منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

فروشگاه اتکا شهدای نیروی هوایی در کوی سازمانی شهید شجاعی افتتاح شد

 

 همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و در آستانه 19 بهمن، سالروز نیروی هوایی ارتش با حضور جانشین نیروی هوایی ارتش، در کوی سازمانی شهید شجاعی قرارگاه پشتیبانی، فروشگاه اتکا افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، با حضور امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان جانشین نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم حبیبی معاون سازمان اتکا، احمدی مدیر فروشگاه‌های زنجیره ای اتکا کشور و جمعی از فرماندهان و مسئولین سازمان اتکا  و نیروی هوایی ارتش، فروشگاه اتکای مشارکتی شهدای نهاجا در کوی سازمانی شهید شجاعی قرارگاه پشتیبانی افتتاح شد.
در این مراسم امیر سرتیپ هادیان، ضمن قدردانی از تلاش دست اندرکاران راه‌اندازی این مجموعه گفت: راه‌اندازی  این مجموعه فروشگاهی در آستانه 19بهمن و سالروز نیروی هوایی ارتش، نویدبخش ارائه خدمات هر چه بهتر به ساکنان کوی سازمانی شهید شجاعی و کارکنان نیروهای مسلح است.
وی در ادامه از آمادگی نیروی هوایی ارتش در واگذاری اماکن مناسب در سایر نقاط و پایگاه‌های این نیرو با مشارکت سازمان اتکا تأکید کرد .
 امیر سرتیپ دوم حبیبی نیز ضمن تقدیر از تلاش های سرهنگ خلبان حافظ زارع، فرمانده قرارگاه پشتیبانی مرکز نهاجا، در راه‌اندازی این مجموعه، هدف از افتتاح این فروشگاه‌ها را دسترسی آسان مردم به کالای مرغوب با قیمت مناسب و کالاهای تولیدکنندگان داخل کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی دانست .
 
این مجموعه فروشگاهی در زمینی به مساحت 500متر مربع زیر بنا، احداث شده و با غرفه‌های سوپری، پروتئینی، مواد شوینده، کالاهای لوکس، شیرینی و تنقلات، آماده ارائه خدمات به خانواده‌هاست.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.