منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

جهاد اسلامی: توانمندی مقاومت در بهترین وضعیت است

جهاد اسلامی: توانمندی مقاومت در بهترین وضعیت است

سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از تمامی شرکای این گروه در اتاق عملیات مشترک نبرد با رژیم صهیونیستی به ویژه کتائب القسام شاخه نظامی حماس قدردانی کرد.

جهاد اسلامی: توانمندی مقاومت در بهترین وضعیت است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی امروز یکشنبه گفت که گروه‌های مقاومت در پاسخ به دشمن صهیونیستی درنگ نکرده و این جنبش را در نبرد تنها نگذاشتند.

وی با اشاره به اینکه همه گروه‌های مقاومت به وظایف خود در نبرد با دشمن صهیونیستی عمل کردند، به این گروه‌ها به خصوص کتائب القسام شاخه نظامی حماس سلام و درود فرستاد.

ابوحمزه گفت: «بار دیگر با خون فرماندهان و مبارزانمان صبر، جانفشانی و پایداری دیگری در راه پیروزی و فلسطین رقم زدیم، پنج روزی که گذشت همانند رعد و برق خشمگین بر سر صهیونیست‌ها بود، نتانیاهو می‌خواست با خون فرماندهان قهرمان ما پیروزی برای خود محقق کند اما پاسخ مقاومت با تاکتیک جدید باعث شد که عمق رژیم صهیونیستی به نزدیک‌ترین مکان به نوار غزه تبدیل شود».

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، ابوحمزه تأکید کرد: «اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور فرماندهان مقاومت به عنوان سیاستی برای پایان دادن به مقاومت، فایده‌ای ندارد و امروز پس از ترور فرماندهان شهید، ما به ملت فلسطین اطمینان می‌دهیم که فرماندهان جدیدی در نبرد جانشین آن‌ها شده و مأموریت‌های خود را به طور احسن و کامل انجام دادند».

وی گفت: «فرماندهان جدید نبرد ثأر الأحرار(انتقام آزادگان) را با حملات موشکی به عمق (رژیم صهیونیستی) به پایان بردند که پیامی به شهدا و تأکیدی بر این موضوع بود که نهاد نظامی در بهترین وضعیت قرار دارد».

ابوحمزه با تأکید بر وفاداری به شهدا، دفاع از اماکن مقدس و ملت فلسطین گفت: «ما تل‌آویو و اطراف آن، قدس و شهرهای واقع در عمق اراضی اشغالی را با صدها راکت درهم کوبیدیم و این بار مواضع جدیدی را وارد دایره هدف خود کردیم اما توانمندی سرایا القدس در وضعیت بسیار عالی و خوب قرار دارد و امکانات زیادی داریم که دشمن در دور آتی آن را خواهد دید».

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.