منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

روباه و زاغ ـ جشن تولد سگ ـ سقوط هواپیما ـ تولد دوقلو ـ بخندو بخند

روباه و زاغ ـ  جشن تولد سگ ـ سقوط هواپیما ـ تولد دوقلو ـ بخندو بخند

 

 

روباهی به زاغی گفت: چه دمی، چه سری، عجب پایی! زاغ عصبانی شد و گفت: بی‌تربیت! خجالت بکش. اون موقع من کلاس اول بودم. حالا شوهر دارم!

********************************************

چند تا توله سگ برای باباشون تولد می گیرن روی کیک می نویسن: پدرسگ! تولدت مبارک!

*******************************************

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من از شیشه پاک کن استفاده می کنم! زنی 2قلو میاره، پسرش داد می زنه مادرم یه بچه آورده با یه زاپاس!

 

*******************************************

یه روز یارو سوار هواپیما می شه،یهو هواپیما سقوت می کنه... . . . این قرار بود جوک باشه اما حادثه خبر نمی کنه!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.