منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

استفاده از یگان های متحرک هجومی با ادوات خاص در مناطق مرزی کشور

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در منطقه حساس مرزی شرق کشور به صورت متمرکز، گردانی با ادوات خاص متعلق به یگان‌های متحرک هجومی و واکنش سریع حضور پیدا کرده است تا بتواند ان شاالله ضریب امنیت مرزهای کشورمان را روز به روز ارتقا دهد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از یگانهای تیپ متحرک هجومی ۱۵۸ نیروی زمینی ارتش مستقر در مرزهای جنوب شرقی کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروی زمینی در راستای تقویت توان رزمی متناسب با تهدیدات منطقهای و فرامنطقه‌ای، تغییراتی را در ساختار خودش به وجود آورده است.
وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در نیروی زمینی گفت: امروز تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش به صورت متحرک هجومی و واکنش سریع سازماندهی شدهاند.
امیر سرتیپ حیدری افزود: در ادبیات نظامی متحرک هجومی و واکنش سریع یعنی یگان‌هایی که ۱۰۰ درصد از قدرت تحرک و تهاجمی بالایی برخوردار هستند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص استقرار یگان‌های این نیرو در مناطق مرزی شرقی و جنوب شرقی کشور گفت: در منطقه حساس مرزی شرق کشور به صورت متمرکز، گردانی با ادوات خاص متعلق به یگان‌های متحرک هجومی و واکنش سریع حضور پیدا کرده است تا بتواند ان شاالله ضریب امنیت مرزهای کشورمان را روز به روز ارتقا دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.