منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

فرمانده کل ارتش: روز دانشجو تبلور روحیه استکبار ستیزی ملت شریف ایران است/ ارتش رکن استقلال و پایداری کشور است

 

امیر سرلشکر موسوی در جمع دانشجویان دانشگاه شهید ستاری، با تاکید بر اینکه روز دانشجو تبلور روحیه استکبار ستیزی ملت شریف ایران است، گفت: ارتش رکن استقلال و پایداری کشور  است.
به گزارش روابط عمومی ارتش؛ امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش بمناسبت روز دانشجو با حضور در دانشگاه علوم وفنون هوایی شهید ستاری با فرماندهان، استادان و دانشجویان این دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.
امیر سرلشکر موسوی در این دیدار ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: روز دانشجو تبلور روحیه استکبار ستیزی ملت شریف ایران و تمامی جوانان و دانشجویان این خاک قهرمانپرور است که بر باور خود ایستادند و حقانیت را سرلوحه کار خود قرار داده و از دخالت بیگانگان در استقلال، عزت و سربلندی ایران اسلامی، اعلام انزجار کردند.
وی با تاکید بر اینکه بی تردید دانشگاه هوایی شهید ستاری مهد پرورش و تربیت قهرمانان پرآوازه نیروی هوایی است، تصریح کرد: نیروی هوایی الهی به عنوان یک نیروی پیشگام به صورت علنی و رسما از 19 بهمن ماه سال 1357 با ارادهای فولادین و شجاعتی مثال زدنی، استکبار ستیزی را در کشور آغاز و این امر در دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز ادامه پیدا کرد.
فرمانده کل ارتش افزود: از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی انواع توطئهها را علیه انقلاب اسلامی اجرا کرد تا راه را بر این ظهور و حضور عزتمندانه سد کنند، اما به برکت وجود رهبری و ملتی غیور، این انقلاب نه تنها خدشهدار نشد بلکه شکوهمندانهتر از قبل رشد کرد.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز از روی عجز و تزلزل، به جنگ ترکیبی علیه ملت ایران روی آورده اند، خاطرنشان کرد: جنگ ترکیبی، جنگی در  ابعاد سیاسی، اجتماعی، نظامی، امنیتی، دیپلماسی و حوزههای دیگر است که بدترین آسیب آن، جراحات و صدمات وارده به برادران، خواهران و ملت خودمان است.
امیر سرلشکر موسوی گفت: ما به عنوان ارتشیان جان برکف، قشری هستیم که هر روز زیر پرچم سه رنگ کشورمان به احترام میایستیم و بی احترامی نسبت به آن را برنمیتابیم.
وی با بیان اینکه دانشجو، زنده، قلب تپنده کشور  و عامل بهبود وضعیت کشور است، ادامه داد: ارتش رکن استقلال و پایداری کشور است و نمیتواند نسبت به متوقف کردن قافله علم بی تفاوت باشد، چرا که میداند دنیا به سرعت در حال پیشروی در علم و فناوری است و یک روز تعلل در علم آفرینی و علم آموزی موجب عقبماندگی خواهد شد.
فرمانده کل ارتش تصریح کرد: بزرگترین امتیاز جمهوری اسلامی ایران موضوع رهبری است، موهبتی که بیش از همه مورد هجمه دشمن است. امروز ارزشهایی که مورد حمله دشمن قرار گرفته، همچون سیبلی است که مرکزیت آن ولایت و رهبری است .
وی خاطرنشان کرد : استقلال، تمامیت ارضی  نظام جمهوری اسلامی، رهبری، امنیت، یکپارچگی ملت و مقدسات از جمله خطوط قرمز ارتش جمهوری اسلامی ایران است و برای آنها جان خود را فدا خواهیم کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.