منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

برپایی موکب بزرگ «رهپویان ولایت ارتش» در مرز رسمی خسروی

 

فرمانده تیپ ۱۸۱ شهید سلیمی نیروی زمینی ارتش، گفت: این تیپ با برپایی موکب بزرگ «رهپویان ولایت ارتش» در مرز رسمی خسروی در خدمات زائران اربعین حسینی خواهد بود.
سرهنگ جعفر رشنو فرمانده تیپ ۱۸۱ شهید سلیمی نیروی زمینی ارتش در جلسه ستاد اربعین حسینی این تیپ در منطقه مرزی خسروی، گفت: تیپ۱۸۱ ارتش مقتدرانه از مرز‌های زمینی غرب کشور محافظت می‌کند و با تمام توان آمادگی خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) را در ایام اربعین دارد.
وی اظهار کرد: خدمت به زوار عبادت است و باید این عبادت را غنیمت شمرد، چون خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به زائران سید الشهدا (ع) ذخیره آخرت است.
فرمانده تیپ ۱۸۱ شهید سلیمی گفت: در این موکب علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، خدمات بهداشتی، اقامه نماز‌های جماعت و پذیرایی از زائران با وعده‌های غذایی مختلف صبحانه، ناهار و شام با استقرار آشپزخانه و پخت غذا در وعده‌های مختلف در خدمت زائران اربعین خواهیم بود.
سرهنگ رشنو ادامه داد: تیپ ۱۸۱ ارتش روزانه آمادگی پخت بیش از ۶هزار وعده غذای گرم را دارد و از لحاظ بهداشتی تمام مسائل رعایت می‌شود.
او گفت: جهت رفاه حال زوار اربعین تمام امکانات و تجهیزات را بکار می‌گیریم تا زائران گرامی در آسایش و امنیت کامل از این مسیر تردد نمایند.
وی از پیش بینی اتوبوس برای جابجایی و انتقال زائران از قصرشیرین تا پایانه مرزی خسروی خبر داد و افزود: خدمات ارتش تا پایان همایش پیاده روی اربعین ادامه دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.