منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

جدیدترین دستآوردهای ارتش در نمایشگاه دفاع مقدس مشهد به نمایش گذاشته شد

 

جدیدترین دستآوردهای ارتش در قرارگاه منطقه‌ای شمال ‌شرق نیروی زمینی آجا با مشارکت ۱۲ یکان عمده این منظقه در ۳۶ غرفه، در مشهد به نمایش گذاشته شده است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، در این نمایشگاه، تجهیزات و ادوات زرهی، تجهیزات جنگ نوین، تجهیزات مخابراتی، دوربین‌های دید در شب، بیمارستان صحرایی، کلینیک دندانپزشکی، آشپزخانه صنعتی و نانوایی متحرک، انواع توپ و خودروهای ترابری در معرض تماشا قرار داده شده و علاوه بر ۳۶ غرفه داخلی نزدیک به سه هزار مترمربع از فضای بیرونی نمایشگاه هم به ادوات نظامی ارتش اختصاص داده شده است.
در این نمایشگاه ۱۲ یکان عمده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش، لشکر ۷۷، تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید حبرانی، گروه ۴۴۴ مهندسی، پشتیبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق، تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام، گردان بهداشت و درمان، هوانیروز، یکان‌های پدافند هوایی شمال شرق و نیروی هوایی حضور دارند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در بازدید از این نمایشگاه گفت: عوامل بازدارندگی انقلاب اسلامی باعث برقراری امنیت در کشور و منطقه شده است.
امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: همه تجهیزات و امکانات ما بومی است و وابستگی به هیچ کشوری نداریم و تجهیزات ما در بالاترین رده، بومی سازی شده است. تجهیزات ما از وضعیت مناسبی برخوردار است و نسبت به تهدیدها تغییر می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.