منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

آقای حسن روحانی با 23549616 رأی به عنوان رئیس جمهور دولت دوازدهم انتخاب شد.


نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری

«روحانی» با 23 میلیون دوباره رئیس‌جمهور شد/«رئیسی» نزدیک به 16 میلیون رای کسب کرد

خبرگزاری فارس: «روحانی» با 23 میلیون دوباره رئیس‌جمهور شد/«رئیسی» نزدیک به 16 میلیون رای کسب کرد

وزیر کشور گفت: آقای حسن روحانی با 23549616 رأی به عنوان رئیس جمهور دولت دوازدهم انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نزدیک به 41 میلیون نفر پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، نتایج نهایی شمارش انتخابات ریاست جمهوری را به شرح زیر اعلام کرد:

مجموع آرای ماخوذه: 41220131

1-حسن روحانی: 23549616  (57 درصد از کل آرای ماخوذه)

2-سیدابراهیم رئیسی: 15786449  (38.5 درصد از کل آرای ماخوذه)                   

3-مصطفی میرسلیم: 478215

4-مصطفی هاشمی طبا: 215450

رحمانی فضلی تصریح کرد: شاهد حضور پرشکوه مردم در این دوره از انتخابات بودیم که از فردا تمامی رقابت ها پایان یافته و به رفاقت ها تبدیل می شود لذا تمام هم و غم خود را باید در راستای رفع مطالبات و خواست مردم قرار دهیم.

وی همچنین ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تصریح کرد: از بسیج و سپاه که در حوزه برقراری امنیت انتخابات فعال بودند تشکر می کنیم.

وزیر کشور در خاتمه از رهبر انقلاب به خاطر هدایت ها و رهنمودهای ایشان برای برگزاری قانونی انتخابات در مسیر افزایش مشارکت، سلامت و برقراری امنیت قدردانی کرد و گفت: روز گذشته مردم در پای صندوق های رأی به همه جهانیان نشان داند که ما مدافع انقلاب اسلامی به صورت متحد و منسجم مصمم هستیم و انقلاب اسلامی را در جهت اهداف آن که همان خدمت به مردم شریف و ایجاد امنیت است دنبال می کنیم.

تقدیر رهبری از مردم


رهبری

در پیامی به مناسبت انتخابات 29 اردیبهشت صورت گرفت

تقدیر رهبر معظم انقلاب از حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات/ رئیس‌جمهور تلاش برای برطرف کردن مشکلات کشور را در پیش گیرد

رهبر معظم انقلاب در پیامی به مناسبت انتخابات 29 اردیبهشت ضمن تشکر از حضور پر شور و گسترده مردم در این انتخابات، فرمودند: به رئیس جمهور محترم و همه‌ کسانی که در دولت آینده شرکت خواهند داشت تأکید می‌کنم که کار و تلاش برای برطرف کردن مشکلات کشور را در پیش گیرند.

طوفان صلوات


بهنیت سلامتی آقا امام زمان عج

اللهم صل علی محمد و آل محمد

 

مدیریت بیحال


هر جا مدیریتهای ضعیف،  بیحال، ناامید، غیرانقلابی و بی تحرک داشتیم کارها متوقف مانده است.

رهبر انقلاب

 

نابینا و ماه

نابینا و ماه

 نابینا به ماه گفت: دوستت دارم .

 ماه گفت: چه طوری؟ تو که نمی بینی .نابینا گفت: چون نمی بینمت دوستت دارم . ماه گفت: چرا؟
 نابینا گفت: اگر می دیدمت عاشق زیباییت می شدم ولی حالا که نمی بینمت عاشق خودت هستم.

130 شهید تازه تفحص شده در انتظار ورود به کشور

130 شهید تازه تفحص شده در انتظار ورود به کشور/ پیکر مطهر 18 غواص شهید عملیات کربلای 4 در این تفحص پیدا شد

  به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: پیکر پاک 130 شهید در مناطق‌های عملیاتی استان‌های بصره، الاماره و شهر کوت عراق در یک ماه گذشته و طی تفحص‌های گروه تفحص پیدا شده است.

سردار سید محمد باقرزاده افزود: ۱۸ نفر از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ هستند که در جزیره ام الرصاص با دستهای بسته پیدا شده اند.

وی گفت: پیکر پاک این شهدا از آبراه اروندرود روز چهارم خرداد ماه وارد کشور می‌شود و در شهر اروندرود مورد استقبال مردم قدر شناس ایران اسلامی قرار می‌گیرند.

رزمایش‌های ما ترکیبی از همه دانش‌های نظامی است

اموزش یعنى ایجاد امادگى براى پذیرش مسؤلیت ؛ امیر سرتیپ محمد حسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح در همایش سازوکار مهارت محوری تربیت و آموزش در نیروهای مسلح که صبح امروز پنجشنبه ٢٨ اردیبهشت ماه در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد، اظهار داشت: اساسا آموزش یعنی ایجاد آمادگی و قابلیت در افرادی که قرار است نقش و مسئولیتی را در یک سازمان به عهده بگیرند، لذا هرچه ما بتوانیم متناسب با نقشی که از فرد می‌خواهیم به او آموزش دهیم، همانگونه که ما خواسته ایم عمل می‌کند.
معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در حال حاضر نظام آموزشی ما مبتنی بر دانستنی‌های ذهنی است تا توانستنی‌های عملی، بهمین خاطر بسیاری از فارغ التحصیلان زمانی که از دانشگاه بیرون می‌ایند کار بلد نیستند.

امیر باقرى در بخش پایانى سخنانش خاطر نشان کرد: رزمایش‌های ما ترکیبی از همه دانش‌های نظامی است و یگان‌های ما در آن شرکت می‌کنند، اما بحث آموزش مهارت محور مربوط به فرد و ارتقای تخصص‌های فردی او است.

شگفت‌زدگی رسانه‌های غربی از مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات

رسانه‌های غربی ضمن پوشش اخبار مربوط به انتخابات ریاست‌جمهور ایران از مشارکت گسترده مردم، شگفت‌زده شدند.

شگفت‌زدگی رسانه‌های غربی از مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات  رسانه‌های غربی روز جمعه حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را پوشش دادند. 
 
خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت میلیون‌ها ایرانی تا آخرین ساعات روز جمعه در رأی‌گیری برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورشان شرکت کردند. 
 
این رسانه آمریکایی با اشاره به اینکه این رأی‌گیری اولین انتخابات از زمان حصول توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 بوده نوشت این انتخابات عده زیادی از مردم را به پای صندوق‌های رأی کشاند به نحوی که برخی برای رأی دادن ساعت‌ها در صف ایستادند.»

تانک آتش نشان +عکس

گذر دقایق و حتی ثانیه ها در هنگام آتش سوزی می تواند هر لحظه اتفاق جدیدی و ناگواری را رقم بزند، سرعت عمل آتش نشانان همراه با تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند به درستی جلوی رخداد بسیاری از این حوادث را می گیرد. اما گاهی شدت حادثه به اندازه ایست که نیازمند تجهزات قدرتمندتر برای مهار آتش وجود دارد.

برای جلوگیری از خسارات بیشتر در هنگام آتش سوزی و نجات جان افراد محبوس در آتش می تواند به ساخت و طراحی تجهیزاتی روی آورد تا در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را داشته باشند.

تانکی که در ادامه تصاویر آن را خواهید دید بزرگ ترین و قدرتمندترین ماشین آتشنشانی جهان است، این وسیله به اندازه ای قدرت دارد که می تواند یک ساختمان دو طبقه گرفتار در آتش را در کمتر از پنچ دقیقه خاموش کند.

تانک آتش نشان + عکس 
 
تانک آتش نشان + عکس

برای آن که فضای انتخابات متشنج نشود، دم فرو بسته‌ایم/


 

برای آن که فضای انتخابات متشنج نشود، دم فرو بسته‌ایم

  حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در حاشیه سمینار تخصصی حفاظت اطلاعات قوه قضاییه درباره اینکه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات پخش شده از صدا و سیما سخنانی را مطرح کرده و معتقد بودند که قوه قضاییه با فساد دولت قبل برخورد نکرده و در برخورد با پرونده وزیر آموزش و پرورش تبعیض‌آمیز رفتار کرده است، اظهار داشت: متاسفانه در برخی از مناظرات و برخی صحبت‌های اخیر مطالبی گفته شد که در زمان خودش پاسخ لازم و قاطع به آن‌ها داده خواهد شد.

 
ادامه مطلب ...

حدیثانه / همنشینی با قرآن

 

هیچ کس با قرآن ننشست مگر آنکه با افزایشی یا کاهشی از کنارش برخاست
افزایشی در هدایت
یا کاستی از کوری دل و باطن

امیرالمومنین ع

آیا مسلمانی در بین شما هست؟

آیا مسلمانی در بین شما هست؟

 

جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت:

بین شما کسی هست که مسلمان باشد؟

همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکمفرما شد، بالاخره پیرمردی با ریش سفید از جا برخواست و گفت: آری من مسلمانم.

جوان به پیرمرد نگاهی کرد و گفت با من بیا،

پیرمرد بدنبال جوان براه افتاد و با هم چند قدمی از مسجد دور شدند، جوان با اشاره به گله گوسفندان به پیرمرد گفت که می‌خواهد تمام آنها را قربانی کند و بین فقرا پخش کند و به کمک احتیاج دارد.

پیرمرد و جوان مشغول قربانی کردن گوسفندان شدند و پس از مدتی پیرمرد خسته شد و به جوان گفت که به مسجد بازگردد و شخص دیگری را برای کمک با خود بیاورد.

جوان با چاقوی خون‌آلود به مسجد بازگشت و باز پرسید:

آیا مسلمان دیگری در بین شما هست ؟

افراد حاضر در مسجد که گمان کردند جوان پیرمرد را بقتل رسانده نگاهشان را به پیش‌نماز مسجد دوختند.

پیش‌نماز رو به جمعیت کرد و گفت:

چرا نگاه میکنید، به عیسی مسیح قسم که با چند رکعت نماز خواندن کسی مسلمان نمیشود ...

اسراییل 25 سال آینده را نخواهید دید


افسران - اسراییل 25 سال آینده را نخواهید دید
یهودیان ارتدوکس، عروسک سرباز اسرائیلی و پرچم اسرائیل را در خود اسرائیل به آتش کشیدند

ان شاءالله اسراییل از  درون در حال تجزیه است .

آل‌سعود تشنه کشتار و خونریزی است


العهد: تشنه کشتار و خونریزی بودن، ویژگی رژیم آل‌سعود است

  پایگاه اینترنتی العهد لبنان نوشت: اقدامات عربستان در عوامیه، تشدید محاصره ساکنان این منطقه و ویران کردن خانه ها و مساجد این منطقه بار دیگر خوی کشتار و خونریزی آل سعود را نشان می دهد اما جامعه جهانی و در راس آن آمریکا نه تنها از این اقدامات آل سعود چشم پوشی می کند بلکه واشنگتن با فروش میلیاردها دلار سلاح به ریاض در جنایات آن شریک است.  

این پایگاه اینترنتی نوشت: تشنه کشتار و خونریزی بودن، ویژگی رژیم آل سعود است و حمله به منطقه عوامیه و محاصره آن از چند روز پیش تاییدی بر این موضوع است. این رژیم جام خشم خود را بر این منطقه و ساکنان بی دفاع آن می ریزد، جوانان و کودکانش را می کشد و به خانه های این منطقه حمله و مساجد آن را ویران می کند. علاوه بر این آب و برق ساکنان این منطقه را بدون هیچ توجیه به حقی قطع می کند؛ گویی این رژیم به علت شکست های خود در سوریه و یمن و منطقه با کشتن مردم آن و ریختن خونهای آنها انتقام می گیرد، بدون اینکه جامعه بین المللی واکنشی به آن نشان دهد. 

گردش موشک‌های سپاه به سمت «دریای عمان»+تصاویر



خبرگزاری فارس: گردش موشک‌های سپاه به سمت «دریای عمان»+تصاویر

یکی از طرح‌های اجرا شده در محضر فرمانده کل قوا در دانشگاه سپاه، نمایش شلیک 2 فروند موشک به سمت یک هدف دریایی در «دریای عمان» بود.

 

  ادامه مطلب ...

ولادت امام زمان عج


تاریخ ولادت امام زمان – نیمه شعبان – تولد امام زمان – امام زمان عج


 هر شب یتیم توست دل جمکرانی‌ام     جانم به لب رسیده بیا یار جانی‌ام

   از بادها نشانی‌تان را گرفته‌ام       عمری است عاجزانه پی آن نشانی‌ام

در روضه احتمال حضورت قوی تر است    شاید به عشق نام عمویت بخوانی‌ام

 در به دری برای غلام تو خوب نیست    تأیید کن که نوکر صاحب زمانی‌ام
 

تا زمانی که خر ، خر باشد...!

تا زمانی که خر ، خر باشد...! 

خری با صاحب خود گفت در راه         که ای بی رحم بی انصاف بد خواه

مرا تا چند زیر بار داری؟                     مرا تا چند با جان کار داری

خدا مرگت دهد تا شاد گردم              ز بند محنتت آزاد گردم

جوابش داد: کای حیوان دربند!           چرا از مرگ من هستی تو خرسند؟

علاجی کن که دیگر خر نباشی          کشیدن بار را در خور نباشی

واگر نه تا تو خر هستی, بناچار           چه من، چه دیگری از تو کشد کار!!!