منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

احساس مثبت

اگر قطره ای آب درون دریاچه ای
بیفتد، هیچ اثری از آن نمی ماند
اما اگر همین قطره بر روی برگی افتد
بر روی آن خواهد درخشید،
پس بهترین مکان را انتخاب کنید
تابدرخشید.......

برادر «علی عبدالله صالح» در شمال صنعاء ترور شد

«محمد صالح الاحمر» وابسته نظامی دولت مستعفی یمن در بحرین و برادر ناتنی علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن بر اثر انفجار خودروی کاروان او در «مارب» واقع در شمال شرقی استان صنعاء ترور و کشته شد

خودروی حامل «محمد صالح الاحمر» برادر علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن و وابسته نظامی دولت مستعفی یمن در بحرین، امروز چهارشنبه منفجر شد.

منابع خبری یمن گزارش دادند که در این سوء قصد، محمد صالح الاحمر و تعدادی از همراهانش کشته شدند.

فرماندهی ستاد کل ارتش دولت مستعفی یمن نیز با صدور بیانیه‌ای خبر کشته شدن الاحمر را تائید کرده است.

در این بیانیه آمده است که بردار ناتنی علی عبدالله صالح هنگام انجام وظیفه در استان مارب واقع در مرکز یمن ترور و کشته شد.

علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن نیز آذرماه سال گذشته به هنگام فرار از صنعاء کشته شد.

تصاویری از ولادمیر پوتین،رئیس جمهور روسیه را در موقعیت‌های غیر رسمی مشاهده می کنید.


رئیس جمهور روسیه

تصاویری از ولادمیر پوتین،رئیس جمهور روسیه را در موقعیت‌های غیر رسمی مشاهده می کنید.

عکس هایی از ولادمیر پوتین،رئیس جمهور روسیه را در موقعیت‌های غیر رسمی تماشا می کنید.


 

ادامه مطلب ...

آیا به روسیه می‌توان اعتماد کرد؟

آیا به روسیه می‌توان اعتماد کرد؟

آیا روسیه غیر قابل اعتماد است؟ برقراری روابط استراتژیک با این کشور درست است یا غلط؟ اینکه، «آمریکا و اروپا در برجام بدعهدی کردند، پس قابل اعتماد نیستند لذا باید به سمت روسیه، هند، چین یا مثلا اندونزی و به طور کلی کشورهای همسایه برویم،» به معنای این است که، «شعار نه شرقی و نه غربی» را زیر پا گذاشته‌ایم؟ علت علاقه غیر عادی جناح خاص به غرب با وجود تجربه تلخ «برجام» و اثبات قطعی «بدعهدی» آنها چیست؟

اینکه می‌گویند، هر کشوری به غرب نزدیک شد، پیشرفت کرد و هر کشوری به شرق نزدیک شد پسرفت، چقدر درست است؟ اصلا آیا چرخش به سمت کشورهایی غیر از آن ۵ کشور بدعهد غربی یعنی، چرخش به شرق؟ در این یادداشت، تلاش می‌کنیم تا حد امکان، پاسخ‌های منطقی برای این سؤال‌ها بیابیم.

بیشتر بخوانیدآیا به روسیه می‌توان اعتماد کرد؟

 

تائید حکم دو نفر از اعضای گروه تروریستی داعش در کرمان

تائید حکم دو نفر از اعضای گروه تروریستی داعش در کرمان

احمد قربانی رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت: این افراد از طریق کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با سرویس های اطلاعاتی تبادل اطلاعات داشته اند.

وی افزود : محکومین (ع.ب) و (ر.ب) که از اعضای گروهک تروریستی داعش می باشند در سال ۱۳۹۶ پس از رصد اطلاعاتی توسط سربازان گمنام حضرت بقیه الاعظم علیه السلام در کرمان شناسائی و دستگیر شدند.

این مقام قضائی اعلام کرد: از نامبردگان مقادیری مواد شیمیائی و تعدادی چاشنی و دیگر لوازم که در جهت ساخت بمب استفاده می شود کشف گردیده است.

وی گفت: اعضای دستگیر شده گروه تروریستی داعش در ساخت انواع بمب ها مهارت کامل داشته و ضمن تهیه اقلام مذکور قصد تخریب تاسیسات عمومی و قتل و عام مردم بی گناه کرمان را داشته اند که قبل از هراقدام ایذائی دستگیر می شوند.

بیشتر بخوانید:تائید حکم دو نفر از اعضای گروه تروریستی داعش در کرمان

 

سخنگوی نظامی گردان‌های حزب الله عراق مطرح کرد؛

آمریکا و عربستان قصد دارند با وارد کردن فتنه گران به صف تظاهرات به گروه‌های مقاومت عراقی از نظر امنیتی فشار آورند.

فتنه گری های آمریکا و عربستان در عراقبه نقل از تلویزیون المیادین، سخنگوی نظامی گردان های حزب الله عراق با تأکید بر حمایت گروه های مقاومت از مطالبات مشروع تظاهرکنندگان عراقی گفت: آمریکا و عربستان قصد دارند با وارد کردن فتنه گران به صف تظاهرات، گروه های مقاومت عراقی را به لحاظ امنتیتی تحت فشار قرار دهند.

سید جعفر الحسینی در گفتگوی اختصاصی با المیادین درباره دیدار حیدر العبادی نخست وزیر عراق با فرماندهان سازمان بسیج مردمی گفت: این دیدار با هدف ایجاد هماهنگی های بیشتر و کمک برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده فتنه گران از تظاهرات مطالبه ای مردم صورت گرفت. مطالبات تظاهرکنندگان عراقی برحق است و بسیج مردمی از خواسته های مشروع آنان حمایت می کند.

بیشتر بخوانید:فتنه گری‌های آمریکا و عربستان در عراق

شلمچه لبریز از عطر دل انگیز شهدا

شلمچه لبریز از عطر دل انگیز شهدا

 مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر مطهر 75 شهید دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی محرم، رمضان، کربلای چهار و تک پشتیبانی عملیات والفجر 8 تفحص شده ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه از دروازه شملچه به میهن اسلامی باز می گردد.
سردار باقر زاده افزود: پیکرها برای وداع به بندر امام خمینی در خوزستان انتقال داده می شوند و پس از آن برای شناسایی و تشییع و تدفین به تهران منتقل خواهند شد.

اقشار مختلف مردم برای استقبال از فرزندان شهید میهن در مرز شلمچه منتظر ایستاده اند.

قانون فیفا در مورد شرایط اعلام قهرمان سوپر جام

طبق قانون، سازمان لیگ تا زمانیکه استقلال در زمین حاضر نشود، نمی تواند پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کند.

///ویژه تاپ صبح // درحالیکه با توجه به نتایج تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتظار می رفت فوتبال کشورمان تا حدی رنگ آرامش به خود ببیند و تا پیش از آغاز لیگ برتر شاهد جنجال خاصی در این رشته نباشد اما از فردای دیدار با پرتغال حواشی عجیبی و غریبی در فوتبال ایران دیده شد.

بیشتر بخوانید:قانون فیفا در مورد شرایط اعلام قهرمان سوپر جام

اگر جار و جنجال ها و جنگ رسانه ای کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ را کنار بگذاریم، دیدار سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس یکی از مهم ترین اتفاق ماه های اخیر فوتبال ایران بوده است. دیداری که از حدود ۳ ماه پیش قرار بود ۲۹ تیر در ورزشگاه آزادی برگزار شود تا طرفداران ۲ تیم در روزهای داغ تابستان ۹۷ شاهد یک دربی مهیج خارج از رقابت های لیگ برتر باشند اما مخالفت وینفرد شفر و مسئولان باشگاه استقلال با برگزاری بازی در چنین تاریخی، زمینه را برای ایجاد یک حاشیه بسیار بزرگ فراهم کرد.

دستگیری تروریست‌های داعش در جنوب غرب کشور

وزیر اطلاعات از دستگیری اعضای تیم تروریستی داعش خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در زنجان گفت: تیم ۴نفره ای با محوریت فردی که برادرش در سوریه در گروه داعش به هلاکت رسیده بود قصد تشکیل گروهی در ایران داشتند تا به داعش بپیوندند که این گروه روز گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و نقشه شومشان نقش برآب شد.

علوی افزود: این تیم قصد خرابکاری در برخی مناطق را داشتند که این عملیات با ورود به موقع سربازان گمنام به سرانجام نرسید.

بیشتر بخوانید:حکم اعدام تروریست های داعشی حمله کننده به مجلس اجرا شد

پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد

پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد

خبرگزاری فارس: پرسپولیس  قهرمان سوپرجام شد

به دلیل انصراف تیم استقلال از حضور در سوپرجام، تیم پرسپولیس برنده این دیدار و قهرمان سوپرجام معرفی شد.‏

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، به دلیل انصراف باشگاه استقلال از حضور در مسابقه سوپرجام، دیدار دو ‏تیم استقلال و پرسپولیس در روز جمعه ۲۹ تیر ۹۷ برگزار نمی‌شود و طبق مقررات تیم پرسپولیس ۳-۰ برنده این مسابقه ‏و قهرمان سوپرجام است.‏

فارس گزارش می‌دهد‌

پیشنهاد مضحک اروپایی‌ها برای خرید نفت از ایران/ اروپایی‌ها روغن ریخته را نذر امام‌زاده کردند

خبرگزاری فارس: پیشنهاد مضحک اروپایی‌ها برای خرید نفت از ایران/ اروپایی‌ها روغن ریخته را نذر امام‌زاده کردند

اروپایی‌ها اخیرا در دیدار با مسؤولان سیاسی ایران به جای پیشنهاد خرید مستقیم نفت از ایران، اعلام کرد‌ه‌اند ایران روزانه یک میلیون بشکه نفت خود را به روسیه بفروشد و این کشور نفت ایران را صادر کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سفیر اتریش اخیرا اعلام کرده است، اتحادیه اروپا خواهان باز شدن کانال‌های مالی ایران است، زیرا اتحادیه اروپا به‌ دلیل قطع صادرات به ایران حدود 10 میلیارد دلار متضرر شده است.

از سوی دیگر آژانس بین‌المللی انرژی در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است، صادرات نفت ایران به اروپا نیز به نصف کاهش پیدا کرده است و این موضوع نشان می‌دهد، گرچه هنوز چند ماهی به آغاز تحریم‌های نفتی علیه ایران باقی مانده است، اما از هم اکنون روابط تجاری ایران و اروپا رو به سردی رفته است.


  ادامه مطلب ...

تاریخ : دوشنبه بیست و پنجم تیر ۱۳۹۷ | 12:0 | نویسنده : اسکندری

تیم ملی فوتبال فرانسه با شکست ۴ بر ۲ کرواسی برای دومین بار و پس از ۲۰ سال قهرمان جام جهانی شد.

فرانسه برای دومین بار قهرمان جهان شددیدار نهایی جام بیست و یکم بین فرانسه و کرواسی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز با قضاوت «نستور پیتانا» از آرژانتین در ورزشگاه «لوژنیکی» مسکو آغاز شد. در این بازی فرانسوی‌ها برای سومین بار و کرواسی برای نخستین بار به فینال جام جهانی رسیدند.

نیمه اول

کرواسی با ترکیب «دنیل سوباشیچ»، «دوماگوی ویدا»، «شیمه ورسالینکو»، «دیان لوورن»، «ایوان استرینیچ»، «مارسلو بروزویچ»، «ایوان پریشیچ»، «ایوان راکیتیچ»، «لوکا مدریچ»، «ماریو مانژوکیچ» و «آنته ربیچ» با سرمربیگری «زلاتان دالیچ» در این مسابقه حاضر شد و فرانسه در فینال با ترکیب «هوگو لوریس»، «بلیز ماتویدی»، «اولیویه ژیرو»، «پل پوگبا»، «آنتوان گریزمان»، «کیلیان امباپه»، «بنجامین پاوارد»، «رافائل واران»، «ساموئل امتیتی»، «انگولو کانته» و «لوکاس هرناندز» و با سرمربیگری «دیدیه دشان» وارد میدان شد.

  ادامه مطلب ...

وحشت صهیونیست‌ها از موشک‌های مقاومت؛

سامانه دفاعی «گنبد آهنین» در تل آویو مستقر شد

اویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه 25 تیرماه اعلام کرد که ارتش این رژیم بر اساس ارزیابی شرایط موجود سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین را در منطقه «گوش دان» واقع در تل آویو و مرزهای مشترک با نوارغزه مستقر کرده است.

وی افزود: ارتش تعدادی از نیروهای ذخیره خود را برای تقویت بخش دفاع هوایی فراخوانده است.

ادرعی تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای هر سناریویی آماده کرده است.

به دنبال تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوارغزه و پاسخ موشکی قاطع نیروهای مقاومت فلسطین به این حملات ارتش رژیم صهیونیستی از ترس احتمال عملیات نیروهای فلسطینی در آماده باش بسر می برد.

هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی نیز به صورت گسترده در حریم هوایی نوارغزه به پرواز درآمدند.

انتهای پیام/

جوانان ووشوی ایران برای نخستین بار برسکوی قهرمانی جهان تکیه زدند

جوانان ووشوی ایران برای نخستین بار برسکوی قهرمانی جهان تکیه زدندبه نقل از فدراسیون ووشو؛ هفتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان که از روز پنجشنبه با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۴۵ کشور به میزبانی برزیل و در شهر «برازیلیا» آغاز به کار کرده بود، بامداد دوشنبه به اتمام رسید.

در روز پایانی این رقابت ها، ۹ سانداکار ایران که به دیدار پایانی اوزان مختلف بخش دختران و پسران رسیده بودند، همگی با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا رسیدند.

این امر سبب شد تا تیم جوانان ایران در شب تاریخی خود در برزیل، علاوه بر رسیدن به عنوان قهرمانی در بخش ساندا، برای نخستین بار در مجموع 2 بخش تالو و ساندا با کسب ۱۱ مدال طلا، ۸ نقره و ۷ برنز، عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داده تا بار دیگر توان ووشوی ایران به رخ حریفان کشیده شود.

این برای نخستین بار است که تیمی به غیر از چین در مجموع دو بخش ساندا و تالو به عنوان نخست رقابت‌های جهانی دست می‌یابد.

 هنگ کنگ با کسب ۱۰ مدال طلا، ۴ نقره و ۸ برنز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و آمریکا با ۸ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز سوم شد. تیم‌های مالزی و چین نیز در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

قابلیت نفوذ در سامانه‌های کنترل از راه دور

رئیس سازمان پدافند غیرعامل: هر سامانه‌ای که از راه دور کنترل شود امکان دسترسی و نفوذ دیگران در آن وجود دارد.

­قابلیت نفوذ در سامانه‌های کنترل از راه دورسردار غلامرضا جلالی در همایش ملی فرصت‌ها و چالش‌های هوشمندسازی افزود: یکی از روند‌های جهانی تلفیق فناوری سایبری در تمام حوزه‌های زندگی است و این تلفیق باعث شده امروزه نتوان حوزه‌ای را بدون علم سایبری تصور کرد. 

وی گفت: امروزه همه وسایل قدیمی در یک خانه از یخچال تا روشنایی هم به سیستم‌های هوشمند مجهز شده اند و در بیرون از خانه هم با شهر هوشمند مواجه هستیم که همه چیز در آن با فناوری در ارتباط است. 

جلالی افزود: در حوزه سلامت هم تمام تجهیزات تشخیصی، مراقبتی و درمانی هوشمند شده اند و در صنایع و کارخانجات هم اغلب فناوری هوشمند کار را پیش می‌برد. 

وی گفت: نمی‌توان در برابر فناوری سد ایجاد کرد و به طور معمول سرعت پیشرفت فناوری بیشتر از سرعت واکنش دولت‌ها به فناوری است، ما همواره با هجوم فناوری‌های جدیدی مواجه هستیم که تهدید‌ها و فرصت‌های آن‌ها را شناسایی نکرده ایم.

متلاشی شدن گروهک تروریستی ضدانقلاب

 سربازان گمنام امام زمان (عج ) در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی دو تیم وارداتی ضدانقلاب مسلح را شناسایی و طی دو مرحله عملیات غافلگیرانه با همکاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا منهدم کردند.

در این عملیات دو تن ازعناصر ضدانقلاب به هلاکت رسیدند و چند نفر دیگر به همراه چندین قبضه سلاح، نارنجک جنگی و مهمات دستگیر شدند.

این تیم های تروریستی به سفارش و با حمایت ویژه برخی کشورها، برای اقدامات تروریستی و خرابکارانه وارد کشور شده بودند.

احتمال ادغام 5 بانک نظامی در بانک سپه

احتمال ادغام 5 بانک نظامی در بانک سپه

بیش از دو هفته است که بحث ادغام بانک های نظامی شکل جدیدی به خود گرفته و مدیران عامل بانک های منتسب به نهادهای نظامی در جلساتی ادغام با یکدیگر را بررسی می کنند.

به گزارش ایران جیب به نقل از دنیای اقتصاد، ماه های پایانی سال گذشته بود که موسسه اعتباری ثامن به بانک انصار ملحق شد و برخلاف نظر بانک مهر اقتصاد، صحبت از الحاق این بانک به این مجموعه نیز مطرح شد.

همان زمان گفته می شد سایر بانک های نظامی نیز در مجموعه ای دیگر ادغام می شوند تا اینکه در دو هفته گذشته ورق برگشت و طرح جدیدی مبنی بر ادغام همه بانک های نظامی و بانک سپه مطرح شد و در حال بررسی مدیران این بانک هاست.

گفته می شود برخی از این بانک ها با این ادغام موافقت کرده اند. اگر این اتفاق عملی شود پنج بانک انصار، مهر اقتصاد؛ حکمت ایرانیان؛ قوامین وکوثر به بانک سپه ملحق می شوند تا نقش قدیمی بانک سپه مجدد احیا شود.

عملیات نیروهای یمنی علیه مزدوران در جیزان آغاز شد

عملیات نیروهای یمنی علیه در جیزان آغاز شد

  عملیات های ارتش یمن علیه متجاوزان همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، نیروهای یمنی بامداد امروز یکشنبه 24 تیرماه عملیات گسترده ای را علیه متجاوزان سعودی در شهر مرزی جیزان ترتیب دادند.

به دنبال این عملیات مواضع متجاوزان هدف حملات گسترده یمنی ها قرار گرفت.

منابع یمنی اعلام کردند که نیروهای این کشور موفق شدند بر ۴ پایگاه متجاوزان سعودی در جیزان مسلط شوند.

در این عملیات تعدادی از خودروهای متعلق به متجاوزان هدف قرار گرفته و منهدم شدند.

رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

 

رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب دیدار کردندحضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با کار و تلاش شبانه‌روزیِ همه مسئولان و همکاری و همراهی آحاد مردم، شرایط و الزامات مقابله با نقشه‌های دشمن در مقطع کنونی را برشمردند.

مشروح این خبر متعاقباً منتشر خواهد شد.

طرح بستن تنگه هرمز؛ برگ برنده نظام اسلامی در برابر زورگویی و زیاده خواهی مستکبرین

تنگه هرمز روزهای گذشته بارها نکاتی در مورد بستن تنگه هرمز درصورت منع صادرات نفت ایران، مطرح شده که نشان می‌دهد که این موضوع، راهبرد کلی نظام است و به احتمال زیاد تدابیری برای اجرایی کردن آن نیز در حال شکل‌گیری است.

همچنین مقامات مختلفی اعم از نظامی، سیاسی و حکومتی در این باره مواردی را اعلام کرده‌اند که بیانگر در دستور کار بودن کامل آنست. هر چند این طرح و ایده منتقدان بسیاری دارد و بی‌شک بسیاری هم بر این باورند که نمی‌شود آن را اجرایی کرد، اما اگر ایران اراده انجام آنرا داشته باشد، کسی نمی‌تواند مقابل آن بایستد.

چند روز پیش هم وزیر امور خارجه بی‌ادب و هتاک آمریکا مدعی شد که این کشور متعهد به تسهیل جریان انرژی است و امکانات آنرا فراهم خواهد کرد.

پمپئو البته نگفت که ایران نمی‌تواند تنگه هرمز را مسدود کند، بلکه ادعا کرد که آمریکا جریان انرژی را تسهیل خواهد کرد.

در این حرف پمپئو نکات بسیاری نهفته است: نخست اعتراف به توانایی ایران برای بستن تنگه هرمز، اگر در غیر این صورت بود، او که مدت‌ها رئیس سازمان جاسوسی آمریکا بوده، می‌گفت که ایران توانایی چنین کاری را ندارد یا آنکه ما اجازه نمی‌دهیم.