منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

تبریک سال نو

 

با سلام خدمت همه دوستان عزیزان

پیشاپیش فرارسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت را خدمت همه شما تبریک و تهنیت عرض می کنم.

انشاالله بعد از تعطیلات سال نو مجدداً در خدمت شما خواهم بود.

موفق و پیروز باشید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از منطقه پدافند هوایی تهران بازدید کرد

فرمانده کل ارتش از منطقه پدافند هوایی تهران بازدید کرد

  امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز شنبه 26 اسفندماه  از منطقه پدافند هوایی تهران بازدید کرد.

وی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی تهران ضمن تبریک سال نو گفت: همه ما می‌دانیم که پدافند هوایی با جدیت از کشور دفاع می کند و ما قدر شناس این زحمات هستیم 

وی افزود: از همه کارکنانی که در مواضع سایت های راداری، موشکی، توپخانه ای، شنود الکترونیکی و فاشا برای دفاع از کشور تلاش می کنند تشکر می کنم.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اهمیت مهارت افزایی در کارکنان پدافند هوایی تصریح کرد: در کار پدافند هوایی مهارت افزایی سقفی ندارد و هرچقدر مهارت بیشتر شود کار شکل بهتری پیدا می کند.

انتهای پیام/

کی روش اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال را اعلام کرد

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان تیم ملی برای دو بازی دوستانه تونس و الجزایر را در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد.

این در حالی است که تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته ( شنبه ) در ورزشگاه آزادی برابر تیم ملی سیرالئون به میدان رفت و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید.

کی روش اسامی بازیکنان تیم ملی را اعلام کرد

http://javaninews.ir

استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

لیگ برتر:
*دیدار دو تیم فوتبال نفت تهران و صنعت نفت آبادان از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته بیست و چهارم برگزار و از سوی ناصر فریاد شیران، مربی تیم نفت تهران تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و رفتار غیر مسئولانه که منجر به اخراج وی شد، رخ داد. این مربی به توبیخ کتبی محکوم شد. ضمن اینکه کمیته انضباطی اعلام کرد در صورت تکرار تخلفات و رفتار مشابه ، فریادشیران با مجازات شدیدتری مواجه خواهد شد.

http://javaninews.ir/ 

فوتسالیست متهم به قتل، لژیونر شد

فوتسالیست متهم به قتل، لژیونر شدملی‌پوش سابق فوتسال بانوان اواخر اردیبهشت سال جاری در سانحه رانندگی  موجب فوت مامور نیروی انتظامی شد. اکنون خبر می‌رسد این بازیکن با یکی از تیم‌های لبنانی قرارداد امضا کرده و قرار است به همراه سپیده زرین‌راد بازیکن تیم دانشگاه آزاد در لیگ این کشور توپ بزند.

پرونده قتل مامور نیروی انتظامی هنوز بسته نشده و حکم نهایی نیز صادر نشده اما با توجه به رضایت خانواده مقتول،‌ این بازیکن مشکل ممنوع‌الخروجی ندارد و می‌تواند در لیگ لبنان بازی کند.

ساعت ۱۵ یکم فروردین ۹۷؛ سخنرانی نوروزی امام خامنه‌ای در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی

تولیت آستان قدس رضوی(ع) از مردم برای حضور باشکوه در سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در حرم رضوی دعوت به‌عمل آورد و گفت:‌ مراسم باشکوه سخنرانی رهبر معظم انقلاب از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه یکم فروردین‌ماه ۹۷ در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار می‌شود.

مشهد|ساعت 15 یکم فروردین 97؛ سخنرانی نوروزی امام خامنه‌ای در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی

متن حکم محکومیت قطعی حمید بقایی منتشر شد

از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، متن حکم محکومیت قطعی حمید بقایی منتشر شد.

متن حکم محکومیت قطعی حمید بقایی منتشر شد

  متن حکم محکومیت قطعی حمید بقایی اعلام شد.

در اجرای حکم مقرر در ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ و تبصره ذیل آن و با عنایت به دادنامه صادره از شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری دو تهران به شماره ۹۶۰۹۹۷۰۲۳۰۹۰۰۷۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۹/۲۶، پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران متن کامل دادنامه شماره ۹۶۰۹۹۷۲۱۳۱۳۰۰۹۱۰ مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ صادره از شعبه ۶۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران در خصوص محکوم‌علیه حمید بقایی فرزند محمد را منتشر کرد.

برای مشاهده متن حکم اینجا کلیک کنید.

آیت‌الله مکارم شیرازی: حساب بانکی، دروغ تازه رسانه‌های فاسق و فاسد است

یکی از مراجع تقلید در مورد حساب بانکی به نام وی گفت: این‌ها کار رسانه‌های فاسق و فاسد شناخته‌شده است.

حساب بانکی دروغ تازه رسانه‌های فاسق و فاسد است  آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی یکی از مراجع تقلید صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به انتشار مسئله‌ای در فضای مجازی اظهار کرد: این روز‌ها شاهد هستیم مسئله زشتی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند و هر روز دروغی درست می‌کنند، این بار آمده‌اند سند هم برایش درست کرده‌اند که فلان فرد در حسابش در کرج ۶۰۰ میلیارد تومان پول دارد و بر روی آن هم مهر زده‌اند.

 http://javaninews.ir/ 

صحنه‌هایی تکان‌دهنده از نجات‌های معجزه آسا +فیلم

صحنه‌های برگزیده‌ای از نجات‌های معجزه آسا +فیلم گاهی در یک قدمی انسان اتفاقاتی انتظارش را می‌کشد که شاید هرگز تصور وقوع آنها را نداشته است مثل سقوط یک درخت، یا تصادفی حتمی، برخورد به یک مانع و بسیاری اتفاقات دیگر که می‌تواند در برخی موارد حتی جان او را هم تهدید کند.

ویدئوی زیر مجموعه‌ای از اتفاقات غیرمنتظره‌ای است که طی آنها افراد به طرز معجزه‌آسایی نجات می‌یابند. همانطور که در ویدئو نشان داده می‌شود، هیچیک از آنهایی که در معرض خطر قرار گرفتند اصلا انتظار وقوع آن حادثه را نداشتند.

جزئیات را در ویدئوی ارائه شده خودتان تماشا کنید.

http://javaninews.ir

طرح موج مهدویت و خواندن همگانی دعای فرج در لحظه تحویل سال

طرح موج مهدویت و خواندن همگانی دعای فرج در لحظه تحویل سال

                                          

ان شاالله در لحظه ی تحویل سال با خواندن دعای فرج، سالمان را با یاد و نام مولا آغاز نماییم. دعایی با خلوص نیت در جهت تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان عج الله
لطفا به نیت خشنودی امام زمان عج الله و تعجیل در ظهور، و جهت همگانی شدن این طرح در سراسر کشور اطلاع رسانی نمایید( به قدر ارادتتان به حضرت و از هر طریق ممکن: ایمیل ، تلگرام، پیامک و...)
جهت مشارکت با ذکر مقدس "یامهدی عج الله" اعلام آمادگی نمایید. بســم الله...
تعداد لبیک گویان تاکنون: 159 نفر فعلا
سرو 59 نفر ،لبیک یا مهدی 77 نفر

دانلود نسخه صوتی دعای فرج ( الهی عظم البلاء..) با صدای محسن فرهمند

دانلود نسخه تصویری دعای فرج ( الهی عظم البلاء..) با صدای محسن فرهمند

صهیونیست‌ها بیشترین نرخ زاد و ولد را در حکومت‌های غربی دارند

آمارهای «مرکز آمار اسرائیل» نشان داد

صهیونیست‌ها بیشترین نرخ زاد و ولد را در حکومت‌های غربی دارند

خبرگزاری فارس: صهیونیست‌ها بیشترین نرخ زاد و ولد را در حکومت‌های غربی دارند

آمارهای جدید نشان می‌دهد بیش‌ترین نرخ باروری و زاد و ولد در بین حکومت‌های غربی در سال ۲۰۱۶، مربوط به رژیم صهیونیستی و فلسطین اشغالی بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اداره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی گزارش داد که میزان زاد و ولد در اراضی اشغالی بیشترین میزان در بین حکومت‌های غربی با 3.11 فرزند در ماه بوده است.

بر این اساس، در بیشتر کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) نرخ باروری طی سال‌های اخیر 2.1 فرزند در ماه بوده، رقمی که برای حفظ جمعیت از کاهش یافتن، پایین‌تر است.

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحرونوت» بیشترین نرخ باروری در آمار سال 2016 اسرائیل، متعلق به زنان مسلمان با 3.29 فرزند در ماه است. کمترین میزان زاد و ولد نیز مربوط به زنان پیرو آیین‌های متفرقه (بودائی، هندو، سامری و ...) با 1.64 فرزند در ماه بود.

طبق این آمار، 73.9% از کودکان متولد شده در فلسطین اشغالی در سال 2016 متعلق به زنان یهودی، 20.7% از مادران مسلمان، 1.4% از مادران مسیحی، 1.3% متعلق به مادران دروز و 2.6% از مادرانی مربوط به آیین‌های دیگر بوده است.

این درحالی است که سازمان بهداشت جهانی (WHO)، دستگاه‌های درمانی کشورهای درحال توسعه و جهان سوم (وزارتخانه‌های بهداشت) را به اجرای طرح موسوم به برنامه کنترل جمعیت موظف کرده است. این برنامه با محوریت شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر خانواده‌ها را به داشتن کمتر از دو فرزند ترغیب (وبعضا مجبور) می‌کند.

انتهای پیام/م

چرا انتظار فرج، افضل اعمال است؟

 

حقیقت انتظار، آن است که انسان منتظر و چشم به راه، خود و محیطش را برای آمدن منتظر و منجی موعود آماده کند. این آمادگی، بسته به فرد مورد انتظار، معنا و ارزش می‌یابد؛ برای مثال کسی که منتظر زائر بیت الله است و مسافر او از سفر مکه می‌آید، طبعاً معنای انتظار برای او این است که خانه را مرتب کند و وسایل پذیرایی را فراهم سازد و…. منتظر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیز به کسی گفته می‌شود که خود را برای آمدن چنین بزرگ ‌مردی آماده کند. طبیعی است که باید خود را در گروه بندگان صالح قرار دهد، دین را در زندگی خود جاری سازد و دیگران و محیط را برای آمدنش مهیا کند؛ از این رو انتظار فرج، بنا بر فرمایش پیامبر (صل الله علیه و آله) افضل اعمال است بحارالانوار، ج52، ص122‌. و هر کس تلاش درونی او برای عبادت و عبودیت و کوشش بیرونی او برای زمینه‌سازی و جهت دهی مردم و محیط بیشتر باشد، موفق‌تر است. انتظار فرج، به معنای امید به آینده روشن و تحقّق ارزش ها و خوبی ها است. چنین نگاهی، به انسان، شور و نشاط و حرکت می دهد؛ به گونه ای که هم برای اصلاح خود اقدام می کند و هم محیط پیرامون خود را تحت تاثیر قرار می دهد. منتظر، ساکت و ساکن نمی ماند؛بلکه کارها و تلاش های خود را در جهت زمینه سازی برای تحقّق ظهور انجام می دهد. چنین فردی‌ در جامعه، نه تنها خود را از انحرافات اعتقادی و عملی به دور نگه می دارد؛بلکه سعی در ساختن و اصلاح کردن جامعه نیز دارد؛ بنابراین،انتظار،نه تنها یک عمل فردی که یک کار جمعی و تشکیلاتی است که به طور مداوم، جامعه و افراد را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند ضامن سلامت فکری و عملی فرد و جامعه باشد. نیز انتظار، سبب استقامت و پایداری مسلمانان برابر فشارها و سختی ها می شود و از یأس و ناامیدی آنان، جلوگیری می‌کند و به این شکل، راه را برای غلبه و پیروزی آنان هموار می کند. با این وصف، انتظار، ظرفیّت و توانایی فراوانی برای تحقق جامعه آرمانی و اسلامی موعود، ایجاد می کند که در سایه اعمال فردی و جمعی، کمتر به چشم می خورد؛ به همین سبب، با فضیلت ترین عمل ها شمرده شده است.

دلیل استعفای نجفی «بیماری» است/ قصد شهردار شدن ندارم

دلیل استعفای نجفی «بیماری» است/ قصد شهردار شدن ندارم

خبرگزاری فارس: دلیل استعفای نجفی «بیماری» است/ قصد شهردار شدن ندارم

رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده قصدی برای شهردار شدن ندارم و دنبال آن هم نیستم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران درباره استعفای امروز شهردار تهران گفت: استعفای شهردار تهران را دریافت کردیم و امروز در جلسه هم‌اندیشی شورای شهر تهران با حضور 20 نفر از اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت.


 

ادامه مطلب ...

خانمِ «سرشکنجه‌گر» در بالاترین مقام اطلاعاتی آمریکا/ رئیس جدید "سیا" کیست؟ +تصاویر

روز سه‌شنبه (۲۲ اسفند) رسانه‌های آمریکا خبر برکناری «رکس تیلرسون» وزیر خارجه امریکا را، بعد از ماه‌ها چالش و جدل میان او و رییس جمهور آمریکا، منتشر کردند. همزمان از واشینگتن خبر رسیده که «مایک پومپئو»، رییس کنونی سیا، گزینه ترامپ برای جایگزینی تیلرسن است. اما خبر مهم دیگر این که، ترامپ اعلام کرده با رفتن پومپیو از سیا، یک زن را به نام «جینا هاسپل» (قائم مقام کنونی پومپیو در سیا) به عنوان رییس سیا منصوب می کند. از این رو، در گزارش پیش رو، نگاهی به سوابق اولین زنی می اندازیم که به بالاترین مقام اطلاعاتی در تاریخ ایالات متحده رسیده است.

رکس تیلرسون
مایک پومپیو
جینا هاسپل

بقایی بازداشت و روانه زندان شد

بقایی بازداشت و روانه زندان شد

 دادسرای عمومی و انقلاب تهران از بازداشت و معرفی حمید بقایی به زندان اوین برای اجرای حکم خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ پس از تایید حکم دادگاه بدوی حمید بقایی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و قطعیت آن و هم‌چنین ابلاغ حکم صادره، مأموران پلیس روز سه‌شنبه (22 اسفند ماه) نسبت به دستگیری و معرفی محکوم‌ علیه جهت اجرای حکم صادره از جمله 15 سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی اقدام کردند و بقایی به زندان معرفی شد.

دادستانی تهران متعاقباً در مورد مفاد حکم صادره جداگانه اطلاع‌ رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

جاسوس استقلال شناسایى شد

سرمربی تیم فوتبال العین مدعی شد که فردی از داخل ایران اطلاعات استقلال را در اختیارش قرار داده است.

جاسوس استقلال شناسایى شد  مامیچسرمربی تیم فوتبال العین امارات بعد از تساوی برابر استقلال در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد که با کمک برخى از دوستانش در ایران توانسته تیم وینفرد شفر را آنالیز کند، که در حال حاضر تنها رد پاى یک نفر در این میان دیده مى شود.

شنیده‌ها حاکى از آن است که میک مک در مورت مربی ایرلندی سابق استقلال که سابقه کار در العین امارات را دارد براى ارائه این اطلاعات به مامیچ اقدام کرده است.

به این ترتیب انگشت اتهام به سمت فردى است که پیش از این در استقلال به عنوان مربى بدنساز کار مى کرد و برخى به خاطر حضور او در العین این موضوع را مطرح کردند.

http://javaninews.ir 

نشست رسمی نمایندگان رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی در واشنگتن

نشست رسمی نمایندگان رژیم صهیونیستی و عربستان در واشنگتن

  روزنامه «جروزالم‌پست» روز سه‌شنبه از دیدار مقام‌های رژیم صهیونیستی با نمایندگان  عربستان، امارات، مصر، قطر، بحرین و عمان پرده برداشت.

این دیدار به درخواست «جارد کوشنر» داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید با محوریت اوضاع انسانی در غزه برگزار شد.

هر چند پیش از این، اخبار زیادی از دیدارهای غیر رسمی سعودی ها و برخی کشورهای عربی در این باره انتشار یافته بود، اما این دیدار نخستین باری است که رایزنی های محور عربی- صهیونیستی را به صورت رسمی آشکار می‌سازد.

گفتنی است، نمایندگان کانادا و چند کشور اروپایی هم در دیدار حاضر شدند، هر چند نمایندگان تشکیلات خودگردان فلسطین از حضور در این نشست خودداری کرده‌اند.

انتهای پیام/

رئیس سازمان جاسوسی سیا جایگزین وزیر امور خارجه آمریکا شد

رئیس سازمان جاسوسی سیا جایگزین وزیر امور خارجه آمریکا شد

 دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، مایک پومپئو رئیس سازمان جاسوسی سیا را جایگزین رکس تیلرسون دروزارت امور خارجه کرد.

وی در توییترش اعلام کرد مایک پومپئو رئیس سیا از این پس به عنوان وزیر خارجه آمریکا مشغول به کار می‌شود.

ترامپ همچنین «جینا هاسپل» افسر اطلاعاتی آمریکایی را به ریاست سیا منصوب کرد. او اولین زنی است که به این سمت گماشته می‌شود.

ادامه مطلب

http://javaninews.ir

تراکتورسازی یک - الجزیره یک/کورسوی امید ساغلام برای صعود زنده ماند

در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های تراکتورسازی ایران و الجزیره امارات امروز «سه شنبه» از ساعت ۱۶ به مصاف هم رفتند.

تراکتورسازی صفر - الجزیره صفر

ترکیب تراکتورسازی:

جوردی آلمیدا، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، محمد مسلمی پور، محمد ایرانپوریان، علی طاهران، مهدی مهدی پور، مهدی کیانی، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و ارسلان مطهری

ترکیب الجزیره:

علی خسیف، خلیفه مبارک، محمد المسلمی، سلیم رشید، مسالیم فاید، یعقوب الحوسان، مبارک حوصوفا، تفلان مبارک، سلیم علی، زاید العامری، رومارینهو

  • حدود ۱۵ هزار هوادار در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور دارند.
  • طبقه اول ورزشگاه به طور کامل پر شده است.
  • دقیقه ۶ ضربه احسان پهلوان با واکنش دروازه بان الجزیره راهی کرنر شد.
  • دقیقه ۱۲ ارسلان مطهری داخل محوطه جریمه الجزیره سرنگون شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.
  • تا دقیقه ۱۶ این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل دنبال می‌شود.
  • شاگردان ساغلام رفته رفته نبض بازی را در دستان خود گرفته اند.
  • دقیقه ۳۴ ضربه سر ارسلان مطهری راهی به دروازه پیدا نکرد.
  • دقیقه ۳۹ عبید از تیم الجزیره امارات با کارت زرد داور جریمه شد.
  • دقیقه ۴۲ رومارینیو توانست گل اول را وارد دروازه شاگردان ساغلام کند.
  • گل اول الجزیره به تراکتورسازی در ۲۲ اسفند ۹۶
  • نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود الجزیره امارات به پایان رسید.
  • دقیقه ۴۵ عارف آقاسی برای تیم تراکتورسازی به میدان آمد.
  • دقیقه ۴۶ فرزاد حاتمی برای تراکتورسازی وارد میدان شد.
  • نیمه دوم با با حملات تراکتوری‌ها آغاز شد.
  • شاگردان ساغلام سعی دارند با استفاده از ضد حملات گل خورده را جبران کنند.
  • دقیقه ۶۰ شبیبی برای تیم فوتبال الجزیره به میدان آمد.
  • دقیقه ۷۸ فرزاد حاتمی توانست گل تساوی را وارد دروازه تیم فوتبال الجزیره کند.
  • گل اول تراکتورسازی به الجزیره در ۲۲ اسفند ۹۶
  • دقیقه ۸۳ سلیمان کرپیچ به عنوان سومین یار تعویضی تراکتورسازی به جای مطهری وارد زمین شد.
  • دقیقه ۹۰ العامری با کارت زرد داور جریمه شد.

تراکتورسازی یک - الجزیره یک/کورسوی امید ساغلام برای صعود زنده ماند +فیلم

علی خصیف، دروازه‌بان الجزیره امارات عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز را از آن خود کرد.

انتهای پیام/