منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

انتقادپذیری در حدیث امام هادی (ع)


امام هادی (ع):

چون خداوند خیر بنده ای را بخواهد، هر گاه (آن بنده) مورد گلایه واقع شود بپذیرد

 

ورود رزمی‌کار ایرانی به رینگ مسابقات آمریکا با مداحی و پرچم یا حسین(ع


افسران - ورود رزمی‌کار ایرانی به رینگ مسابقات آمریکا با مداحی و پرچم یا حسین(ع) + فیلم

به گزارش گروه چند رسانه‌ ای خبرگزاری میزان، استاد سیامک خرمی رئیس سبک کیک جیتسو ایران که در یکی از مسابقه حرفه‌ای کیک جیتسو در آمریکا شرکت کرده بود، با پرچم یا حسین (ع) وارد رینگ مسابقه شد.
هم‌زمان با ورود سیامک خرمی به سالن مسابقه و حضور در رینگ نیز به درخواست وی، صدای مداحی و رجزخوانی یکی از مداحان ایرانی خطاب به داعش و تروریست‌های تکفیری از بلندگوهای سالن پخش شد.
در مسابقات حرفه‌ای کیک جیتسو در آمریکا مرسوم است که هنگام ورود فایتر به سالن مسابقه و حضور در رینگ، آهنگ مورد علاقه وی در سالن مسابقه پخش می‌شود.

زمان مرگ چه حسی به انسان ها دست می دهد؟


به گزارش  خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ تا به حال از خود پرسیده‌اید یک دقیقه قبل از مرگ چه احساسی خواهید داشت و در لحظه مرگ به چه فکر خواهید کرد؟ این 2 سوال میان افراد بسیار رایج است و کمتر فردی است که در طول زندگی این موارد را از خود نپرسیده باشد. 
زمان مرگ چه حسی به انسان ها دست می دهد؟
گروهی متشکل از پزشکان و شیمی‌دان‌های آمریکایی با انجام آزمایش‌ها و بررسی‌های گسترده بر روی افراد در حال مرگ و یا بازگشته از مرگ نشان دادند که در زمان مرگ و چند دقیقه قبل از آن احساسی شبیه به دیدن فیلم بسیار ترسناک به افراد دست می‌دهد؛ در این شرایط مغز واکنشی از خود نشان می‌دهد که هنگام تماشای فیلم بسیار ترسناک دارد. 
این گروه علمی ترس را عامل این موضوع می‌داند زیرا هنگام احساس خطر ناخودآگاه ترس به فرد حاکم می‌شود. قسمتی از مغز به نام تالاموس به استرس و فشار روحی بسیار حساس است و در چنین شرایطی با انتشار برخی هورمون‌ها و مواد شیمیایی واکنش نشان می‌دهد. 
گفته می‌شود که یک دقیقه قبل از مرگ فرد احساس ترس همراه با پرواز یا برخورد را حس خواهد کرد و در این شرایط هیپوتالاموس سبب انتشار آدرنالین در بدن شده تا بدن را برای واکنش صحیح آماده کند. این تحقیق نشان می‌دهد در بیشتر موارد افراد در لحظه مرگ سعی می‌کنند مانند تماشای فیلم ترسناک فریاد بزنند اما صدایشان به گوششان نمی‌رسد؛ در واقع به گوش هیچ فردی نمی‌رسد زیرا در این لحظه تنفس قطع شده و مغز در حال از کار افتادن است.

مُسکنی که بلای جان می شود!


معمولا از این داروی ضد التهابی غیر استروییدی برای از بین بردن التهاب، تورم، درد آرتروز، سردرد، پا درد، دندان درد و دردهای قاعدگی استفاده می شود.


مُسکنی که بلای جان می شود!










  ادامه مطلب ...

6 خاصیت پیاز که نمی‌دانستید


6 خاصیت پیاز که نمی‌دانستید
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پیشینیان ما که هنوز با داروهای شیمیایی آشنا نبودند، برای درمان درد و بیماری از مواد طبیعی که در دسترسشان بود استفاده می‌کردند و با وجود این از تندرستی نسبی و قدرت بالای مقابله با بیماری‌ها برخوردار بودند.  
امروزه، به محض اینکه با درد یا نشانه‌ای از بیماری رو به رو شویم به سراغ پزشک می‌رویم و مصرف دارو به ویژه مسکن‌ها به بخشی از زندگی روزمره بدل شده است.

 
ادامه مطلب ...

جدال لفظی آمریکا و روسیه


افسران - جدال لفظی آمریکا و روسیه

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از دیدار با رهبران پنج کشور شمال اروپا گفته است که ایالات متحده و این کشورها در نگرانی درباره 'حضور نظامی خصمانه و فزاینده' روسیه اتفاق نظر دارند. این ساعاتی پس از موضع‌گیری ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، در انتقاد از گسترش سپر دفاع موشکی ناتو بود.

جزئیات بیشتر در لینک زیر
atraknews.com/new.as

چند ساعتی که ارزش شب قدر را دارد


نیمه شعبان

چند روز مانده به نیمه شعبان و باید گفت این روز از جمله ایامی است که باید برای ورود به آن آماده شد و ارزش دارد بدانیم وارد چه شبی و با چه فضیلتی می‌شویم. برای چند ساعتی که ارزش شب قدر را دارد باید همان‌طور که کم‌کم کوچه‌ها را چراغانی می‌کنیم... .

  ادامه مطلب ...

آیت‌الله مکارم شیرازی: دیدار با سران فرقه بهائیت جرم است


آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: منتظر بودم که ببینم آیا در این خصوص اعتراضی می‌شود یا خیر که دیدم خبری نیست.
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به ملاقات فائزه هاشمی با سران فرقه بهائیت اظهار کرد:‌ منتظر بودم که ببینم آیا در این خصوص اعتراضی می‌شود یا خیر که دیدم خبری نیست تا اینکه شنیدیم پدر او اعتراض ملایمی داشته است، ولی باید پرسید چرا دیگران سکوت کردند.  
وی با اشاره به اینکه به سهم خودم چنین اقدامی را محکوم می‌کنم تصریح کرد: این اقدام از نظر قانونی جرم بوده و قابل تعقیب است و باید پیگیری شود.

پوست تخم مرغ را به هیچ وجه دور نیندازید!


به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛بیشتر افراد به محض استفاده از محتوای تخم مرغ، پوست‌های آن را دور می‌اندازند در حالی که با این کار خود را از خواص آن ماده محروم می‌کنند. در واقع، پوست تخم مرغ سرشار از مواد معدنی مختلف همچون کلسیم است. جذب و هضم این منبع کلسیم برای بدن بسیار آسان‌تر از منابع دیگر است. 
تحقیقات نشان داده کلسیم موجود در پوست تخم مرغ شبیه به کلسیم موجود در استخوان‌ها و دندان‌ها است. این نوع کلسیم علاوه بر استحکام دندان و استخوان، کلسیم مورد نیاز بافت‌ها و عصب‌ها را تامین می‌کند. از طرف دیگر، پودر پوست تخم مرغ سبب کاهش فشار خون و کلسترول می‌شود. 
نصف قاشق پودر پوست تخم مرغ حاوی حدود 1000 تا 1500 میلی گرم کلسیم است. برای بهره‌مند شدن از خواص پوست تخم مرغ ابتدا چند تخم مرغ را به مدت 10 دقیقه بجوشانید تا باکتری‌ها و میکروب‌های آن زدوده شود. بگذارید سرد شوند سپس آن‌ها را خرد کرده تا به پودر تبدیل شوند و آن پودر را در شیشه‌ای تمیز نگه دارید. می‌توانید از آن در غذاها، نوشیدنی‌ها و اسموتی‌ها استفاده کنید. 

توصیه رهبر به قرائت صحیفه سجادیه


من به شما جوانان توصیه می کنم

بروید صحیفه سجادیه را بخوانید و در آن تدبر کنید ...

شلوار کوتاه خانمها، چرخه‌عجیب، تو بمیری، بالش مسافرخانه


 شلوار کوتاه خانمها، چرخه‌عجیب، تو بمیری، بالش مسافرخانه

 

عجب چرخه ی عجیبیه: زن از سوسک می ترسه - سوسک از موش- موش از گربه- گربه از سگ- سگ از مرد می ترسه- مرد از زن

 ....................

میدونی شلوارکوتاه دخترا واسه چیه؟ واسه سر به زیر کردن پسرا

..............................

گفت مردی به همسرش روزی..../ من بمیرم چگونه خواهی زیست؟/ گفت: از چند و چون آن بگذر..../ تو بمیری برای من کافیست

.......................................

افسوس... آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم و بعد... برای آنچه از دست رفته آه میکشیم.

........................

بالش خودم را ترجیح میدهم

شانه هایت مثل بالش های مسافرخانه است…

آتش سنگین "فالانکس ایرانی" بر سر متجاوزان به آب‌های ایران


سامانه دفاعی ایرانی "فالانکس"برای مقابله با موشک کروز و تهدیدات دریایی کاربرد دارد.


آتش سنگین


  ادامه مطلب ...