منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در مرکز آموزش 05 نیروی زمینی ارتش

 

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در مرکز آموزش 05 نیروی زمینی ارتش  در کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام مقدم محمدی سلیمانی، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 05 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان در مراسم تشییع شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که با حضور کارکنان پایور و وظیفه این مرکز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام گفت: شهدا، مظهر تجلی نور خداوند هستند که هر بار با حضورشان، خون تازه‌ای در رگ‌های شهر و دیار ما جاری کرده و حس ایثار و از خود گذشتگی را در ما زنده می‌کنند.
وی افزود: شهدا مطابق کلمات نورانی خداوند متعال در قرآن کریم زنده‌اند و بر اعمال ما ناظرند و مانند چراغی، این مسیر پر فراز و نشیب و پر از فتنه را برای ما روشن می‌کنند.
رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 05 نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: در این دنیا، هیچ چیز جاودانه‌ای وجود ندارد و هر چیزی از جمله مال و قدرت دنیا، فانی است و فقط خداست که می‌ماند و اگر کسی خودش را در راه خدا فدا کند، جاودانه می‌ماند.
حجت‌الاسلام محمدی سلیمانی زنده نگه داشتن یاد شهدا را یک تکلیف دانست و تصریح کرد: امروزه ما باید ضمن برپایی این گونه مراسم، راه و روش شهدا را بشناسیم، سعی کنیم در مسیر زندگی پا جای پای شهیدان گذاشته و منش آن‌ها را آیینه زندگی خود قرار دهیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.