منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

آیین بدرقه سربازان اهل سنت در هر شهید فکوری برگزار شد

 

 جشن بدرقه و پایان خدمت سربازان  اهل سنت پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز با حضور مسئولان، فرماندهان و خانواده سربازان برگزار شد.
 
 به گزارش روابط عمومی ارتش، در این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی جانشین پایگاه  هوایی شهید فکوری تبریز ضمن تقدیر از زحمات سربازان اظهار کرد : سربازی از توفیقات یک جوان مسلمان است  و همه مذاهب و اقلیت ها در تامین امنیت کشور نقش دارند.
 
 وی با قدردانی از زحمات سربازان اهل تسنن گفت: به عنوان یکی از مسئولان از تک تک شما فرزندان غیور و عزیز ایران که برادرانه برای کشور خدمت کردید  تشکر می‌کنم.
 
امیر سرتیپ دوم ولدی در ادامه باتاکید بر اینکه کشور مختص شیعه یا سنی نیست خاطر نشان کرد:  رشادت‌های خلبان شهید خالد حیدری گواه حضور غیرتمندانه برادران اهل تسنن در برهه های مختلف جنگ تحمیلی و بیانگر این واقعیت است که کشور مختص شیعه یا سنی نیست، همه ما برادریم و اطمینان داشته باشید کسانی که خواسته یا ناخواسته به کوره اختلاف ها می دمند در خط دشمن حرکت می کنند.
 
جانشین پایگاه هوایی تبریز در ادامه از سربازی به عنوان یکی از شریف ترین و مقدس ترین ماموریت های ملی یاد کرد و ادامه داد: نگاه فرماندهان ارتش به سربازان نگاه فرصت محور است و معتقدیم اگر سرباز و سربازی در مسیر درست قرار بگیرد آینده کشور ساخته می شود و بخش عظیمی از معضلات فرهنگی جامعه حل خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.