منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

نیمه وحشتناک و پنهان فایزر آمریکایی

فایزر هم مثل سازمان بهداشت جهانی (WHO)، از بازو‌های اجرایی دولت فدرال امریکا در عملیاتی کردن پروژه‌های قتل عام بیولوژیک هستند.

  انصافا این ضرب المثل انگلیسی بسیار درست است که: «بهترین جا برای پنهان کردن هر چیز بسیار محرمانه و مهم، قرار دادن آن در معمولی‌ترین وعلنی‌ترین موقعیت ممکن است؛ و معقول‌ترین راه پنهان کردن دکتر «رابرت چارلز گالو» Robert Charles Gallo سازنده جانی ویروس آزمایشگاهی اچ آی وی تقدیم جایزه جهانی نوبل پزشکی به او بابت اکتشاف بیماری ایدز است.

باورش سخت است، اما این حقیقت دارد که یک نویسنده از جان گذشته به اسم مرحوم دکتر «بوید گریوز» Boyd Graves در سال ۲۰۰۱ در کتاب ارزشمند و افشاگرانه اش از نقش شرکت داروسازی جنایتکار «فایزر» آمریکایی در اجرای پروژه فدرال نسل کشی سیاه پوستان آمریکایی و آفریقایی پرده برداری می‌کند.

  و از یاد نبریم که این نویسنده شجاع که در آستانه پنجاه و شش سالگی به جرم افشاگری در خصوص مافیای آمریکایی فایزر به شکل بزدلانه‌ای با ایدز و سرطان، ترور بیولوژیک می‌شود و در ۲۰۰۹ توسط دولت فدرال حذف فیزیکی می‌شود یک جعبه سیاه ارزشمند است که درست دو دهه قبل از اپیدمی کرونا در دنیا از مافیای شرکت داروسازی آمریکایی فایزر و پروژه فوق سری نسل کشی سیاه پوستان آمریکا و آفریقا در کتاب و سخنرانی هایش پرده برداری کرده است.

در کتاب ارزشمند مرحوم دکتر گریوز یعنی The Evidence of the Laboratory Birth of AIDS (کتاب: مستندات تولد آزمایشگاهی ایدز) آنچنان واضح جنایت کاری‌های بیولوژیک شرکت داروسازی فایزر بر اساس اسناد و مدارک دقیق به تصویر کشیده شده است که کوچکترین تردیدی برای رمزگشایی از دلیل اصرار بر سرمایه گذاری سنگین این مافیای کثیف قتل عام بیولوژیک همسو با اهداف پلید نسل کشی باقی نمی‌گذارد.

او نشان میدهد فایزر هم مثل سازمان بهداشت جهانی (WHO)، از بازو‌های اجرایی دولت فدرال امریکا در عملیاتی کردن پروژه‌های قتل عام بیولوژیک هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.