منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت

 

 حجت الاسلام والمسلین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با صدور پیامی نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را به رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی ارتش؛ متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ
ریاست محترم سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛
 میلاد با سعادت قطب عالم امکان، منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج) که به عنوان روز سربازان گمنام آن امام همام نامگذاری شده است را به جنابعالی و آحاد کارکنان خدوم و پرتلاش  حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی کشور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.
بدون شک بخش اعظمی از عزت، اقتدار، امنیت و افتخار  امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل تلاش و ایثار همکاران جنابعالی است که شبانه روزی و در عین گمنامی مشغول انجام وظیفه هستند.
اینجانب به نمایندگی از آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ضمن تبریک این روز فرخنده و مبارک، عزتمندی و سلامتی جنابعالی، همکاران گرانقدرتان و همه تلاشگرتان خاموش عرصه امنیت را از درگاه الهی خواستارم و تعجیل در فرج حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را مسئلت می‌نمایم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمد حسنی
حجت الاسلام عباس محمد حسنی همچنین به مناسبت  روز سربازان گمنام امام زمان(عج) با حضور در سازمان حفاظت اطلاعات ارتش، با رییس این سازمان دیدار و سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج) و روز سربازان گمنام رابه وی تبریک گفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.