منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

غرس هزار اصله درخت در ستاد نیروی زمینی ارتش

 

هزار اصله درخت به یاد شهدای ارتش در  ستاد نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرتیپ عباس فلاح غرس شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ عباس فلاح، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در مراسم روز درختکاری که در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با تأکید بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، سنّت حسنه کاشت درخت، باید در جامعه بیش از پیش ترویج شود.
وی با بیان این که امروز هزار اصله درخت در ستاد نیروی زمینی ارتش کاشته شد، اظهار کرد: این اقدام باعث تقویت فرهنگ درختکاری در نیروهای مسلح خواهد شد. درختکاری سنت پسندیده‌ای است که از دیرباز همه علاقه‌مندان به طبیعت، آن را انجام می‌دادند.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به بیانات فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) در زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، عنوان کرد: به یاد تمامی شهدای والامقام ارتش در دوران دفاع مقدس، 48 هزار اصله درخت در پادگان‌های ارتش در سراسر کشور غرس می‌شود.
امیر سرتیپ فلاح افزود: باید علاوه بر ترویج فرهنگ درختکاری در سراسر یگان‌های نیروهای مسلح، به نگهداری از فضای سبز نیز توجه بیش‌تری شود و اقدامات مهمی در این راستا انجام دهیم.
وی خاطر نشان کرد: وظیفه مهمی بر دوش تک تک ماست تا برای نسل آینده این کشور، یک زمین سرسبز را مهیا کنیم.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در پایان با بیان این که اهمیت ارج نهادن به درختکاری بر کسی پوشیده نیست، گفت: نقش درختان در حفظ طبیعت و زندگی انسان، بسیار مهم و اساسی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.