منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

هویت مستقل با عزت

اوّل‌چیزی که لازم است برای دانش‌آموز خودمان در نظر بگیریم، این است که در او هویّت مستقلّ ملّی و دینی به وجود بیاوریم؛ هویّت مستقل و با عزّت. جوانمان را جوری بار بیاوریم که دنبال سیاست مستقل باشد، دنبال اقتصاد مستقل باشد، دنبال فرهنگ مستقل باشد؛ وابستگی به دیگران، در وجود او به‌عنوان یک روحیه رشد نکند. ۱۳۹۵/۰۲/۱۳

افراد متمکن در دادن افطاری «زرنگی» نکنند

پای درس اخلاق آیت‌الله ضیاءآبادی

افراد متمکن در دادن افطاری «زرنگی» نکنند

خبرگزاری فارس: افراد متمکن در دادن افطاری «زرنگی» نکنند

هر سخن جایی و هر نکته مقامی دارد. این هم نوعی زرنگی بازاری است که آدم پولدار متمکن می‌خواهد با دادن یک کیلو خرما به 100 نفر روزه‌دار، صدها غرفه‌های بهشتی را به دست آورد و در توجیه و تأویل آیه و حدیث نیز اعمال سلیقه کند.

 

ادامه مطلب ...

سیل صلوات راه بیاندازید .


افسران - سیل صلوات راه بیاندازید .
 علامه طباطبایی
هرگاه میان مشکلات قرار گرفتید، 
سیل صلوات راه بیاندازید .
زیرا آن سیل حتما مشکلات را با خود میبرد 
....

الله اکبر، فلوجه آزاد شد



♦️دستاوردهای عملیات آزادی فلوجه
1⃣ تامین امنیت بیشتر بغداد (کاظمین)
2⃣ ارتقاء امنیت ناحیه شمالی کربلا
3⃣ تثبیت امنیت در الرمادی و استان الانبار
4⃣ ارتقاء امنیت در سامرا و استان صلاح الدین
5⃣ انسداد مسیر ارتباطی داعش با سعودی و اردن

♦️نتیجه :

امارات دیگر نمی‌خواهد در جنگ بیهوده یمن حضور داشته باشد


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه فرا منطقه‌ای رای الیوم در گزارشی به برخی زوایای پنهان جنگ یمن پرداخته است.

این رسانه نوشته است: انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه ،به فاصله چند ساعت پس از آنکه از توقف  عملیات نظامی این کشور در یمن خبر داده بود به ناگاه از ادامه نقش این کشور خبر داد که این نشان دهنده فشار سعودی ها است.
 
یک منبع آگاه به رای الیوم گفت سعودی ها از این تصمیم امارات به شدت شوکه و آزرده خاطر شده اند.
 
این رسانه می نویسد: قرقاش در حالی از تحریف سخنان خود حرف زده و گفته است: "ما در جنگ هستیم و این باعث تاسف است که بخشهایی از سخنان من به خاطر اهداف خارجی تحریف شده است"؛ که واقعیت این است که سخنان وی از خبرگزاری رسمی امارات نقل شده است. به طور حتم این تغییر موضع  در چارچوب اطمینان بخشی به عربستان و کاستن از حجم خشم آن است.

روحیه سربازان سعودی به شدت تضعیف شده است


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، فعال افشاگر عربستانی از وضع بسیار بد نظامیان این کشور در مناطق مختلف درگیری خبر داد.  

«مجتهد،» که به دلیل افشای مسائل پشت پردۀ خاندان حاکم در عربستان، شهرت و هواداران بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی کسب کرده است، در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: نیروهای ارتش سعودی به صورت روزانه از طرف‌های مختلف هدف حمله قرار می‌گیرند، و در این حملات شماری کشته و یا مجروح می‌شوند. 
 
مجتهد تأکید کرد روحیۀ سربازان سعودی در وضعی بسیار بد است.

عثمان طه کیست؟


«عثمان طه» حافظ برجسته و شهیر معاصر سوری است که کتابت قرآن کریم توسط او در دو دهه قبل باعث تحول در زمینه رسم الخط و چاپ قرآن کریم در جهان اسلام شد. این استاد سوری، در دهه هفتاد میلادی کتابت قرآنی را به خط نسخ به پایان رساند. نخستین چاپ این قرآن در قطع رحلی در سال ۱۴۰۰(ه.ق)  در دمشق انتشار پیدا کرد. کتابت این قرآن طرح سنجیده و برنامه ریزی شده ای دارد. به این معنی که هر صفحه آن پانزده سطر دارد وهر صفحه، با اول یک آیه آغاز شده و به آخر یک آیه ختم می‌گردد و هر جز قرآن در بیست صفحه نوشته شده و با احتساب دو صفحه در اول و دو صفحه در آخر که برای تذهیب و تزیین‌های دیگر در نظر گرفته شده مجموعا در ۶۰۴ صفحه تدوین شده است.

بزرگترین شگفتی این کتابت در همین نظم و صفحه‌بندی آیات است؛ به نحوی که این استاد سوری قرآن موفق شده طولانی‌ترین آیه قرآن کریم را در یک صفحه جای بدهد. ویژگی بعدی این کتابت اعراب‌گذاری دقیق و کامل است و تقریبا هیچ خطی از این لحاظ به کاملی عثمان طه نیست؛ گرچه همین اعراب‌گذاری گاهی خواندن قرآن را برای عموم مردم مشکل می‌کند

قرآن عثمان طه خیلی زود در تمام کشورهای اسلامی پخش و منتشر شد و تقریبا تمام خطوط و کتابت‌های دیگر را منسوخ کرد و الان با گذشت چهار دهه از عمر کتابت آن، هنوز رایج‌ترین کتابت قرآن به شمار می‌رود.

 

موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر


به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از انتشار فیش‌های حقوقی چندین میلیونی برخی مدیران در فضای مجازی، تعدادی از هموطنان از سراسر کشور تصاویری از فیش‌های حقوقی خودشان را برای ما ارسال کرده‌اند که در ادامه می‌بینید. شایان ذکر است اکثر این فیش‌های حقوقی متعلق به شاغلینی است که دارای سوابق کاری زیاد و سمت‌های بالایی هستند.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

 موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر

موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر

 

انهدام تیم پنج‌نفره گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور


 

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام تیم پنج‌نفره گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور خبر داد.
انهدام تیم پنج‌نفره گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشوربه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سپاه‌نیوز، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: یک تیم پنج نفره گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور و در منطقه عمومی سردشت که در یک عملیات دقیق اطلاعاتی ،شناسایی و در دام رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه گرفتار آمدند،منهدم و پنج عضو آن به هلاکت رسیدند.

این اطلاعیه با اشاره به اینکه مقادیر قابل توجهی سلاح ، مهمات و مدارک از این تیم تروریستی به دست رزمندگان سپاه اسلام افتاده است می افزاید: تروریست های معدوم همان عاملین شهادت دو تن از بسیجیان بومی شهرستان مرزی سردشت در اردیبهشت ماه امسال و شهادت مهندس بسیجی  اجرای طرح های سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در این منطقه بودند.

در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه تأکید شده است: مردم غیور و انقلابی، رزمندگان سپاه اسلام و بسیجیان بومی منطقه با هوشیاری کامل مراقب تحرکات عوامل وابسته به استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بوده و با هرگونه اقدام ضد امنیتی برخورد قاطع خواهند داشت.

آیت الله میرباقری



«این‌گونه نیست که فضایل ماه رمضان بدون #مراقبه، درک شود؛ محاسبه و مراقبه می‌خواهد و اگر کسی می‌خواهد در ماه رمضان ده ختم قرآن داشته باشد، باید مراقبه کند. من نمی‌گویم همه این کار را بکنند؛ ولی امام (ره) که یک کشور را اداره می کردند ماه رمضان ملاقات‌هاشان الا برای کارهای ضروری، تعطیل بود. بیرون ماه رمضان گاهی روزی ۱۸ ساعت مسائل حکومتی را تدبیر می کردند ولی ماه رمضان تعطیل بود.


انسان اگر بخواهد در ماه رمضان به قرآن برسد باید یک فراغتی برای خودش درست کند؛ باید تدبیر کند. والا همین گونه نمی‌شود!

گاهی آدم می ببیند سحر شد، هیچ کاری نکرده است! شب اول ابوحمزه نخوانده است! شب دوم نخوانده! شب دهم نخوانده است
 روز بیست و پنجم هم نخوانده! خب! پس کی می خواهد از ماه رمضان برخوردار شود؟!» (۱۹ تیر ۹۳)