منتظران

منتظران

منتظران

منتظران

دریای خزر دریای صلح و دوستی است/ الحاق دیلمان نماد اقتدار علمی و فناوری ایران اسلامی است

 

امیر سرلشکر موسوی دریای خزر را دریای صلح و دوستی دانست و گفت : امروز شاهد الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش بودیم که این دستاوردها نماد اقتدار علمی و فناوری ایران اسلامی است که به برکت انقلاب اسلامی به‌دست آمده است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در حاشیه آیین الحاق ناوشکن دیلمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکریم که با تلاش و مجاهدت دانشمندان و کارکنان جوان صنایع دفاع و با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی و دانشگاهی ناوشکن تمام ایرانی دیلمان امروز به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ملحق شد و یک توان دریایی بسیار خوبی برای تامین بهتر امنیت در منطقه ایجاد شد.
امیر سرلشکر موسوی دریای خزر را دریای صلح و دوستی دانست و گفت: امروز شاهد الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش بودیم که این دستاوردها نماد اقتدار علمی و فناوری ایران اسلامی است که به برکت انقلاب اسلامی به‌دست آمده است.
وی در پایان گفت: از حضور سردار سرلشکر محمد باقری ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم باشکوه از طرف کلیه خانواده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تشکر می‌کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.