منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

تاریخ : دوشنبه بیست و پنجم تیر ۱۳۹۷ | 12:0 | نویسنده : اسکندری

تیم ملی فوتبال فرانسه با شکست ۴ بر ۲ کرواسی برای دومین بار و پس از ۲۰ سال قهرمان جام جهانی شد.

فرانسه برای دومین بار قهرمان جهان شددیدار نهایی جام بیست و یکم بین فرانسه و کرواسی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز با قضاوت «نستور پیتانا» از آرژانتین در ورزشگاه «لوژنیکی» مسکو آغاز شد. در این بازی فرانسوی‌ها برای سومین بار و کرواسی برای نخستین بار به فینال جام جهانی رسیدند.

نیمه اول

کرواسی با ترکیب «دنیل سوباشیچ»، «دوماگوی ویدا»، «شیمه ورسالینکو»، «دیان لوورن»، «ایوان استرینیچ»، «مارسلو بروزویچ»، «ایوان پریشیچ»، «ایوان راکیتیچ»، «لوکا مدریچ»، «ماریو مانژوکیچ» و «آنته ربیچ» با سرمربیگری «زلاتان دالیچ» در این مسابقه حاضر شد و فرانسه در فینال با ترکیب «هوگو لوریس»، «بلیز ماتویدی»، «اولیویه ژیرو»، «پل پوگبا»، «آنتوان گریزمان»، «کیلیان امباپه»، «بنجامین پاوارد»، «رافائل واران»، «ساموئل امتیتی»، «انگولو کانته» و «لوکاس هرناندز» و با سرمربیگری «دیدیه دشان» وارد میدان شد.

  

تاریخ : دوشنبه بیست و پنجم تیر ۱۳۹۷ | 12:0 | نویسنده : اسکندری

نیمه دوم

فرانسه برای دومین بار قهرمان جهان شد

ورود جیمی جامپ به بازی در نیمه دوم از نکات جالب توجه مسابقه فینال بود. پل پوگبا بازیکن باتجربه فرانسه از اشتباه خط دفاعی کرواسی استفاده کرد و در دقیقه ۵۹ سومین گل تیمش را در فینال به ثمر رساند و در ادامه کیلیان امباپه گل چهارم فرانسه را در دقیقه ۶۵ زد. مانژوکیچ مهاجم شطرنجی‌ها (لقب کرواسی) تنها چهار دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۶۹ بهترین استفاده را از اشتباه هوگو لوریس دروازه بان فرانسه کرد و یکی از گل‌ها را پاسخ داد و در پایان این بازی با حساب چهار بر ۲ به سود فرانسه به پایان رسید تا این تیم برای دومین بار قهرمان جهان شود.
 

در نیمه دوم این مسابقه «استیون انزونزی»، «کورنتا تولیسو» و «نبیال فکیر» جایگزین کانته، متویدی و ژیرو برای فرانسه شدند. در تیم کرواسی هم «آندری کراماریچ» به جای آنته ربیچ و «مارکو پیاتسا» به جای استرینیچ وارد زمین شدند. همچنین انگولو کانته و لوکاس هرناندز از فرانسه و ورسالینکو از کرواسی از داور کارت زرد گرفتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.