منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

امیرسرتیپ نصیرزاده در مراسم دانش آموختگی خلبانان هواپیمای اف۴: جنگ ترکیبی، راهبرد ماست

 

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم دانش آموختگی خلبانان هواپیمای اف۴ در پایگاه هوایی شهید نوژه اظهار کرد: مقابله جنگ ترکیبی، راهبرد ماست و باید در همه زمینه‌ها قدرتمند شویم و موضع آفندی داشته باشیم.
به گزارش روابط عمومی ارتش،  مراسم دانش آموختگی خلبانان هواپیمای اف۴ در پایگاه هوایی شهید نوژه با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد.
امیر سرتیپ نصیرزاده در این مراسم که با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، برگزار شد گفت: حضور مسئولان کشوری و لشکری در این مراسم، باعث دلگرمی جوانانی است که با شور فراوان در لوای پرچم اسلام و تحت رهبری رهبر انقلاب، سربازی می‌کنند.
وی با بیان اینکه جنگ ترکیبی که مورد تاکید رهبری است، راهبرد ماست و باید در همه زمینه‌ها قدرتمند شویم، موضع آفندی داشته باشیم و در سطح دنیا اثرگذار باشیم، تصریح کرد: ما در سیاست، دیپلماسی، اقتصاد، فرهنگ و مسائل نظامی باید قدرتمندتر شویم.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: باید در رابطه با نکات جنگ‌های امروزی کار کرد، تحول رسانه و جنگ روانی در جنگ‌های امروزی مهم است و در این زمینه باید مطالعه و کار طالعه کنیم و عقب نمانیم.
امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده با بیان اینکه کشور ما مقتدر است، گفت: اتفاقات زیادی در دنیا صورت می‌گیرد که می‌توانست به سمت کشور ما باشد اما قدرتمندی، اتحاد و همدلی ما باعث شد کشور ما مقتدر باشد اما به این میزان بسنده نمی‌کنیم و این راه را ادامه می‌دهیم.
وی، گفت: همه‌ افراد در هر سنگری که هستند باید فکر کنند، پویا باشند، راهکار پیدا کنند و ما در حوزه کاری خود باید جنگ‌های اخیر را بررسی کنیم.
 جانشین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد:  نیروهای مسلح ما مقدس هستند چون در راس آن، رهبر انقلاب حضور دارند که نایب امام زمان(عج) و انسانی خدایی است. بنابراین، خدا به ما کمک می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.