منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

روباه و زاغ ـ جشن تولد سگ ـ سقوط هواپیما ـ تولد دوقلو ـ بخندو بخند

روباه و زاغ ـ  جشن تولد سگ ـ سقوط هواپیما ـ تولد دوقلو ـ بخندو بخند

 

 

روباهی به زاغی گفت: چه دمی، چه سری، عجب پایی! زاغ عصبانی شد و گفت: بی‌تربیت! خجالت بکش. اون موقع من کلاس اول بودم. حالا شوهر دارم!

********************************************

چند تا توله سگ برای باباشون تولد می گیرن روی کیک می نویسن: پدرسگ! تولدت مبارک!

*******************************************

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من از شیشه پاک کن استفاده می کنم! زنی 2قلو میاره، پسرش داد می زنه مادرم یه بچه آورده با یه زاپاس!

 

*******************************************

یه روز یارو سوار هواپیما می شه،یهو هواپیما سقوت می کنه... . . . این قرار بود جوک باشه اما حادثه خبر نمی کنه!

شعر/ فراق امام عصر

یک شب جمعه یقین کرده ام ان شاءالله 

رحمت واسعه ات دست مرا می گیرد

ما را بکشید ‏زنده تر می گردیم


 

ما بیشترین و بیشتر می گردیم

تا سیصد و سیزده نفر می گردیم

 

در نیجریه... یمن .... در افغانستان

ما را بکشید ‏زنده تر می گردیم

آهای با کلاسها!

 

آهای باکلاسها! روشنفکرها! هنرمندها! روزنامه ها! فیسبوکیها! تلگرامیها!
آیا جان انسانها با همدیگه تفاوت داره؟!
آیا جان چند صد سیاه پوست نیجریه که اتفاقا هم دین و هم مذهب شما هم هستن،
به اندازه یک دختر چشم آبی دیسکوهای فرانسه براتون ارزش داره؟

چرا براشون شمع روشن نکردید؟
چون سیاهن!
چون عطر فرانسوی هم نزده بودن؟
چون تو سالن در حال بزن و برقص نبودن؟

راستی ریشه این خودباختگی کجاست؟؟
.

پ ن: شهادت مظلومانه صدها شیعه نیجریع رو تسلیت عرض میکنم.

شوینده ای برای کبد چرب


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نقش کبد در سلامت کل بدن حیاتی است، اما تمام مواد سمی و غذاهای فرآوری شده‌ای که دفع می‌کند، بر سلامت خود کبد اثر منفی می‌گذارد. بنابراین زمانی که کبد به درستی فعالیت خود را انجام نمی‌دهد، سلامت کل بدن تهدید می‌شود. 
از این رو، باید به سلامت کبد اهمیت دهید تا سلامت کل بدن را تضمین کرده باشید. برای این کار کافی است گاهی اوقات سموم کبد را از بین ببرید که به این منظور، ما نوشیدنی مفیدی را به شما معرفی می‌کنیم که به راحتی قابل تهیه و مصرف است.
 
مواد مورد نیاز و طرز تهیه و مصرف
125 گرم کلم پیچ تازه
یک تکه زنجبیل – دو سانتی متر
25 گرم کرفس
10 گرم نعناع
250 گرم گلابی تازه
یک عدد لیمو ترش
500 میلی لیتر آب 
 
 در ابتدا باید گلابی، کلم پیچ، کرفس و زنجبیل را خرد کنید. سپس آن‌ها را درون یک مخلوط کن ریخته و با یک لیوان آب مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند.
 
در مرحله بعد، بقیه آب، نعناع و آب لیمو را به ترکیب اضافه کرده و دوباره هم بزنید. سپس آن را درون یک لیوان ریخته و میل نمایید. بهتر است این نوشیدنی را دو نوبت در روز – صبح و عصر – مصرف کنید.
 

زمان جنگ با ایران "حتی فرصت تلفن کردن" هم نخواهید داشت

وزیر خارجه سابق آمریکا سخنانی را درباره جنگ آتی ایران و عربستان مطرح کرده که قابل بررسی است.
زمان جنگ با ایران

 
اخیرا یکی از تحلیگران سعودی ادعایی را مطرح کرده که در آن گفته شده عربستان می‌تواند ظرف چهار تا شش ساعت آسمان ایران را تسخیر کند که البته یکی از مقامات محافظه کار دولت "جرج بوش" رئیس جمهور اسبق آمریکا به این ادعا پاسخ داده است.  
 
**پاول می گوید: اگر ایران مستقیم با شما وارد جنگ شود، شما حتی فرصت پیدا نمی‌کنید که تلفن را بردارید تا از ما تقاضای کمک کنید.
 
 "کالین پاول" وزیر خارجه اسبق آمریکا طی اظهاراتی رسانه‎ای سعودی ها را از توهم حمله به ایران بازداشت. در برنامه کارشناسی شبکه سی ان ان ( CNN)سه کارشناس سعودی ادعا کردند که در ۴ تا ۶ ساعت می‌توانند آسمان و حریم هوایی ایران را تصرف کنند و در اختیار بگیرند.
 "کالین پاول" وزیر خارجه  اسبق آمریکا که به عنوان مهمان و کارشناس تلفنی برنامه بود، نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد. او پس از خنده‌ای تمسخر آمیز گفت : نه نه ، من چنین فکر نمی‌کنم . صحبت‌های شما بیشتر جنبه جوک و خنده دارد؛ اگر ایران مستقیم با شما وارد جنگ شود شما حتی فرصت پیدا نمی کنید که تلفن را بردارید تا از ما تقاضای کمک کنید. بهتر است کمی واقع بین باشید و ایران را با یمن و هیچ کشور دیگر مقایسه نکنید؛ حتی ما هم تا کنون چنین ادعایی نکرده ایم.

اصحاب جمل در راهند

جنک جمل
جنگی که برای مقابله با علی وولایت طراحی شده بود

طراحان جنگ::::کسانی بودند که همیشه همراه پیامبر بودند واز حامیان اصلی انقلاب پیامبر بودند ودر دفاع از اسلام در میدانهای جنگ جانفشانی کرده بودند

نام طراحان جنگ ؛؛؛؛؛حج الاسلام زبیر وطلحه همان فدائیان وجنگاوران اسلام وانقلاب پیامبر

علت جنگ؛؛؛؛؛؛؛؟نرسیدن به منافع شخصی وبه خطر افتادن منافع خود وخانواده

استراتژی جنگ؛؛؛؛؛؛؟طلحه وزبیر برای اینکه به این جنگ خود با علی مشروعیت دهند باید به سراغ کسی یا کسانی می رفتند که مورد مقبول مردم باشند اری باید به سراغ کسی از خانواده پیامبر می رفتند وبا نام او به این جنگ مبادرت بکنند تا مردم را فریب دهند ودر نهایت عایشه همسر پیامبر بهترین گزینه بود واو را انتخاب کردند وبا عایشه به جنگ با علی و ولایت علی رفتند

نتیجه جنگ ؛؛؛؛؛؛؛؟شکست مفتضحانه طلحه وزبیر ان هم با بصیرتی که امام ویاران امام به مردم دادند ومردم را از این نقشه شوم اگاه نمودند

دم بز


گویند روزی به هنگام پریدن گوسفندی از جوی آب دمبه اش بالا رفت که ناگهان با کولی بازی و جارو جنجال یک بز مواجه شد که با صدای بلند در بوق و کرنا می کرد که ببینید یک لحظه دمبه گوسفند بالا رفت.!!!

امروز در حاکمیت دولتمردان و مصلحت اندیشانی داریم که دائم دمشان مثل دم بز بالاست اما برای فرا فکنی و فریب مردم و دادن آدرس عوضی در هر مجلسی و به هر مناسبتی از ضرورت نظارت بر رهبری و انتقاد از مقام معظم رهبری سخن می گویند.

یکی نیست به این حضرات از خود راضی بگوید :

آقا دمتان دائم بالاست و زندگی تان بسیار آلوده به کاخ نشینی و خوی اسلام مرفهین بی درد و اسلام آمریکایی

یکی نیست به این جماعت ملون بگوید زندگی تان بوی گند اسلام اموی می دهد

یکی نیست به این بی معرفت ها بگوید قدری به اطراف و خانواده ی فاسد خود بنگرید.

باز هم گلی به گوشه جمال لشگری ها

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به بیانیه مطبوعاتی اخیر وزیر خارجه امریکا و متهم کردن ایران به نقض حقوق بشر اظهار داشت: در حالی که روز و هفته‌ای نیست که عده‌ای از مردم امریکا علیه خشونت حاکمان این کشور در مورد شهروندان امریکایی تظاهرات و راهپیمایی کنند، مقامات این کشور حق ندارند در مورد وضع حقوق بشر سایر کشورها اظهار نظر کنند.وی افزود: امریکا به همراه چند کشور اروپایی، حقوق بشر را بمنزله اهرمی علیه دولت‌ها و ملت های مخالف خود استفاده می‌کنند و با نفوذ در مجامع بین المللی این حربه را در جهت اهداف نامشروع خود به کار می‌گیرند.جزایری تصریح کرد: دولت امریکا که وجه شاخصه آن شیطان بزرگ است و هم اینک در بخش‌های مختلف جهان توسط نظامیان و سایر عوامل وابسته‌اش مشغول خونریزی و نابودسازی زیرساخت ها و غارت ملت‌ها است نه تنها صلاحیت ورود در عرصه حقوق بشر را ندارد، بلکه باید بعنوان جنایت کار جنگی مورد محاکمه قرار گیرد.جزایری با بیان اینکه آماراقدامات ضدحقوق بشری حاکمان امریکا علیه مردمشان به اندازه کافی گویا می باشد، گفت: اگر دولت امریکا اجازه دهد گروه‌های بیطرف آمار واقعی جرم و جنایت و تجاوزاتی که با منشأ دولت امریکا علیه مردم و شهروندان این کشور صورت می گیرد را احصاء و افشاء کنند، آنگاه عمق فاجعه‌ای که زیر سایه سنگین تبلیغات دروغین حقوق بشر در حال جریان است، روشن خواهد شد.

 

احتمال شهادت شیخ زاکی زاکی، خمینی نیجریه

 برابر خبرگزاری فارس:

تلاش نیروهای ارتش نیجریه برای آتش زدن خانه شیخ زکزاکی و شهادت همه ی ساکنین بیت ایشان

یکی از حاضران در شهر زاریا نیجریه به خبرنگار فارس گفت نیروهای ارتش در حال به آتش کشیدن بخشی از خانه‌ای هستند که شیخ زکزاکی و خانواده‌اش در آن حضور دارند.

گفته می‌شود نیروهای ارتش با تجمع در محل حادثه در حال خواندن آواز علیه شیعیان هستند.

وقتی "امام" اجازه نداد از نام "خمینی" سوءاستفاده شود


▪️زمان: ۱ مرداد ۱۳۵۹ / ۱۰ رمضان ۱۴۰۰
▪️مکان: تهران، جماران
▪️موضوع: پیشنهاد پست نخست وزیری به آقای سید احمد خمینی
▪️مخاطب: بنی صدر، ابوالحسن (رئیس جمهور)

نامه بنی صدر محضر حضرت امام خمینی (ره):

بسمه تعالی. حضور مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خمینی
 به عرض می‌رساند، در اوضاع و احوال فعلی و با توجه به اینکه جامعه ما جامعه جوانی است و هیجان مثبت کار برای قرار دادن کشور در خط تولید و فعالیت، جنبه معنوی و هیجان آفرین را جنبه اصلی می‌گرداند، "حاج احمد آقا" یکی از مناسبترین اشخاص برای تصدی نخست وزیری است. در صورتی که موافقت فرمایید عین صواب است.
ابوالحسن بنی صدر

پاسخ حضرت امام خمینی  (ره)
بسمه تعالی
بنا ندارم اشخاص منسوب به من متصدی این امور شود. احمد، خدمتگزار ملت است و در این مرحله با آزادی بهتر می‌تواند خدمت کند.
والسلام علیکم.
روح الله الموسوی الخمینی

غرب در سوریه مجبور است داروی تلخ را بخورد


عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه رأی‌الیوم در تحلیلی نوشت: خبر روزنامه دیلی تلگراف که تنها گزینه موجود برای از بین بردن داعش را همکاری با رئیس جمهور سوریه دانسته و حملات هوایی روسیه علیه داعش را موفق‌تر از حملات نیروهای ائتلاف توصیف کرده، مقدمه نوشیدن داروی تلخی دانست که سران کشورهای غربی و عربی چاره‌ای جز آن ندارند. دیدگاه این روزنامه انگلیسی که همزمان با اظهارات بی‌سابقه جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در مورد امکان همکاری با ارتش سوریه بدون رفتن اسد ایراد شده، تصادفی نیست و مقالات جسورانه زیادی در مورد اینکه روس‌ها حق داشتند در بحران سوریه حضور داشته باشند، به چشم می‌خورد. این روزها در رسانه‌های غربی عبارات آشنایی را از زبان سرگئی‌لاوروف وزیر خارجه روسیه می‌خوانیم، از جمله این که «تحمل وجود بشار اسد در سوریه برای دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلیس و رهبران غرب مانند بلعیدن یک داروی تلخ است که گریزی از آن نیست».
به گزارش العالم عطوان می‌افزاید: وزیر امور خارجه آمریکا کم‌کم خود را برای بلعیدن این داروی تلخ و خوراندن آن به دیگر سران غربی و عربی آماده می‌کند و این امر به وضوح در اظهارات وی در حاشیه سفر به یونان دیده می‌شود، آنجا که کری اعتراف کرد برای مقابله با داعش استقرار نیروهای زمینی سوری و عربی در سوریه ضروری است و نه نیروهای غربی؛ زیرا نابود کردن داعش تنها با بمباران هوایی امکان پذیر نیست.

چند وقت دیگر دو انتخابات مهم پیش رو داریم.. پس خوب حواس خود را جمع کنیم، درست تصمیم بگیریم تا جزء اف



  خود فروشی مدرن در کمین سلامت جامعه

حدود چهل سال پیش
بین مردم تریاک کشیدن عملی زشت و بد محسوب می شد...
ولی امروز با ورود مواد مخدر جدید  مثل کراک و شیشه که به مراتب خطرناکتر از تریاک و حشیش هستند...
خیلی از خانواده ها نذر و نیاز می کنند که بچه هایشان فقط به تریاک  قناعت کنند...

استفاده از تریاک آسیب های خود را دارد و همچنان بد است...
ولی در مقایسه با مواد  مخدر صنعتی مثل کراک و شیشه ، آسیب کمتری دارد..
.
حالا
"خود فروشی"
هم مثل اعتیاد مراتبی دارد...

مرحله ابتدائی خود فروشی این است که یک فرد جهت رفع نیازهای مالی یا جسمی بدن خود را خارج از شرع و قانون در اختیار کسی دیگر قرار می دهد که در جای خود زشت و ناپسند است...
ولی زشت تر آن است که شخصی فکر، رای و نظر خود را بفروشد....
آسیب های "فکر فروشی" (خود فروشی مدرن) خیلی بیشتر و گسترده تر از تن فروشی است...

کسی که تن خود را می فروشد...
در نهایت به خانواده و جامعه اطراف خود آسیب می زند...
ولی کسی که رای و نظر خود را می فروشد...
می شود اهل کوفه، تا چشم باز می کند می بیند که در کنار باطل و در مقابل حق ایستاده است...

خیلی از کسانی که در کربلا در لشگر عمرسعد قرار گرفتند رای خود را به سه " من"  گندم یا کمی بیشتر فروخته بودند...
خیلی از آنها شاید نتوانستند یک تیر هم به سوی امام( ع) پرتاب کنند...
ولی جزء قاتلان حضرت امام حسین ع  محسوب می شوند...
چون شمر ملعون به پشتوانه آنها تیغ بر امام کشید...
و تیر حرمله نامرد با حمایت آنها بر گلوی علی اصغر ع  نشست...

امروز نیز خیلی ها
در مقابل مبلغی ناچیز...
موقعیتی بی ارزش...
عضویت در گروه ها...
و  یا حتی یک احترام دروغین و تصنعی...
نظر و رای خود را به ثمن بخس می فروشند که از دل این رای فروشی ها ( خود فروشی مدرن) اختلاس ها و خیانت ها بیرون می آید...
وقتی به ایام انتخابات نزدیک می شویم...
سوداگران رای در کمین افراد ساده دل می نشینند تا با خریدن آخرت آنها، دنیای خودشان را آباد کنند...
به همان نسبت که رای دادن از روی اخلاص و تشخیص درست ثواب دارد ، رای دادن تحت تاثیرعوامل خارجی مثل پول و غیره معصیت دارد...

چند وقت دیگر دو انتخابات مهم پیش رو داریم..
پس خوب حواس خود را جمع کنیم، درست تصمیم بگیریم تا جزء افراد "خود فروش مدرن" قرار نگیریم...

اغلب شعار می دهیم...
"ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"
ولی در مقام عمل کم فروشی می کنیم...

آن سید بزرگوار
ما را خوب درک می کند ولی ما اغلب او را درک نمی کنیم، هی گله و شکایت می کنیم....
حرف های او را خوب می شنویم ولی ضعیف عمل می کنیم....

فرزند زهرا اطهر (س) آن بزرگ مرد زمان ، سید دوران ، نائب امام عصر(عج) در عین اقتدار مظلوم است...
مظلوم است نه بدلیل اینکه دشمن جرات جسارت براو داشته باشد...
مظلوم است چون ما بعضی وقتها خوب عمل نمی کنیم...
مظلوم است چون ما اشتباه می کنیم او اصلاح می کند...

سارق و زوج



سارق و زوج

(چگونه از دست همسرانتان راحت شوید هاهاهاهاهاها)

    

مردی با اسلحه وارد یک بانک شد و تقاضای پول کرد.

مسئول بانک از ترس جانش پولها را در اختیارش گذاشت.
مرد سارق
وقتی پولهارا دریافت کرد رو به یکی از مشتریان بانک کرد و پرسید : آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟
مرد پاسخ داد : بله قربان من دیدم.
سپس مرد سارق  اسلحه رابه سمت شقیقه آن مرد گرفت و اورا در جا کشت.
او مجددا رو به زوجی کرد که نزدیک او ایستاده بودند و از آنها پرسید آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟
مرد پاسخ داد : نه قربان. من ندیدم اما همسرم دید.

سارق اسلحه را به سمت همسر آن مرد گرفت و به زندگی اش پایان داد ! 

خنده و لبخند چگونه کشف و اختراع شد!


        خنده و لبخند چگونه کشف و اختراع شد!

       

      خنده و لبخند چگونه خلق شد! 

در این نوشته می‌خواهیم به خلق یکی از بهترین و بزرگترین نماد صلح و دوستی در سراسر تاریخ حیات انسان اشاره کنیم!    

     

  ادامه مطلب ...

علت مستجاب نشدن برخی دعاها


 

اینکه چرا بیشتر دعاها مستحاب نمی شود،بدین خاطر است که:

۱.حقیقتا خدارا نمی خواند و هنوز از اسباب نومید نشده است

۲.نیازش کاذب و مضر است و نه واقعی.یعنی اجابتش بصلاح بنده نیست


۳.از گناهان اجتناب نمیکند زیرا گناه پرده ضخیمی روی اجابت دعا میکشد

۴.غذا از حرام است و پاک نیست زیرا حرام،بر روح و ایمان انسان اثر ضایع کننده دارد

۵.در اجابت خدا شک داشته و یقین ندارد که او مالک حقیقی تمام موجودات است.لذا در آنها میتواند تصرف بدون شرط داشته باشد

۶.فراموش می کند قبل و بعد از دعا تلاش نمای

برگزیده از کتاب "خلاصه تفاسیر المیزان ونمونه
سوره بقره آیه 186

الا بذکر الله تطمئن القلوب


 

 

دلم به سان قبله نماست

وقتی عقربه اش به سمت تو می ایستد

آرام می شود

الا بذکر الله تطمئن القلوب

زمان جنگ با ایران "حتی فرصت تلفن کردن" هم نخواهید داشت



وزیر خارجه سابق آمریکا سخنانی را درباره جنگ آتی ایران و عربستان مطرح کرده که قابل بررسی است.

 

زمان جنگ با ایران



زمان جنگ با ایران



  ادامه مطلب ...

سید علی خمینی نوه امام راحل، به تلویحی واضح تر از تصریح، مسیر خویش را از بیت امام جدا کرد

سید علی خمینی نوه امام راحل، به تلویحی واضح تر از تصریح، مسیر خویش را از بیت امام جدا کرد
و تلویحا از سیری که بیت امام در آن فرو افتاده و تبدیل به ملعبه دشمنان انقلاب شده انتقاد کرد !!