منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

فراگیر شدن وخامت اوضاع برای سعودی ها: وضعیت فلاکت بار مزدوران سعودی در یمن و فروش سلاح برای امرار معاش

وضعیت فلاکت بار مزدوران سعودی در یمن و فروش سلاح برای امرار معاش

مجله معتبر اکونومیست در شماره اخیر خود به نقل از طاهر العقیلی؛ رئیس ستاد مشترک ارتش دولت در تبعید منصور هادی (ارتش مزدوران آل سعود در یمن) نوشت: روحیه سربازان بسیار پایین است؛ زیرا آن‌ها طی ۹ ماه اخیر دستمزدی دریافت نکرده‌اند!

او در پاسخ به سئوالی در مورد نحوه درآمدزایی مزدوران سعودی در یمن گفت: بسیاری از آن‌ها اسلحه یا اطلاعات را به نیروهای انصار الله، نیروهای وفادار به علی عبدالله صالح یا حتی القاعده می‌فروشند و از این راه ارتزاق می‌کنند!

طاهر العقیلی در ادامه، تلویحاً عربستان را متهم کرد که از مزدوران به عنوان گوشت قربانی استفاده می‌کند! ما بارها از ارتش عربستان درخواست کرده‌ایم که تسلیحات سنگین در اختیارمان بگذارند تا علیه انصار الله و ارتش وابسته به صنعا بجنگیم. آن‌ها در ظاهر می‌پذیرند؛ اما در عمل از تسلیح ما خودداری می‌کنند!

لازم به ذکر است که العقیلی روز جمعه در خلال بازدید از نیروهای خود در استان الجوف، به علت انفجار مین مجروح و سپس بهلاکت رسید.

ملاحظه: درگیر شدن عربستان در یک جنگ فرسایشی و همزمان وقوع جنگ قدرت در خاندان آل سعود، وضعیت بسیار فلاکت باری را برای این رژیم به ارمغان آورده و هر چه زمان می گذرد نیز بر وخامت اوضاع افزوده می شود. افزایش هزینه های داخلی و خارجی رژیم سعودی و خواسته های بی پایان کشورهای غربی برای دوشیدن هرچه بیشتر رژیم ناتوان سعودی از یک طرف و نیازهای روزافزون تسلیحاتی و تجهیزاتی، و ریخت و پاش های بی حساب و کتاب حکام سعودی از طرف دیگر، و نیز افزایش نارضایتی های عمومی (حتی در میان شاهزادگان) شرایط در حال انفجاری را برای رژیم تدارک دیده که انشاءالله بزودی منجر به فروپاشی و نابودی سران جنایتکار سعودی خواهد شد و خداوند متعال انتقام مردم مظلوم و بی گناه یمن را از حکام سعودی خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.