منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

شهادت مرزبان تایبادی در مرز میرجاوه+عکس

شهادت مرزبان تایبادی در مرز میرجاوه+عکس

  به نقل از سایت شهدای ناجا،  سرباز حسن ارحمی دو روز قبل (بیست و دوم بهمن ماه) در حین پایش و کنترل نوار مرزی میرجاوه واقع در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید ارحمی مجرد، ساکن شهر باخرز تایباد از توابع استان خراسان رضوی بوده . پیکر مطهر این شهید فردا در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

ردپای امارات در پرونده جاسوسی کاووس سید امامی +عکس

امارات

جرج شالر معاون موسسه است که تحت پوشش محیط زیست توسط محمد بن زاید ولیعهد امارات متحده عربی تشکیل شده، را عهده دار است. شالر در سفری به ایران، به مناطق حساس و امنیتی ایران سفر کرده است.

  نکات جدیدی از پرونده جاسوسی کاووس سید امامی و دخالت امارات در این ماجرا، منتشر شد.

http://javaninews.ir

توسعه سواحل مکران دارای شتاب لازم نیست

توسعه سواحل مکران دارای شتاب لازم نیست

  امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارمین کنفرانس اقیانوس شناسی خلیج فارس با اشاره به اهمیت سواحل مکران گفت: همواره اعلام شده است که دو سوم سطح کره زمین را آب فرا گرفته است، اما آیا برای ما که یک کشور دریایی هستیم، این عبارت معنا دارد؟ همچنین در خصوص اینکه گفته می شود تمدن در سواحل دریا یا ۲۰۰ کیلومتری ساحل مستقر است، آنچه اهمیت دارد کیفیت زندگی در این مناطق است.

وی ادامه داد: اینکه می گوییم تمدن ها در کنار آب ایجاد شده است، منظور در جغرافیای ایران شامل آب ها و رودخانه های داخلی است و ما کمتر دریایی به معنی سکونت در کنار سواحل را در ایران سراغ داریم.

http://javaninews.ir/

شرمنده‌ام که اینجا هیچ مدیری عزل و بازداشت نمی‌شود

هیچ حکومتی در دنیا خود را به رفراندوم نگذاشته،
حتی بار اول!
بجز جمهوری اسلامی ایران

هیچ حکومتی در دنیا قانون اساسی خود را به رفراندو نگذاشته،
حتی بار اول!
بجز جمهوری اسلامی ایران

رحیم‌پور ازغدی

صلوات خاصه #حضرت_زهرا سلام الله علیها


بسم الله الرحمن الرحیم

اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى الصِّدِّیقَةِ فَاطِمَةَ الزَّکِیَّةِ حَبِیبَةِ حَبِیبِکَ وَ نَبِیِّکَ‏
وَ أُمِّ أَحِبَّائِکَ وَ أَصْفِیَائِکَ الَّتِی انْتَجَبْتَهَا وَ فَضَّلْتَهَا وَ اخْتَرْتَهَا عَلَى نِسَاءِ الْعَالَمِینَ‏
اللَّهُمَّ کُنِ الطَّالِبَ لَهَا مِمَّنْ ظَلَمَهَا وَ اسْتَخَفَّ بِحَقِّهَا وَ کُنِ الثَّائِرَ اللَّهُمَّ بِدَمِ أَوْلاَدِهَا
اللَّهُمَّ وَ کَمَا جَعَلْتَهَا أُمَّ الْأَئِمَّةِ الْهُدَى وَ حَلِیلَةَ صَاحِبِ اللِّوَاءِ وَ الْکَرِیمَةَ عِنْدَ الْمَلَإِ الْأَعْلَى‏
فَصَلِّ عَلَیْهَا وَ عَلَى أُمِّهَا صَلاَةً تُکْرِمُ بِهَا وَجْهَ مُحَمَّدٍ (أَبِیهَا) صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ‏
وَ تُقِرُّ بِهَا أَعْیُنَ ذُرِّیَّتِهَا وَ أَبْلِغْهُمْ عَنِّی فِی هَذِهِ السَّاعَةِ أَفْضَلَ التَّحِیَّةِ وَ السَّلاَمِ‏

حمایت مشکوک 3 مشاور و مقام دولتی از یک جاسوس

  در پرونده دستگیری چند جاسوس در حوزه محیط‌زیست و خودکشی یکی از آنان (کاووس سیدامامی) در زندان؛ توضیحات موسّعی در معرض دید افکارعمومی قرار گرفته است.

حمایت مشکوک ۳ مشاور و مقام دولتی از یک جاسوس

پرونده‌ای جاسوسی که عوامل آن قصد داشتند در قالب فعالیت‌هایی مثل حمایت از «یوزپلنگ‌ها»، مبارزه با کم‌آبی و... گرای سایت‌های موشکی و هسته‌ای کشور را به دشمن بدهند و در بحث «تروریسم آب» نیز که طی چند سال اخیر در جهان مطرح شده است؛ کاری بکنند کارستان!

این قضایا اما بخش دیگری هم دارد که معقبین ماجرا باید بهتر در جریان آن قرار بگیرند...

آن بخش دیگر نیز رفتارهای 3 مسئول دولتی است که در قبال این پرونده‌ها رفتارهای عجیبی را از خود بروز داده‌اند و جالب آنکه ربط و ارتباطاتی هم بین آنها و این پرونده به چشم می‌خورد.

http://javaninews.ir

سقوط هواپیمای آسمان در حوالی سمیرم و کشته‌شدن ۶۶ مسافر

یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت آسمان در منطقه سمیرم در جنوب اصفهان با 60 مسافر و 6 خدمه سقوط کرد.

پرواز تهران ـ یاسوج از رادار خارج شد  ساعت 8 صبح امروز یک فروند هواپیمای ATR72 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان مسیر تهران ـ یاسوج ؛ پنجاه دقیقه پس از پرواز از مهرآباد از رادار خارج شد.

 این هواپیما در منطقه سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرده است. این پرواز 60 مسافر و 6 خدمه داشته و نیروهای اورژانس جهت کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی در حالت آماده‌باش هستند.

اطلاعات تکمیلی به همراه اسامی جانباختگان  http://javaninews.ir 

گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس: عملکرد عباس آخوندی کاملاً �هیچ� سند

آخوندی

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارش عملکرد عباس آخوندی، صراحتاً اعلام کرده که وی در ۴ سال اخیر هیچ یک از تکالیف وزارت راه و شهرسازی را انجام نداده است.

  مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارش ارزیابی عملکرد وزارت راه و شهرسازی از این که عباس آخوندی به هیچ یک از وظایف محوله خود عمل نکرده، ابراز حیرت کرده است.

مرکز پژوهش‌های مجلس در این گزارش ابتدا به تکالیف و وظایف قانونی و اساسنامه‌ای وزارت راه و شهرسازی پرداخته و ۲۰ تکلیف اجرایی که بر عهده این وزارتخانه است را برشمرده است که عبارتند از:

ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری کلان و افزایش سهم تولید انبوه مسکن؛

http://javaninews.ir

سرقت کودکان یمنی برای تربیت جاسوس: ۴۵ هزار یمنی چگونه به سرزمین‌های اشغالی منتقل شدند؟ +عکس

یهودیان یمن

«آبراهام درعی» اعتراف کرد که موساد چند سال قبل او را برای ارائه اطلاعاتی از نیروهای نزدیک به ایران در صنعا و تعز و عدن و شهرهای دیگر یمن مأمور کرده است.

  مرکز مطالعاتی و پژوهشی «باحث» در مقاله‌ای به بررسی نقش و عملکردرژیم صهیونیستی در حمله ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی به یمن پرداخته و اسناد و شواهد مختلف و انگیزه‌های رژیم صهیونیستی از ورود به این بحران را بررسی کرده است.  این مقاله می‌نویسد که نقش مستقیم رژیم‌صهیونیستی در جنگ‌های یمن از مرحله پیش‌بینی ها فراتر رفته است.   مداخله رژیم صهیونیستی در این جنگ به دهه ۶۰ قرن گذشته میلادی می‌رسد و اسناد انگلیسی و آمریکایی که از رده بندی محرمانه خارج شده اند،   نشان می‌دهند که رژیم صهیونیستی عملیات تامین تسلیحات در جنگ یمن برای مقابله با دولت جمال عبدالناصر را دنبال می‌کرده است.  

http://javaninews.ir  

تاریخ : یکشنبه بیست و نهم بهمن ۱۳۹۶ | 10:9 | نویسنده : اسکندری
پورعلی گنجی

کادرفنی پرسپولیس برای عبور از مدافع تیم ملی فوتبال ایران برنامه ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایران در خط دفاعی السد قطر تبدیل به یکی از مهره های قابل اطمینان این تیم تبدیل و در رقابت های لیگ ستارگان قطر نمایش قابل قبولی داشته است.

این تیم که در پنج دیدار اخیر خود در رقابت های لیگ ستارگان قطر توانسته است چهار پیروزی و یک تساوی کسب کند موفق شد در نخستین بازی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز مقابل الوصل امارات به پیروزی برسد.

http://javaninews.ir 

انهدام هواپیمای شناسایی متجاوزان سعودی

تاریخ : یکشنبه بیست و نهم بهمن ۱۳۹۶ | 10:6 | نویسنده : اسکندری

ارتش یمن

شبکه تلویزیونی المسیره لحظاتی پیش از سرنگونی یک فروند هواپیمای شناسایی ائتلاف متجاوز سعودی به یمن خبر داد.

  شبکه تلویزیونی المسیره اعلام کرد: واحد پدافند نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند هواپیمای شناسایی متجاوزان را در منطقه البقع در استان صعده سرنگون کرده است.

یک فروند هواپیمای شناسایی وابسته به ائتلاف سعودی در صعده یمن هدف حملات ارتش و کمیته های مردمی این کشور قرار گرفت.

پایان انتظارها برای پاکسازی غده سرطانی دمشق پس از 6 سال

پس از پیروزی های گسترده جبهه مقاومت در استان های ادلب، حلب و حماه که منجر به آزادسازی بیش از 6 هزار کیلومتر مربع از مساحت آلوده در بازه زمانی 3 ماهه شد، گروهی از نیروهای ویژه ارتش سوریه، شرق استان ادلب را به مقصد غوطه شرقی دمشق ترک کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، در حال حاضر، شماری از نیروهای تحت فرمان سهیل النمر در غوطه شرقی دمشق مستقر شده اند و گروهی دیگر از کاروان های نظامی هم به حومه شهر دمشق نزدیک شده اند.

 

http://javaninews.ir

سواد رسانه ای و رهاشدگی فضای مجازی

 اهمیت و نقش فضای مجازی و رسانه ها بر کسی پوشیده نیست و صحبت در این مورد آنقدر بدیهی شده، که به یک تکرار ممل در نزد مخاطبان تبدیل شده است.

آنچه امروز حایز اهمیت است، نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی به عنوان یک فرا رسانه و یا یک رسانه چند وجهی و موثر است.

فضای مجازی یک تیغ دو لب است، یک لبه آن ارتقای سطح فکر، فرهنگ و دستیابی سریع به اطلاعات و ارتباطات موثر در همه زمینه ها است. سوی دیگر این تیغ، آسیب های بی شماری در حوزه های فردی، خانوادگی، اجتماعی، سبک زندگی و فرهنگ عمومی نهفته است.

http://javaninews.ir 

ساخت ایران| دوربین حرارتی RU-۲۰ + عکس

ساخت ایران| دوربین حرارتی RU-20 + عکس

  سامانه‌های حرارتی برای ایجاد قابلیت‌های بهتر عملیاتی در رزم روز و شب جهت کشف و درگیری با اهدافی که پنهانکاری و استتار خوبی دارند، ساخته شده‌اند. این سامانه‌‌ها در طیف مادون قرمز کار می‌کنند.

http://javaninews.ir 

قدرتی که دشمنان را به تمجید از ایران وا داشت

در سال های قبل از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران با اینکه رژیم پهلوی با یکی از قدرت‌های جهان یعنی آمریکای مستکبر رابطه دوستی و شاید بتوان گفت ارباب و نوکری داشت و با حمایت آن ها به عنوان ژاندارم منطقه شناخته می شد، اما به گفته کارشناسان و صاحب نظران غربی از نظر نظامی قدرت چندانی نداشت و بسیار ضعیف بود.

تغییر 180 درجه ای معادلات با پیروزی انقلاب اسلامی ایران

با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 57 معادلات جهانی بطور محسوسی تغییر کرد. جنایات منافقین و ترورها و نا آرامی های داخلی از یک سو، تجاوز صدام حسین و هشت سال جنگ تحمیلی از سوی دیگر، در کنار تحریم های تمام عیار و همه جانبه از طرف کشورهای غربی از آغاز انقلاب مثلثی را تشکیل داد که ایران را در تنگنا قرار دهد و به زانو درآورد، غافل از اینکه همین تهدیدها به فرصتی تبدیل شد که ایران را به قدرتی جهانی تبدیل کرد.

http://javaninews.ir

تمام تیم های برزگ عربستانی و قطری به دنبال مهاجم پرسپولیس

تمام تیم های برزگ  عربستانی و قطری به دنبال مهاجم پرسپولیس

 

 سایت «ساکر نایجریا» در گزارشی که به معرفی بازیکنان نیجریه ای آسیا اختصاص داشت، به نقل از مدیر برنامه های گاودین منشا خبر داد که  تمام تیم های متمول و بزرگ  عربستانی و قطری خواستار جذب این بازیکن پرسپولیس هستند.

 


این سایت در گزارشی با عنوان «شوالیه‌های نیجریه ای آسیا» به معرفی بازیکنانی پرداخته که به امید کسب درآمد، رسیدن به دروازه های فوتبال اروپا و راهیابی به تیم ملی نیجریه ،به فوتبال آسیا نقل مکان کرده اند.
یکی از این بازیکنان گادوین منشا است که در حال حاضر برای پرسپولیس بازی می کند و سابقه حضور و درخشش در لیگ قهرمانان را نیز دارد.

 

http://javaninews.ir/     

«جامعه شناس» میلیاردری که «جاسوس» بود/ ناگفته هایی از پیشینه‌ی «کاووس سیدامامی»+تصاویر

«جامعه شناس» میلیاردری که «جاسوس» بود +تصاویر

 در روزهای اخیر شاهد یک موج‌سازی سنگین رسانه‌ای از سوی غربی‌ها و رسانه‌های فارسی زبان وابسته به دولت‌های غربی، و رسانه‌های وابسته به جریانات خاص همسو با غرب در داخل کشور هستیم که با دلایلی بعضا خنده‌دار، حکم برائت برای فرد متهم به جاسوسی که دست به انتخار زده صادر کنند.

«کاووس سید امامی»، فردی که تحت پوشش جامعه شناس و فعال محیط زیست، به جاسوسی برای سرویس‌های بیگانه مشغول بود و حساس‌ترین اطلاعات راهبردی کشور را به دشمنان این مرز و بوم انتقال می داد، در هفته گذشته در دستشویی سلول محل بازداشت خود، با حلق‌آویز کردن خود را از بین برد تا اطلاعات بیشتری از شبکه جاسوسی از جانب او به دست دستگاه امنیتی نیافتد.

http://javaninews.ir/

اظهارات شجاعانه دختر ایرانی در تلویزیون آمریکا درباره حجاب و اقدامات واشنگتن در خاورمیانه+

اظهارات شجاعانه دختر ایرانی در شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره حجاب و اقدامات مخرب واشنگتن در خاورمیانه هدی کاتبی، دختر ایرانی-آمریکایی، در گفتگو با شبکه تلویزیونی WGN آمریکا، درباره زندگی شخصی خود به عنوان یک زن محجبه در آمریکا و سیاست‌های آمریکا در قبال خاورمیانه اظهارنظر کرد. اظهارات وی تا حدی شجاعانه بود که مجری این برنامه تلویزیونی به او گفت: «شما آمریکایی هستی اما نظراتت اصلا آمریکایی نیست!»

هدی کاتبی در این مصاحبه گفت: «من یک ایرانی-آمریکایی هستم که در اوکلاهما بزرگ شده‌ام. این برایم تجربه بزرگی بود. هنگامی که برای نخستین بار در کلاس ششم حجاب بر سر گذاشتم، بدترین سال عمرم را گذراندم. زیرا اوکلاهما ایالتی با اکثریت سفیدپوست و محافظه‌کار است. به من چند مرتبه حمله فیزیکی شد. بارها قصد داشتند روسری را از سرم بردارند. به مدت چند سال، ضربه روحی شدیدی به من وارد شد. اما تمامی آن‌ها، من را به جایگاهی که اکنون در آن هستم رساند. اکنون می‌دانم نحوه لباس پوشیدن ما، بر نحوه برخورد دیگران نسبت به ما تاثیر می‌گذارد.»

http://javaninews.ir/

خانم سرنشین شاکی جدید پرونده قائدی

/جمعه صبح ویژه کار بشه/خانم سرنشین شاکی جدید پرونده قائدی

 ماجرای تصادف مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال همچنان ادامه دارد و هر روز داستان تازه ای از این تصادف منتشر می شود و به نوعی رنگ و لعاب تازه ای را به شب حادثه می اقزاید.

این طور که به گوش می رسد یکی از سرنشینان خودروی ام وی ام که در شب حادثه دچار مصدومیت شده خانمی است به نام "ل.ر" که به دلیل شکستگی از ناحیه دنده از راننده ماشین شاکی شده و از همین رو به خاطر این اتفاق به دادگاه شکایت کرده است.

به هر ترتیب خودرویی که قائدی در آن حضور داشته توسط افسران راهنمایی رانندگی مورد ارزیابی قرار گرفته و حتی کروکی هم برایش کشیده شده و به زودی خیلی از حقایق با همین کروکی روشن می شود  و هافبک جوان آبی‌ها هم که چند روزی است از بیمارستان مرخص شده باید برای ادای توضیحات به دادگاه مراجعه کند.

http://javaninews.ir/

اقدام زشت وزیر هندی جنجال‌آفرین شد+ عکس

به نقل از گاردین، انتشار تصویری از ادرار کردن وزیر بهداشت ایالت راجستان هند در فضای مجازی جنجال به پا کرد

اقدام زشت وزیر هندی جنجال‌آفرین شد+ عکس

گفته می‌شود این تصویر را یکی از اعضای حزب مخالف او در پارلمان ایالتی راجستان، ثبت و منتشر کرده است. 

در حالیکه دولت هند پاکیزه‌سازی محیط زیست این کشور را یکی از اولویت‌های خود اعلام کرده است، انتشار گسترده این عکس در توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی، جنجال زیادی علیه حزب حاکم هند به راه انداخته است.

«نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند وعده داده است که تا سال 2019 به عادت ادرار کردن افراد در محیط باز در این کشور پایان دهد.

به همین منظور، دولت او نیز از ابتدای سال 2014 تاکنون حدود 60 میلیون دستشویی در نقاط مختلف این کشور ساخته است.

به نوشته گاردین، ادرار کردن مردان در کوچه و خیابان یک عادت معمول در شهرها و روستاهای هند به شمار می‌رود؛ به طوریکه طبق آخرین برآوردها، حدود 500 میلیون مرد هندی سالانه در بیرون از خانه خود اجابت مزاج می‌کنند.

کارشناسان بهداشت یکی از دلایل اصلی آمار بالای مرگ و میر کودکان زیر 5 سال در هند را ابتلای آنها به اسهال در اثر تماس با محیط‌های آلوده بیرون از خانه اعلام کرده‌اند.