منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

با حضور امیر سرتیپ حیدری؛ ۲۸ واحد مسکونی تیپ ۱۳۰ دلجویان افتتاح شد

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در استان خراسان شمالی، ۲۸ واحد مسکونی تیپ ۱۳۰ دلجویان را در بجنورد افتتاح کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین افتتاح طرح های عمرانی تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان در بجنورد گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در کنار ولایت محوری، شایسته سالاری و عدالت محوری را نیز سر لوحه تمامی برنامه های خود قرار داده و هر اعتباری که نیروی زمینی ارتش کسب می‌کند باید ریشه در فرامین رهبری داشته باشد و در غیر این صورت باطل است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: دفاع از استقلال و تمامیت ارضی از وظایفِ نیروهای مسلح است و نیروی زمینی توانسته با ولایتمداری و ولایت‌محوری با حضور خودش این ماموریت را جامه عمل بپوشاند.
وی مبارزه با داعش را از افتخارات ارتش عنوان کرد و گفت: این گروه تروریستی سعی داشت تا حضور در سوریه را در ایران نیز تکرار کند و این نیروهای ارتشی بودند که در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم مبارزه با داعش قرار داشتند و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.
امیر سرتیپ حیدری افزود: هم اکنون نیز در کنار مرزبانان فداکار در مناطق مرزی غرب و شرق و شمال و جنوب کشور برای برقراری امنیت مستقر هستیم و تعیین استقرار به این معناست که ارتش همچنان هوشیار است و همه چیز را در خارج از مرزهای کشور رصد می‌کنیم.
وی ارتقای منزلت کارکنان نیروهای مسلح را از وظایف فرماندهان دانست و گفت: در نیروی زمینی ارتش طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تمامی کارکنان مادامی که شاغل هستند از واحدهای مسکونی سازمانی بهره مند شوند و همچنین شرایط باید برای احداث واحدهای مسکونی شخصی نیز فراهم شود.
وی ادامه داد: کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اکنون ۲۰ هزار واحد مسکونی برای سکونت کم دارند و برنامه ریزی برای احداث این واحدها در ۲۸ شهر کشور انجام شده و به نوبت افتتاح میشود.
امیر حیدری ادامه داد: همچنانکه ارتش جمهوری اسلامی در بحران های زلزله و سیل در خط مقدم قرار دارد، در کمک به بیماران کرونایی نیز پیشقدم بوده است به طوری که هم اکنون امکانات درمانی این نیرو که ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی است به همراه ۱۲ هزار کادر پزشکی و درمانی برای کمک به بیماران کرونایی به کار گرفته شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.