و آشکار در امور داخلی ایران محسوب می‌شود.

 
نمونه دخالت رسانه وابسته به دولت انگلیس در  انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۹۴

اکنون رسانه وابسته به دولت انگلیس پا را فراتر از قبل گذاشته و استراتژی اصلی خود را یعنی خدشه به جایگاه ولی فقیه با قرار دادن آن در مقابل دموکراسی مشخص کرده است؛ بی‌بی‌سی سعی در دیکتاتوری نشان دادن فضای حکومتی ایران دارد تا با تحریک مردم برای اعتراض با بهانه گرفتن حق خود از حاکمیت، یک فضای دو قطبی "رهبری - مردم" ایجاد کند تا در بهترین حالت یعنی سناریوی موفقیت حداکثری، بتواند مردم ایران را جهت اعتراض به جایگاه رهبری و ولایت فقیه به خیابان بکشد و کشور را بیشتر از سال 88 به آشوب بکشد، و در کم‌ترین حالت ممکن یعنی  سناریوی موفقیت حداقلی، بتواند از میزان اعتماد و علاقه مردم به نظام بکاهد که خروجی آن کاهش مشارکت مردم در انتخابات و کم شدن مشروعیت نظام خواهد بود.

 
بی‌بی‌سی صراحتاً از اغتشاشگران سال 88 در ایران، حمایت می‌کرد و به آشوب‌ها دامن می‌زد 

اگر رسانه‌های کشور فارغ از جهت‌های حزبی و سیاسی، به درستی برای مردم شرایط و مصلحت کشور و همچنین جایگاه رهبری به عنوان اصلی‌ترین اهرم برقرار کننده ثبات در کشور را تبیین کنند، این اقدام می‌تواند به استراتژی بی‌بی‌سی و اقدامات مداخله‌گرایانه این رسانه وابسته به دولت انگلیس حمله کرده و اثر مخرب آن را به‌صورت حداکثری خنثی کند.

البته بعضی مسئولان و مردم به‌ویژه طرفداران رئیس جمهور سابق نیز باید با هوشیاری مراقب باشند تا در زمین بازی که رسانه دولتی انگلیس طراحی کرده، بازی نکنند تا انتخابات سال 96 بدون پرداخت هزینه اضافی، به سلامت برگزار شود که در نهایت از روند قدرت و پیشرفت ایران کاسته نشو

بچه هاتون یاد بدید حسین از بی یاری سر بریده شد نه از بی آبی...


به بچه هاتون یاد بدید حسین از بی یاری سر بریده شد نه از بی آبی...
عباس از معرفت و مرام بی دست شد نه به خاطر مشک آب...
اونجا که حسین فریاد زد هل من ناصر ینصرنی؟یار میخواست نه آب...
به بچه هاتون از آزادگی حسین بگید نه از لبهای تشنه...
خیلیا لب تشنه از دنیا رفتن اما حسین نشدن.
حسین یعنی مردانگی .آزادگی .غیرت.شجاعت و شهامت.
عباس یعنی جوانمردی .معرفت.حیا.غیرت.
عباس یعنی پشت برادر حتی بدون دست...
حسین یعنی آزادگی حتی لحظه ای که گلوی نوزادت دریده شد...
افسوس که لبهای تشنه باعث شد راه اصلی کربلا از یاد خیلیا بره...
به بچه هاتون راه اصلی کربلارو نشون بدید.

التماس دعا
یا حسین ع

نظر رهبر معظم انقلاب درباره برهنه شدن در مجالس عزاداری

 رهبر معظم انقلاب فرمودند: اینکه ما مجلس عزاداری و مدح سیّدالشهدا را که عظمت او به خاطر شهادت است، عظمت او به خاطر فداکاری در راه خدا است، عظمت او به خاطر گذشت است؛ گذشت از همه چیز، از همه ی خواسته ها، از همه ی مطلوب ها تبدیل کنیم به یک نقطه ی سبک، به یک جایی که یک تعدادی جوان لخت بشوند، بپرند هوا، بپرند پایین و ندانند چه میگویند، درست است؟ این شکر این نعمت است که خدا به شما داده؟