منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

برگزیدگان طرح قرآنی رهپویان وحی ستاد ارتش تجلیل شدند

 

مراسم تجلیل از منتخبین چهارمین مرحله از طرح قرآنی رهپویان وحی (حافظان قرآن کریم) و بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده های ستاد ارتش صبح امروز در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اهمیت تربیت فرزندان براساس آموزه های قرآنی، گفت: خانواده رکن اصلی جامعه اسلامی است و ما تلاش می کنیم تا آموزه های قرآنی در بطن خانواده ها جاری و ساری شود؛ زیرا فرهنگ پذیری صحیح از منبع وحی موجب تربیت فرزندان می شود.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با تاکید بر اینکه تمامی برنامه هایی که برگزار می کنیم در راستای رسیدن به فهم و درک قرآن است، افزود: فهم قرآن بسترساز عمل به آیات نورانی کلام وحی است لذا در حوزه ترویج تلاش کردیم تا مفاهیم قرآنی را با برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع قرآنی تبیین کنیم.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون در راستای درک معارف قرآنی اقدامات جهادی خوبی در سطح ستاد ارتش انجام شده است، گفت: باید بدون توقع تشویق، برای خدا خالصانه کارکرد و قدم برداشت تا برکات الهی بر ما نازل شود و ما عهد بسته ایم تا زمانی که از جسم سالم برخورداریم در حوزه ترویج معارف وحی الهی گام برمی‌داریم.
حجت الاسلام صنعت پور در پایان گفت: ما برای تشویق عزیزانی که در حوزه قرآن تلاش می کنند به طور جدی وارد شده و سالانه حداقل دو برنامه در این رابطه برگزار کرده ایم. همچنین تلاش می کنیم تا آموزه های قرآنی را برای تمامی کارکنان ارتش اعم از کارکنان وظیفه و پایور در طول سال داشته باشیم.
گفتنی است، در پایان این مراسم، از منتخبین چهارمین مرحله طرح رهپویان وحی (حافظان قران کریم) و برگزیدگان بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده های ستاد ارتش با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.