منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

برگزاری آیین اختتامیه مسابقات پنجگانه نظامی ارتش

 

 مراسم اختتامیه مسابقات پنجگانه نظامی ارتش با حضور مسئولین، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی ارتش در استان فارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، سرهنگ جابر آباد زردشتی فرمانده تیپ 55 هوابرد در مراسم اختتامیه مسابقات پنجگانه نظامی ارتش که با حضور مسئولین، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی ارتش در استان فارس، ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این دوره از مسابقات گفت: از آثار ورزش قهرمانی ایجاد هیجان و نشاط در جامعه است، اصولاً قهرمانان هم نشاط‌ آورند و هم قادرند بهترین الگو برای نسل جوان باشند.
وی با تأکید بر اهمیّت و جایگاه ورزش افزود: ورزش برای این لازم است که انسان با ایجاد تعادل در جسم به اعتدال در روح برسد که این همان معنای عقل سالم در بدن سالم است.
سرهنگ خلبان شریف عزیزی جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش نیز در این مراسم اظهار داشت: مسابقات پنجگانه نظامی باعث ارتقاء آمادگی کارکنان ارتش و همچنین اشاعه ورزش در نیروهای چهارگانه ارتش است. این مسابقات در رأس ورزش‌هایی است که در ارتش وجود دارد، چرا که یک نظامی باید هم تیراندازی کند هم بدود و هم شنا کند.
وی در ادامه افزود: هدف از دعوت پیشکسوتان ورزشی ارتش در استان فارس به این مسابقات  این بود که اعلام کنیم  ما به یاد این عزیزان هستیم و زحمات و مقام‌هایی که برای ارتش کسب کرده‌اند از ذهن ما خارج نخواهد شد.
 مسابقات پنجگانه نظامی ارتش با حضور تیم الف نیروی زمینی (منتخب یگان‌های نیروی زمینی)، تیم ب نیروی زمینی(تیپ 55 هوابرد)، منتخب پدافند هوایی و منتخب نیروی هوایی به مدت سه روز و در رشته‌های تیر اندازی، شنا، میدان موانع، دوی صحرانوردی و پرتاب نارنجک به میزبانی تیپ 55 هوابرد برگزار شد. در این دوره از مسابقات تیم الف نیروی زمینی موفق به کسب مقام اول، تیم ب نیروی زمینی مقام دوم و تیم منتخب نیروی هوایی مقام سوم را کسب کردند.
همچنین در پایان این مراسم از پیشکسوتان ورزشی ارتش در استان فارس به نحو شایسته‌ای تجلیل شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.