منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

همزمان با بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از تیپ ۳۲۱ انجام شد؛

 

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش از تیپ ۳۲۱ شهید اشراف مرند بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در مقرّ تیپ ۳۲۱ شهید اشراف مرند، ضمن ارزیابی آمادگی نیرو‌های این تیپ گفت: پادگان‌ها مکانی برای تربیت سربازانی هستند که در تأمین امنیت مردم این کشور در برابر متجاوزان داخلی و خارجی ایستاده‌اند.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری، با ابراز رضایت از عملکرد نیرو‌ها و سربازان تیپ ۳۲۱ شهید اشراف مرند گفت: سربازان ما در چنین پادگان‌هایی مشق مردانگی، مدیریت، فرماندهی و مشق ولایتمداری می‌بینند و برای فردای کشور، مدیرانی موفق برای جامعه، پدرانی موفق برای فرزندان ایران و همسرانی موفق در چارچوب خانواده خواهند بود. این عزیزان با هوش و درایت خود، تأمین کننده امنیت کشورند و ثابت کرده‌اند که همواره مطیع فرمان فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) هستند و از بذل جان شیرین خود نیز در برابر تجاوز دشمن دریغ ندارند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در واکنش به بعضی از اظهارنظرها در خصوص حذف سربازی گفت: برخی معتقدند که نباید سرباز وظیفه در کشور داشته باشیم. در حالی که سربازان، محافظان و آینده سازان کشور هستند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در این سفر، ضمن افتتاح  ۸۴واحد مسکونی تیپ ۳۲۱ شهید اشراف شهرستان مرند، اظهار داشت: تاکنون پنج هزار واحد مسکونی تحویل کارکنان نیروی زمینی ارتش شده است.
امیر حیدری افزود: دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای حل مشکلات معیشتی کارکنان نیروی زمینی ارتش، در دو محور ساخت خانه‌های مسکونی و ساخت منزل مسکونی در اولویت ماست.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در حال حاضر ۲۳هزار خانه سازمانی در ۴۵شهر و ۵۰ نقطه از کشور پیش‌بینی کردیم که در حال احداث هستند و برای سال ۱۴۰۱ نیز ساخت منازل شخصی برای نیروهایی که ۲۵ تا ۳۰ سال خدمت دارند، پیش بینی شده است که مراحل ساختشان از سال آینده شروع و تا سه سال آینده به این افراد تحویل داده خواهد شد.
در ادامه امیر سرتیپ دوم حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش، از آمادگی نیرو‌های ارتش در برابر هرگونه تهدید خارجی خبر داد و گفت: صیانت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران، یکی از مهم‌ترین وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران است که این امر تاکنون با جان‌نثاری‌های فرزندان این کشور انجام شده است.
وی افزود: یکی از وظایف مهمی که مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) بر آن تاکید فرموده‌اند، پرورش نیرو‌های متعهد، ولایتمدار و متخصص است که تعهد و تخصصشان، مبتنی بر ارزش‌های دینی و اسلامی باشد و به لطف خدا، ارتش در این زمینه هم به خوبی انجام وظیفه کرده است.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.