منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

معاون هماهنگ کننده ارتش و فرماندهان نیروهای آجا درگذشت آیت الله یزدی را تسلیت گفتند

 

  معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیروهای زمینی، پدافند هوایی، و هوایی آجا با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله یزدی را تسلیت گفتند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام ها به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسد‌ها شیء
ارتحال عالم فرزانه آیت‌الله محمد یزدی (ره) موجب تأثر و تاسف عمیق قلبی شد، آن مرحوم از پیشتازان نهضت اسلامی و مبارزان نستوه علیه رژیم استبدادی بودند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگرهای خطیر و ارزشمندی همچون قوه قضائیه، مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان و ... منشأ اثرات، برکات و خدمات فراوان بوده و شاگردان زیادی را در حوزه علمیه تربیت کرده‌اند که ان‌شا‌ءالله همگی این خدمات و کارنامه درخشان، ذخیره اخروی برایشان خواهد بود.
اینجانب این ضایعه را محضر حضرت بقیة‌الاعظم امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، بیت مکرم، شاگردان و ارادتمندان تسلیت عرض می نمایم و برای آن مرحوم علوّ درجات از خداوند متعال خواهانم.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حبیب‌الله سیاری
 
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم عامل، مجاهد نستوه، شاگرد شایسته امام و یار و یاور رهبری حضرت آیت الله محمد یزدی موجب تاسف و تاثر شد.
مبارزات انقلابی ایشان در دوران طاغوت، مجاهدت‌های کم نظیر و سلامت مدیریتی ایشان در مناصب متعدد و مسئولیت‌های کلان همواره الگوی کاملی از شخصیتی وارسته، بصیر و استادی مومن و متواضع بود.
اینجانب درگذشت ایشان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله تعالی)، حوزه های علمیه، خانواده مکرم و تمامی بازماندگان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.
سرتیپ کیومرث حیدری
فرمانده نیروی زمینی ارتش
 
انا لله و انا الیه راجعون
قال رسول الله(ص):
اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء
وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفرهای ایجاد میشود که هیچ چیزی نمیتواند جای آن را پر کند. رسول اکرم(ص)
خبر درگذشت عالم ربانی و فقیه بزرگوار حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی دار فانی موجب تأسف و تألم خاطر شد. برای حوزه علمیه قم و روحانیت معظم اسلام ضایعه جبران ناپذیر و فقدانی دردناک است. این عالم بزرگ از جمله نوادری بود که همواره در حوزه‌های علمیه همچون ستاره درخشان معنویت و عرفان، راهنمای خواص و مایه دلگرمی امید برجستگان اند. مقام رفیع اخلاقی و معنوی آن بزرگمرد موجب آن بود که هرکلمه و اشاره او چون برقی در چشم ارادتمندانش بدرخشد و دریچه ای به عالم معنا بگشاید.
 اینجانب تسلیت صمیمانه خود را به پیشگاه حضرت بقیه الله ارواحنا فداه تقدیم می دارم و به محضر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا،حضرات علمای اعلام و مراجع عظام و شاگردان و ارادتمندان و مستفیضان از نفس گرم او و به ویژه خاندان مکرم و ارجمند ایشان تسلیت عرض می کنم.
سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد
فرمانده نیروی پدافند هوایی آجا
 
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت استاد فرزانه و مجاهد راسخ و عامل به شعارهای اصیل انقلاب ، حضرت آیت الله محمد یزدی را محضر  حضر ولی رهبر معظم انقلاب مدظله العالی ، خانواده مکرم و شاگردان محترم ایشان تسلیت عرض نموده و رجاء واثق دارم خوشه چینی های ایشان در کوران مبارزه با طاغوت و دفاع از ولایت فقیه ، در دیار عقبا ، خرمنی از باقیات و صالحات برایشان رقم زده که موجب غفران الهی و همنشینی با آل الله  خواهد بود . ان شاالله
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.