منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

مواضع مبهم اروپا و سکوت تیم بایدن در برابر تروریسم علیه ایران

مواضع مبهم اروپا و سکوت تیم بایدن در برابر تروریسم علیه ایران

در حالی که تعداد قابل توجهی از کشورها به ترور شهید فخری زاده واکنش نشان داده و این اقدام تروریستی را محکوم کردند، ولی سه عضو اروپایی برجام و اکثر کشورهای اروپایی نه تنها این اقدام را محکوم نکردند، بلکه ایران را به خویشتنداری فراخواندند؛ رفتاری که به گفته برخی تحلیل‌گران چندان دور از انتظار نبود.

مواضع مبهم اروپا و سکوت تیم بایدن در برابر تروریسم علیه ایران

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بعدازظهر جمعه هفتم آذر ماه خبری منتشر شد مبنی بر ترور «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی جمهوری اسلامی ایران؛ وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران نیز ساعتی بعد این خبر را تایید کرد.

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز هم در گزارشی به نقل از مقام‌های اطلاعاتی نوشت که رژیم صهیونیستی پشت پرده این ترور بوده است. «محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه نیز ساعاتی بعد از انتشار این خبر در توئیتی نوشت که نشانه‌های جدی از نقش اسرائیل در این بزلی دیده می‌شود.

«علی شمخانی»، دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز روز دوشنبه دهم آذر ماه در مراسم تشییع پیکر شهید فخری‌زاده در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه عملیات بسیار پیچیده‌ای بود و با به کارگیری تجهیزات الکترونیکی رخ داد و هیچ فردی در صحنه حضور نداشت. اما سرنخ‌هایی وجود دارد ضمن اینکه آن کسی که این طراحی را کرده برای ما مکشوف است که کیست و سابقه آن چیست. حتما منافقین در این اقدام نقش داشتند و حتما عنصر جنایتکار این امر رژیم صهیونیستی و موساد است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.