منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

شکست عشقی در بین داعش


شکست عشقی در بین داعش

توی مردان داعش هرکی شکست عشقی بخوره جای سیگار دینامیت روشن میکنه!

..........................................

دعای خیر یه پیرمرد داعشی برای یک جوون عاشق شکست خورده!

(الهی منفجر شی جوون)

                  

دعای پدر و مادر داعشی، سر سفره عقد ایشالا به پای هم منفجر بشین!!!!!!

................................

یه شعر و آهنگ داعشی با مضامین عاشقانه و منفجرانه:

شب به گلستان تنها منفجرت بودم… منفجرت بودم

میگن این آهنگ شون رو بر اساس  آهنگ مشهور داریوش رفیعی(شب به گلستان تنها منتظرت بودم ... منتظرت بودم) ساخته‌اند.

 ............................................

مکالمه عاشق و معشوق داعشی:

عاشق: سلام عزیزم، منفجرتیم!

معشوق: خواهش می‌کنم، انفجار از ماست

 ...........................................................................

داعش کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیا بخون!!!!!!!!!!!!!!!!!

این پست رو برای تو گذاشتم

تا نیای پست دیگه نمیذارم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.