منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

تولید، رکن اساسی پیشرفت کشور است/در سایه امنیت پیشرفت حاصل خواهد شد

 

معاون هماهنگ‌کننده ارتش، تولید را رکن اساسی پیشرفت کشور دانست و بیان کرد: کشوری که تولید نداشته باشد کاملاً به دیگران وابسته میشود و وابستگی کامل، سرافرازی برای ملت نخواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتوگو با رادیو گفت‌وگو، با اشاره به تاکید و توجه رهبر معظم انقلاب(مدظلهالعالی) به مبحث اقتصاد و در رأس آن تولید، گفت: هر ساله تلاش‌هایی که نیاز بوده برای تحقق شعار سال انجام شده ولی این مسیر طولانی است و تا رسیدن به نقطه مطلوب راه زیادی در پیش داریم و به همین علت باید مستمر به بحث تولید که رکن اساسی پیشرفت کشور است، توجه خاص شود.
وی افزود: کشوری که  تولید نداشته باشد کاملاً به دیگران وابسته میشود و وابستگی کامل، سرافرازی برای ملت نخواهد داشت. باید هر کشوری تولید را در ابعاد مختلف در دستور کار خود قرار دهد وگرنه دچار غفلت میشود و آن استقلال و بالندگی و سرافرازی خود را به‌مرورزمان از دست میدهد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش تأکید کرد: اگر میخواهیم ملتی سر افزار، بالنده و محبوب در جهان باشیم و جایگاهمان در نظام بین‌الملل بالا باشد، باید قدرت تولیدمان را افزایش دهیم.
وی مشارکت مردم در امر تولید را رمز اساسی این امر مهم دانست و تصریح کرد: بدون مشارکت عمومی مردم در ابعاد مختلف، نمیتوان ادعای تولید کرد؛ بنابراین مردم باید در صحنه باشند و کار بین مردم تقسیم شود.
امیر دریادار سیاری بیان کرد: مردم دارای ابتکار و خلاقیت زیادی هستند و میتوانند هر کشوری را به بالاترین قله برسانند. در بحران و جنگ هم این مردم هستند که در صحنه حضور پیدا کرده و کار میآفرینند و مشکلات را حل میکنند. هر جایی که مردم حضور پیدا کنند مشکلات به‌سرعت ‌حل میشود.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش اضافه کرد: حتماً باید همه اقداماتی که در کشور صورت میگیرد زیر سایه امنیت باشد. امنیت حرف اول را میزند و تا زمانی که امنیت وجود داشته باشد همه پیشرفت‌ها حاصل خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.