منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

برپایی ایستگاه راهیان نور دژبان ارتش در جوار حرم مطهر امام راحل

 

 ایستگاه فرهنگی و خدمات رسانی دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف بدرقه و خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور اعزامی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور در جوار حرم مطهر امام راحل (ره) آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم سیدمحمدرضا حسینی، فرمانده دژبان کل ارتش با اعلام این خبر افزود: این ایستگاه بزرگ خدمت رسانی شامل غرفه های فرهنگی و دفاع مقدس، ارائه خدمات و پذیرایی از زائران اعزامی به سرزمین های نور و مناطق عملیاتی کشور است.
وی در ادامه گفت: در ایستگاه راهیان نور دژبان ارتش که از روز گذشته فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز 1401 در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و نزدیک عوارضی تهران-قم به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ علاوه بر غرفه های فرهنگی و خدماتی، محل اسکان موقت و برنامه های فرهنگی از قبیل برگزاری نمازهای جماعت و نمازخانه هایی ویژه براداران و خواهران نیز درنظر گرفته شده است.
امیر حسینی تصریح کرد: حضور گروه های موزیک رزم نوازان دژبان ارتش و اجرای سرودهای حماسی سالهای دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در ایستگاه راهیان نور دژبان ارتش می باشد.
وی همچنین افزود: کلیه برنامه های فرهنگی و خدمت رسانی دژبان ارتش در ایستگاه راهیان نور امسال با لحاظ ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی صادره از قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی متناوب محل تردد و توقف زائرین محترم  اجرا خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.