منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

صعود کوهنوردان تیم واکنش سریع ارتش به قله 4050 کهار

 

تیم امداد و نجات و واکنش سریع هیات کوهنوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی موفق به فتح قله کهار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، 13 نفر از کوهنوردان زبده و حرفه ای ارتش در قالب یک تیم واکنش سریع و امداد نجات به سرپرستی سرهنگ نادر رمضانخانی، رئیس هیات کوهنوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دمای هوای منفی 27 درجه و در یک شرایط سخت جوی و کاملا دشوار به قله 4050 متری کهار صعود کردند .
رئیس هیات کوهنوردی ارتش هدف از انجام این صعود زمستانه را در درجه اول گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت : کوهنوردان منتخب و دوره دیده ارتش جمهوری اسلامی ایران بایستی در تمامی فصول سال آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند تا در شرایط خاص  بتوانند به درستی و کوتاه ترین زمان ممکن عملیات امداد نجات را آغاز کنند و بهترین نتیجه را کسب کنند .
سرهنگ رمضانخانی ادامه داد : هیات کوهنوردی ارتش با برگزاری منظم کلاس ها و دوره های پیشرفته کوهنوردی و همچنین انجام صعودهای زمستانه و در شرایط سخت و دشوار تکنیک ها و فنون واکنش سریع و امداد نجات و جستجو در کوهستان را تمرین می کنند .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.