منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

هیأت رئیسه مجلس قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های رئیس جمهور را بررسی می‌کند

پزشکیان در پاسخ به اخطار حاجی‌دلیگانی:

هیأت رئیسه مجلس قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های رئیس جمهور را بررسی می‌کند

خبرگزاری فارس: هیأت رئیسه مجلس قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های رئیس جمهور  را بررسی می‌کند

نایب رئیس اول مجلس، اعلام کرد: هیأت رئیسه درباره قانع نشدن نمایندگان مجلس از پاسخ‌های رئیس جمهور به چهار سؤالشان بحث و بررسی می‌کند و نتیجه این بررسی‌ها توسط آقای لاریجانی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه پارلمان) در اخطاری قانونی اظهار داشت: امروز نمایندگان از پاسخ‌های رئیس جمهور به چهار سؤال قانع نشدند و در آیین‌نامه داخلی مجلس آمده که این چهار سؤال اگر نقض قانون یا استنکاف از قانون باشد باید به قوه قضاییه ارسال شود.

وی افزود: اینکه الان ظرف چه مدتی این مسأله تطبیق داده می‌شود باید روشن شود، از نظر ما به عنوان سؤال‌کنندگان از رئیس جمهور هر چهار سؤالی که نمایندگان از پاسخ‌های رئیس جمهور درباره آنها قانع نشدند، استنکاف از قانون و نقض قانون بوده است،  حال سؤال این است چه کسی و یا کدام یک از مجموعه‌های مجلس این موضوع را تطبیق می‌دهد و از طرفی قوه قضاییه چه زمانی به این مسأله رسیدگی خواهد کرد. 

حاجی‌دلیگانی در تذکر دیگری، گفت: مقرر شده بود گزارش بررسی موضوع تهمت‌هایی که در جلسه بررسی استیضاح ربیعی به برخی از نمایندگان مجلس زده شد، ظرف دو هفته یعنی تا 31 مرداد اعلام شود اما هنوز ما اطلاعی در این زمینه نداریم.

در ادامه این جلسه مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به این اخطار حاجی‌دلیگانی، گفت: ما در جلسه هیأت رئیسه مجلس در رابطه با چهار سؤالی که نمایندگان از پاسخ‌های رئیس جمهور قانع نشدند بحث می‌کنیم و حتماً آقای لاریجانی نتیجه بررسی هیأت رئیسه را اعلام می‌کند، درباره تهمت‌هایی هم که در جلسه آقای ربیعی نسبت به برخی از افراد زده شد باید بگویم چند نفر شکایات خود را ارسال کردند که بررسی‌ها در این زمینه هم انجام می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.