منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش: ارتش با اقتدار و صلابت کامل، حافظ مرزهای کشور است

 

 امیرسرتیپ دوم ستاد طاهری با اعلام اینکه "با اقتدار و صلابت کامل، حافظ مرزهای کشور هستیم"، گفت: کوچکترین تحرک، تعدی و تجاوز دشمن را در سریعترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم ستاد سلیمان طاهری، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در بازدید از آمادگی رزمی و تجهیزات مستقر در خطوط مرزی غرب کشور، ضمن قدردانی از زحمات خالصانه و شبانه‌روزی فرماندهان و کارکنان یگان‌های مستقر در نوار مرزی، گفت: ایمان، انضباط، آموزش و داشتن روحیه بالای کارکنان موجب شده تا یگان‌های نیروی زمینی مستقر در نوار مرزی غرب کشور، از آمادگی بالایی برای مقابله مقتدرانه با دشمن برخوردار باشند.
وی افزود: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه به نیروهای داخلی در حوزه تولید سامانه‌های پدافندی، موشکی، بالگردی، توپخانه‌های دوربرد نقطه‌زن و تولید تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده و نیازی به هیچ کشوری ندارد.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا اظهار کرد: یگان‌های متحرک هجومی، سامانه پدافندی، توپخانه نقطه‌زن و یگان‌های پهپادی در مرز مستقر هستند و با اشراف کامل اطلاعاتی، تحرکات مرزی را رصد و به بهترین نحو از سرزمین اسلامی‌مان حفاظت می‌کنند و اجازه هیچ‌گونه تعرض را به دشمن نخواهند داد.
استان کرمانشاه با دو میلیون جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرزها، دو مرز رسمی و چهار بازارچه مرزی فعال است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.