منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

نوشیدنی خاص؛

نوشیدنی خاص؛
کاهش چربی خون با این معجون جادویی
این عصاره طبیعی معجزه میکنه و میتونه شما را از یک سری احتمالات رها کنه، پس خوردن و درست کردنش ضرر ندارد.
به این مطلب امتیاز دهید
100% 0%

حضرت امام رضا علیه السلام فرمودند: پنهان کننده کار نیک [پاداشش] برابر هفتاد حسنه است، و آشکارکننده کار بد سرافکنده است و پنهان کننده کار بد آمرزیده است.


 

به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، سیر و لیموترش(بزرگ و کوچک) را در مخلوط کن با پوست لیموها بریزید تا این دو مواد با تمام محتویاتشان له شوند و چند لیوان آب به مواد اضافه کرده و مخلوط کنید و روی شعله بگذارید تا گرم شوند و پس از گرم شدن و خاموش کردن شعله آنها را از صافی رد کنید مخلوط صاف شده را در شیشه بریزید تا و در یخچال نگهداری کنید.

 

این دارو به جز بازکردن عروق قلبی و چربی خون را نیز کاهش داده و جرم دندان را هم از بین میبرد.

 

روزی 2بار و هر بار نصف لیوان از این عصارهقبل از غذا میل کنید پس از سپری شدن 1ماه خودتان اثر معجزه بخشش را خواهید دید و در آن زمان شما احساس جوانی و شادابی و از بین رفتن چربی ها در بدن و قلبتان را حس میکنید، پزشکان معتقدند در سال یک بار اگر این کار را انجام دهید بسیار خوب است.

اعمال مشترک ماه مبارک شعبان


        ضمن عرض تبریک حلول ماه شعبان،ماه برکات و فیوضات الهی خدمت منتظران؛

برای مشاهده تصویر فوق به اندازه واقعی کلیک فرمایید

!!!" ضمنا روزه ی روز اول ماه شعبان فضیلت بسیار دارد "

 

ادامه مطلب ...

رهبر انقلاب در دیدار خانواده شهدای فاطمیون: از قدیم به برادران هزاره افغانستان نگاه ستایشگرانه داشتم

رهبر انقلاب در دیدار خانواده شهدای فاطمیون:

از قدیم به برادران هزاره افغانستان نگاه ستایشگرانه داشتم

خبرگزاری فارس: از قدیم به برادران هزاره افغانستان نگاه ستایشگرانه داشتم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: بنده از قدیم به برادران هزاره افغانستان نگاه ستایش‌گرانه‌ای داشتم چرا که از نزدیک دیده بودم طلبه‌های‌شان با ما مأنوس بوده و از قدیم با آن‌ها آشنا بودم.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، در ایام نوروز 97، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بار دیگر با اعضای خانواده شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون دیدار کردند. در این دیدار صمیمانه که در روز پنج‌شنبه نهم فروردین ماه در تالار آیینه حرم مطهر حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) انجام شد، خانواده‌های شهیدان اخلاقی، موسوی، سید حسن حسینی (سیدحکیم)، محمداکرم ابراهیمی (حاج رئوف)، مهندس مصطفی کریمی، سید روح‌الله موسوی (سیدپیمان)، حسین داداحمدی، نعمت‌الله نجفی، جاوید یوسفی و محمد توسلی حضور داشتند.


  ادامه مطلب ...

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی: حضرت امام(ره) در مقابل انحلال ارتش ایستاد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

حضرت امام(ره) در مقابل انحلال ارتش ایستاد/ رژیم آل سعود و صهیونیست‌ها در مقابل اقتدار نیروهای مسلح هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

خبرگزاری فارس: حضرت امام(ره) در مقابل انحلال ارتش ایستاد/ رژیم آل سعود و صهیونیست‌ها در مقابل اقتدار نیروهای مسلح هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: امروز نه رژیم صهیونیستی و نه آمریکا و عربستان سعودی خائن در مقابل اقتدار و اتحاد نیروهای مسلح هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی در تبریز با تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی و روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: از 19 بهمن 57 رفته رفته ارتشیان به انقلاب اسلامی پیوستند و از همان زمان جانفشانی خود را برای دفاع از انقلاب آغاز کردند.

وی افزود: در همان ابتدای انقلاب ارتش به ناآرامی‌های ترکمن صحرا اعزام شد و غائله را تمام کرد و رشادت ارتش در آذربایجان و کردستان فراموش نشده است.

آل‌هاشم اضافه کرد: از همان ابتدا تبلیغات علیه ارتش آغاز شد و می‌گفتند باید ارتش منحل شود و در این شرایط دشمنان کمین کرده انقلاب و دوستان ناآگاه نغمه شوم انحلال ارتش را سر می‌دادند و این مشکلات سبب شد که فرماندهان وقت برای برون رفت از این مشکل از حضرت امام کسب تکلیف کنند.

وی ادامه داد: حضرت امام با دیدن چنین شرایطی فرمان تاریخی خود را در 28 فروردین صادر کردند و همه مردم را به حفظ ارتش و ارتشیان را به حفظ نظم و رعایت سلسله مراتب توصیه کردند و امام فرمود، ارتش جمهوری اسلامی باید به رعایت سلسله مراتب اقدام کند و تخلف از رعایت آن تخلف از اسلام است و این است که امروز شاهد ولایت‌مداری ارتش در طول این سال‌ها بوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: به همین خاطر است که مقام معظم رهبری ارتش را ارتش حزب‌الله نامیدند و ارتش را در طراز اسلام خطاب کردند و  به همین خاطر است که امروز ما به ارتش دلاور و به همه نیروهای نظامی می‌بالیم.

وی تصریح کرد: امروز اقتدار موجود به خاطر وحدت مثال‌زدنی نیروهای مسلح است و امیدواریم شاهد ادامه این اتحاد باشیم.

امام جمعه تبریز گفت:‌ پیروزی از آن ماست، امروز اگر رژیم صهیونیستی و استکبار ما را تهدید می‌کنند نشان از اقتدار ماست.

وی خاطرنشان کرد: امروز نه اسراییل نه آمریکا و نه عربستان سعودی خائن در مقابل اقتدار و اتحاد نیروهای مسلح هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز منتظر وعده رهبر انقلاب هستیم که ان‌شاءلله تا چند سال آینده نامی از رژیم صهیونیستی نشنویم.

سامانه موشکی کمین ۲ رونمایی شد

ف

سامانه موشکی کمین ۲ به عنوان جدیدترین سامانه موشکی کشورمان، صبح امروز (چهارشنبه) در جریان رژه روز ارتش، در تهران رونمایی شد.

 ، سامانه موشکی کمین ۲ به عنوان جدیدترین سامانه موشکی کشورمان، صبح امروز (چهارشنبه) در جریان رژه روز ارتش، در تهران رونمایی شد.

این سامانه موشکی، ارتفاع پایین بوده و به منظور مقابله با انواع پرنده‌های بدون سرنشین و هدف‌های پرنده در ارتفاع کم مورد استفاده قرار می‌گیرد، که توسط متخصصین داخلی و مطابق با تکنولوژی روز دنیا و به صورت کاملا بومی ارتقاء یافته است.

گفتنی است این سامانه، ارتقا یافته سامانه موشکی «مرصاد» است و در جریان رزمایش‌های پدافندی مورد آزمایش قرار گرفته و عملیاتی شده است.

درگیری مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشرار مسلح/شهادت ۴ تن از مرزبانان و بسیجیان طرح امنیت + اسامی

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: درگیری از ساعت یک بامداد شروع شد و تا سه بامداد در نقطه صفر مرزی میرجاوه ادامه یافت. 

وی ادامه داد:درگیری مرزبانان جنوب شرق کشور در مرز میرجاوه با اشرار در بخش مرزی ریگ ملک شهرستان میرجاوه میل ۸۹، حد فاصل پاسگاه چاه لشکر محدوده چالشکر رخ داد که  دو مرزبان و دو تن از بسیجیان طرح امنیت به شهادت رسیدند.

درگیری مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشرار مسلح/شهادت  مرزبان و بسیجیان طرح امنیت + اسامی

درگیری مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشرار مسلح/شهادت ۴ تن از مرزبانان و بسیجیان طرح امنیت + اسامی

وی ادامه داد:در این درگیری، استواردوم وحید حسین زاده و سرباز وظیفه ابوالفضل غلام پور  از نیروهای هنگ مرزی میرجاوه و زکریا نوتی زهی و محمود رجب نیا از نیروهای بسیجیان طرح امنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و سه نفر از نیرو‌های مرزبانی و بسیجی  به نام های علی رضایی، محمود جلیلی و محمد عثمان وحیدی فرهم مجروح شدند.

کشف محموله کلان مواد منفجره در مرزهای شرقی کشور

به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان (عج) محموله کلان مواد منفجره را که قرار بود با پوشش مواد مخدر از مرزهای شرقی به کشور وارد شود، کشف و ضبط کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اداره کل استان سیستان و بلوچستان با اقدامات اطلاعاتی و فنی توانستند گروه‌های تروریستی را در انتقال 80 کیلوگرم مواد منفجره ترکیبی، 17 عدد تله انفجاری پدالی (مخصوص به‌کارگیری در بمب‌های کنار جاده‌ای و تله‌های انفجاری)، 28 قبضه سلاح کمری با دو هزار و 100 فشنگ، 35 قبضه نارنجک جنگی، ده‌ها چاشنی الکترونیکی، فتیله و تجهیزات انفجاری ناکام بگذارند.

   در این عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج)همچنین 580 کیلوگرم مواد مخدر از تروریست‌ها کشف کردند.


برچسب‌ها: اخبار روز, کشف مواد منفجره, وزارت اطلاعات, سیستان و بلوچستان

تاریخ : سه شنبه بیست و هشتم فروردین ۱۳۹۷ | 8:32 | نویسنده : اسکندری

جزئیات جدید از مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله موشکی

  به نقل از اسپوتنیک، "ایگور کوناشنکو" سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت که سامانه روسی دفاع موشکی "پانستیر اس 1"  که توسط نیروهای سوریه مورد استفاده قرار گرفت تاثیر گذاری 100 درصدی خود در برابر حملات موشکی غرب را نشان داد.

کوناشنکو اضافه کرد که سامانه دفاع موشکی سوریه 112 موشک برای مقابله با موشک‌های شلیک شده از سوی آمریکا، فرانسه و انگلیس شلیک کرده است.

آمریکا، فرانسه و انگلیس بامداد شنبه با بهانه کردن وقوع حمله شیمیایی در منطقه «دوما» در غوطه شرقی، اهدافی در سوریه را هدف حمله قرار دادند.

دولت سوریه هر گونه دخالت در حمله شیمیایی را رد و از بازرسان سازمان منع تسلیحات شیمیایی برای انجام بررسی‌های لازم دعوت کرده است. حمله کشورهای غربی به سوریه قبل از آغاز تحقیقات بازرسان این سازمان انجام شد. 

ادعای وقوع حمله شیمیایی در «دوما» در حالی شنبه شب 18 فروردین‌ماه (7 آوریل) توسط معارضان سوری مطرح شد که ارتش سوریه در حال پیشروی در این منطقه بود. 

دولت سوریه در سال 2013 با همکاری روسیه و تحت نظارت کشورها و سازمان‌های بین‌المللی از جمله آمریکا و سازمان ملل، تمام سلاح‌های شیمیایی خود را نابود کرد.

دستاوردهای جدید هوانیروز ارتش رونمایی شدند

رژه بالگرد های هوانیروز در روز ارتش

دستاوردهای جدیدهوانیروز ارتش در رمپ و باند جدید هوانیروز رونمایی شد. 

  صبح دبروز با حضور امیر علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نزاجا  از سه دستاورد بومی هوانیروز در رمپ و باند جدید هوانیروز رونمایی شد.

 موشک شفق

موشک شفق نخستین بار در صنعت بالگردی ارتش با دستان توانمند متخصصان جوان هوانیروز طراحی، تولید و مورد آزمایش قرار گرفته است. از خصوصیات بارز موشک شفق، برد ۸ تا ۱۲ کیلومتری است که اهداف را مورد رهگیری و اصابت دقیق قرار می‌دهد.از ویژگی‌های دیگر این موشک بومی بودن فناوری ساخت و طراحی است.

فیلم/ ارتقای برد موشک‌های بالگردی هوانیروز

دوربین دید در شب

از برنامه‌های دیگر هوانیروز عملیاتی کردن دوربین دید در شب و نصب بر روی تمامی بالگردهای هوانیروز بود. با این کار علاوه بر افزایش برد عملیاتی و پایش دشمن متخاصم در دل شب، قدرت مانور و آتش این وسایل پرنده ارتقا یافته است.

 تسلیح بالگردها به راکت‌انداز و تیربار

دستاورد دیگر هوانیروز ارتش، تسلیح هجومی به تهاجمی و تجهیز بالگردهای شناسایی، پشتیبانی و ترابری هوایی هوانیروز به سامانه راکت انداز و تیربار است که موجب ارتقای قدرت تهاجمی و پوشش نقاط ضعف عملیاتی در رزم نزدیک می‌شود.امروز هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاسی از شهدا و پیشکسوتان و همچنین عینیت بخشیدن به اوامر مطاع و نورانی و مبارک مقام معظم رهبری قدرت بالگردی منطقه است. 

پدر و پسر آدمخوار در تهران به دام افتادند + عکس

۱۱ فروردین ماه سال گذشته دختر جوانی از راز عجیب ناپدید شدن مادربزرگش پرده برداشت. 

این دختر به قاضی گفت: روز گذشته هر چه با خانه مادربزرگم تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود و همین باعث نگرانی ام شد تا به خانه وی در غرب تهران بروم و زمانی که وارد خانه قدیمی شدم پدر و پسر آشنایی که به خاطر تنها بودن مادربزرگ با هم زندگی می‌کردند ادعا کردند که روز گذشته مادربزرگم از خانه خارج شده و در این مدت فکر می‌کردند او به خانه ما آمده است.

پدر و پسر آدمخوار در تهران به دام افتادند + عکس

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/

روایت فرمانده هوانیروز ارتش جهوری اسلامی از درگیری با داعش در ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران

امیر قربانی گفت: در سال ۱۳۹۳ که نیروهای گروهک تروریستی داعش تا ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران آمدند، هوانیروز بلایی را که بر سر منافقین آورده بود را بر سر نیروهای تروریستی داعش آورد.

روایت فرمانده هوانیروز ارتش جهوری اسلامی از درگیری با داعش در ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران

  امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران طی گفت‌وگویی با ماهنامه صف به تشریح توان بالگردی ارتش و موضوع مقابله با داعش در ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران پرداخته است. 

قربانی در این گفت‌وگو تاکید کرد: امروز بالگردهای ما از عهده تمام ماموریت‌های محوله برمی‌آیند. در واقع هوانیروز با توجه به تهدیدهای موجود، برنامه‌ریزی و عمل می‌کند. به عنوان مثال در سال ۱۳۹۳ که نیروهای گروهک تروریستی داعش تا ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران آمدند، مقام معظم رهبری محدوده مورد تهدید داعش را خط قرمز نظام می‌دانستند و هوانیروز با اطاعت اوامر و نظر به تدابیر ایشان وارد عمل شد و بلایی را که بر سر منافقین آورده بود را بر سر نیروهای تروریستی داعش آورد.

http://javaninews.ir 

آمریکا چگونه می‌تواند به سوریه حمله کند؟

  به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه تعهد کرد موشک‌هایی را به سوی سوریه خواهد فرستاد. این تهدید وی در حالی بیان شده است که گزارش‌هایی ادعایی درباره وقوع حمله شیمیایی در دوما واقع در غوطه شرقی سوریه منتشر شده است. 

حال پرسش اینجاست آمریکا که احتمال دارد همراه با فرانسه و انگلیس به سوریه حمله کند، چه مناطقی را هدف قرار خواهد داد و خطرات محاسبات اشتباه این کشورها در قبال ایران و روسیه چه خواهد بود.

اهداف حمله احتمالی ترامپ به سوریه چه خواهد بود؟ 

آمریکا و دو متحد خود به بهانه استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه، ادعا کرده اند قصد دارند از تکرار چنین حمله‌هایی جلوگیری کنند و به این ترتیب، به نظر می‌رسد کارخانه‌ها و مناطق نگهداری از اسلحه در این کشور را هدف قرار خواهند داد.

http://javaninews.ir

اهل سنتی که به دفاع از تشیع برمی‌خیزد/ آیا انفجار‌های صحرای سینا کار شیعیان بود؟

اهل سنتی که به دفاع از تشیع برمی‌خیزد/ آیا انفجار‌های صحرای سینا کار شیعیان بود؟

 از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری «امام خمینی (ره) »بر ضد استکبار جهانی و براندازی رژیم شاهنشاهی در ایران، جمهوری اسلامی همواره مورد هجمه کشور‌هایی قرار گرفته که این نظام را خطری برای موجودیت خویش و تامین اهداف و منافع اشان در منطقه دانسته اند.

آگاهی از پتانسیل بالای قدرت نرم شیعه و درک این حقیقت که مؤلفه هایی، چون استقلال طلبی، آزادی خواهی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی به عنوان ارکان اساسی تشکیل دهنده این قدرت، به زودی مرز‌های ایران را در می‌نوردد و زمینه تشکیل دولت‌های اسلامی مشابه ایران را در منطقه فراهم خواهد کرد، موجب کلید خوردن پروژه‌ای به نام «شیعه هراسی» و «ایران هراسی» به منظور تحریف و مصادره محتوای فرهنگی بیداری اسلامی شد که در همان سال‌های اولیه پیروزی انقلاب به مهمترین راهبرد استکبار جهانی جهت مقابله با ایران اسلامی تبدیل شد.

http://javaninews.ir

اهل سنتی که به دفاع از تشیع برمی‌خیزد/ آیا انفجار‌های صحرای سینا کار شیعیان بود؟

اهل سنتی که به دفاع از تشیع برمی‌خیزد/ آیا انفجار‌های صحرای سینا کار شیعیان بود؟

 از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری «امام خمینی (ره) »بر ضد استکبار جهانی و براندازی رژیم شاهنشاهی در ایران، جمهوری اسلامی همواره مورد هجمه کشور‌هایی قرار گرفته که این نظام را خطری برای موجودیت خویش و تامین اهداف و منافع اشان در منطقه دانسته اند.

آگاهی از پتانسیل بالای قدرت نرم شیعه و درک این حقیقت که مؤلفه هایی، چون استقلال طلبی، آزادی خواهی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی به عنوان ارکان اساسی تشکیل دهنده این قدرت، به زودی مرز‌های ایران را در می‌نوردد و زمینه تشکیل دولت‌های اسلامی مشابه ایران را در منطقه فراهم خواهد کرد، موجب کلید خوردن پروژه‌ای به نام «شیعه هراسی» و «ایران هراسی» به منظور تحریف و مصادره محتوای فرهنگی بیداری اسلامی شد که در همان سال‌های اولیه پیروزی انقلاب به مهمترین راهبرد استکبار جهانی جهت مقابله با ایران اسلامی تبدیل شد.

http://javaninews.ir

کانادا، آمریکا را در حمله نظامی به سوریه همراهی نخواهد کرد

پشت کردن نخست‌وزیر کانادا به ترامپ

  به نقل از یونایتدپرس اینترنشنال، «جاستین ترودو»، نخست‌وزیر کانادا روز چهارشنبه گفت کشورش در هیچ‌ گونهحمله هوایی به سوریه، به آمریکا ملحق نخواهد شد.

ترودو گفت: «ما به دنبال حضور یافتن در سوریه نیستیم.»

ترودو در مصاحبه خود با رادیو کانادا اشاره کرد کشورش در حال حاضر در عراق و لتونی عملیات نظامی انجام می‌دهد و برنامه دارد در جمهوری مالی نیز مستقر شود.

ترودو اظهارات خود را پس از هشدار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مورد حمله هوایی به سوریه در پی ادعای استفاده بشار اسد (رئیس‌جمهور سوریه) از سلاح شیمیایی در این منطقه، بیان کرد.

واشنگتن بار دیگر ایران را به اشاعه تسلیحاتی در منطقه متهم کرد

واشنگتن بار دیگر ایران را به اشاعه تسلیحاتی در منطقه متهم کرد

خبرگزاری فارس: واشنگتن بار دیگر ایران را به اشاعه تسلیحاتی در منطقه متهم کرد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای بار دیگر ایران را به فعالیت‌های مخرب در منطقه و اشاه تسلیحاتی متهم کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «هیثر ناوئرت»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر ایران را به نقش‌آفرینی در پاسخ موشکی جنبش انصارالله یمن به عربستان سعودی متهم کرد. 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن پاسخ موشکی جنبش انصارالله به حملات ریاض گفته است: «ما از حق شریکان سعودی‌مان برای دفاع از مرزهایش در برابر این تهدیدها که با اشاعه تسلیحاتی و فعالیت‌های مخرب ایران در منطقه تشدید می‌شود دفاع می‌کنیم.»

هشدار شدید روسیه به آمریکا درباره هرگونه اقدام نظامی علیه سوریه

 

خبرگزاری فارس: هشدار شدید روسیه به آمریکا درباره هرگونه اقدام نظامی علیه سوریه

مقامات روسیه نسبت به هرگونه اقدام نظامی آمریکا و متحدانش علیه سوریه هشداد دادند و تاکید کردند که در صورت هرگونه حمله‌ به دمشق، به آن پاسخ خواهند داد.

ماجرای ملاقات امام زمان (ع )با چند جوان

حدود صد سال پیش، هشت نفر جوان اهل شوشتر با هم رفیق می‌گردند، و تصمیمی می‌گیرند که مسیر توسل به حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را با هم طی کنند و به قصد توجه به حضرت، هر هفته یک جلسه در خارج از شهر روی یک تپه برگزار می‌کرده‌اند و دعائی می‌خواندند.

 هر هفته یکی از آنها موظف به پذیرایی از جمع بوده است و غذای مختصری مثل نان و پنیر تهیه می‌کردند که هم هزینه‌ای نداشته و هم قصد و هدفشان خالصانه برای توسل به حضرت باشد؛ به تعداد نفرات هفته‌ها می‌گذرد و حال و هوایی عجیب و امام زمانی بر جلساتشان حکم فرما بوده است.

هفته بعد در حال برگزاری جلسه و توسل و راز و نیاز به مولایشان هستند که می‌بینند یک آقا سیدی در جمعشان حضور پیدا کرد و خیلی با عظمت و دوست داشتنی است، و زیبایی صورت و سیرت از آن بزرگ مرد پیداست. خلاصه جلسه مثل هر هفته البته با حالی بهتر و شور و شعفی وصف ناپذیر برگزار می‌گردد، حتی قسمتی از دعا را هم به ایشان می‌دهند و آقا هم قرائت می‌کنند تا اینکه دعا تمام به پایان می‌رسد و قصد صرف نهار را دارند که آقا می‌فرماید: «این هفته را اجازه دهید من پذیرایی کنم، آنها هم قبول می‌کنند و آقا از زیر عبایشان وسایل پذیرائی را بیرون می‌آورند و از جمع پذیرائی می‌کند».

در آخر که می‌خواهند از هم جدا شوند، از او می‌پرسند، خیلی از شما استفاده کردیم و بهره‌مند شدیم، فقط نفرمودید که اسم شما چیست؟ و کجا می‌توانیم خدمت شما برسیم؟ جواب می‌دهد: «من همان کسی هستم که هر هفته شما به عشق او دور هم جمع می‌شوید. تازه همگی متوجه حضور حضرت می‌شوند در حالی که آقا از نظرها پنهان شده است».

آن تپه هم اکنون به نام مقام حضرت امام زمان (عج) در کنار شهر شوشتر، که تبدیل به قبور شهداء شده است و معروف به گلستان شهداء می‌باشد، مورد توجه شیفتگان و ارادتمندان مولا صاحب العصر (عج) است و مردم در همان مکان از عنایات آن موجود نازنین بهره می‌برند و حاجاتشان را می‌گیرند».