منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

توزیع ۴۰۰بسته حمایتی توسط پایگاه شهید حسینی بیرجند

 

همزمان با عید سعید قربان و در راستای رزمایش همدلی و کمک های مومنانه، ۴۰۰بسته حمایتی شامل گوشت قربانی و اقلام بهداشتی توسط پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند در بین خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت روستاهای اطراف این پایگاه توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت و بمناسبت عید سعید قربان، صبح امروز رزمایش همدلی، مواسات و کمک های مومنانه در پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند، برگزار شد.
در این رزمایش، تعداد ۴۰۰بسته حمایتی شامل گوشت قربانی که با رعایت پروتکل های بهداشتی، از ذبح تعداد ۶ راس گوسفند حاصل شده بود، به همراه برخی اقلام بهداشتی شامل ماسک و ... در بین خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت روستاهای اطراف این پایگاه توزیع شد.
سرهنگ خلبان محمد رضا بهرام نژاد فرمانده پایگاه شکاری شهید حسینی در حاشیه برگزاری این رزمایش گفت: از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا، تمام تلاش ما این بود که بتوانیم همگام با سایر نهادها، شرایط پیشگیری از شیوع بیماری و امنیت روانی را حاکم سازیم.
وی افزود: در این راستا اقداماتی نظیر ضدعفونی کردن معابر، توزیع اقلام بهداشتی و ... انجام شده و هم اکنون نیز در حال انجام است.
 فرمانده پایگاه شهید حسینی بیرجند ادامه داد: همچنین در راستای فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش های مومنانه، چندین مرحله اقلام و بسته های حمایتی در بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت استان توزیع شده است.
سرهنگ بهرام نژاد گفت: رزمایش امروز نیز، براساس سنت حسنه ای که برای چندمین سال و با مشارکت کارکنان و افراد خیر انجام شد که پس از جمع آوری کمک های مومنانه و انسان دوستانه آنها، اقدام به خرید ۶راس گوسفند کردیم و پس از ذبح آنها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به تعداد ۴۰۰بسته به همراه برخی اقلام بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.